Skravletråd

Lurer på om jeg begynner å få ørlite bedre form....? Kroppen og hodet blir maks forvirra av det, sender faresignaler og jubel om hverandre. Merker jeg må jobbe veldig med meg selv for å ikke overanalysere alt.
 
Lurer på om jeg begynner å få ørlite bedre form....? Kroppen og hodet blir maks forvirra av det, sender faresignaler og jubel om hverandre. Merker jeg må jobbe veldig med meg selv for å ikke overanalysere alt.
Så deilig! :joyful: Krysser fingrene for at det holder seg sånn :happy:
 
Må le litt av meg selv. Lagde spagetti og midt i kokingen finner jeg/kroppen ut av at det kommer jeg aldri til å få ned, så da var det bare å lage noe annet :hilarious:
 
Flere som er lettrørt for tida? Jeg tåler nå ingenting og kan gråte av det minste ting. Må virkelig konsentrere meg for å ikke hylgrine av alt nå for tida :hilarious::hilarious:
Samme her, hender jeg må kjempe mot tårene bare ved å lese triste nyheter liksom. Var sånn på slutten av forrige svangerskap også, og i barseltida. Veldig uvant for meg! Men nå er det nesten normalen :p innstiller meg på at det er sånn det er en goood stund fremover. En ting som ikke gikk over etter at "barseltårene" hadde lagt seg var omsorgen for andre barn. Når jeg ser noe trist som skjer med andre barn på tv nå blir jeg oppriktig lei meg, mens før lot jeg meg ikke påvirke i noe særlig grad sånn rent følelsesmessig.
 
Samme her, hender jeg må kjempe mot tårene bare ved å lese triste nyheter liksom. Var sånn på slutten av forrige svangerskap også, og i barseltida. Veldig uvant for meg! Men nå er det nesten normalen :p innstiller meg på at det er sånn det er en goood stund fremover. En ting som ikke gikk over etter at "barseltårene" hadde lagt seg var omsorgen for andre barn. Når jeg ser noe trist som skjer med andre barn på tv nå blir jeg oppriktig lei meg, mens før lot jeg meg ikke påvirke i noe særlig grad sånn rent følelsesmessig.
Det siste du nevner der kjenner jeg meg veldig godt igjen i! Nå får jeg så vondt i hjertet og blir rett og slett forbanna hvis noe vondt skjer med et barn.
 
Hvordan går det med dere? :happy:

Selv hadde jeg en god kveld i går uten kvalme, men kvalmen er tilbake igjen i dag :p
 
I forgårs var jeg faktisk ikke kvalm.. men i går kom kvalmen sigende ut på kvelden.. men o dag, fingrene krysset, virker formen relativt ok! Ryddet litt i min sønns klesskap,men etter 10 min måtte jeg sette meg ned,var helt utslitt:shy::facepalm:
 
Hvordan går det med dere? :happy:

Selv hadde jeg en god kveld i går uten kvalme, men kvalmen er tilbake igjen i dag :p

Litt sånn det er her, den dukker opp igjen etter små pauser. Og fått avsmak på mat jeg ellers elsker. Har bittelitt mer energi, men merker fort at det ikke funker å tøffe seg og prøve å gjøre masse greier :D
 
Litt sånn det er her, den dukker opp igjen etter små pauser. Og fått avsmak på mat jeg ellers elsker. Har bittelitt mer energi, men merker fort at det ikke funker å tøffe seg og prøve å gjøre masse greier :D

haha. Jeg har helt aversjon mot nesten all middag for tiden, spesielt fiskemat (og lukten av det). Og det er rimelig problematisk fordi toåringen elsker fisk (boller,kaker, grateng) osv. Mer enn noe annet. Og hun er så småspist ellers... :p
 
haha. Jeg har helt aversjon mot nesten all middag for tiden, spesielt fiskemat (og lukten av det). Og det er rimelig problematisk fordi toåringen elsker fisk (boller,kaker, grateng) osv. Mer enn noe annet. Og hun er så småspist ellers... :p

Haha, nei, så dumt!
Er fisk som er verst her også. Skulle ha stekt torsk her om dagen, måtte gi opp etter to biter. For mye lukt og feil konsistens og kvalmen eskalerte kjapt. Laks har gått helt fint, dog.
 
Ble ikke lytting etter hjertet da jordmor mente det var litt for tidlig. Skal tilbake om 2 uker for å lytte da :happy:
 
Måtte en snartur innom jobb i dag, gikk begge veier. For en seier! Kjemper mot kvalmen nå når jeg har kommet hjem, så det har kostet litt, men så deilig å få luftet seg litt :D
For en sløv hverdag dette har blitt altså :p
 
Måtte en snartur innom jobb i dag, gikk begge veier. For en seier! Kjemper mot kvalmen nå når jeg har kommet hjem, så det har kostet litt, men så deilig å få luftet seg litt :D
For en sløv hverdag dette har blitt altså :p

Så deilig! Skal prøve å komme meg ut på tur etterpå, det er som oftest verdt det.
 
Jeg har vært på ny TUL i dag og både sett en vinkende bamsemums og hørt hjertelyd :Heartred
 
Back
Topp