Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra! GratulererJeg har vært på TUL i dag! Fikk se den lille nuggeten, høre hjertelyd og alt Ble satt frem 5 dager, så jeg er plutselig 8+5 og ny termin 20. november.
Jeg har ikke vært hos gynekolog før, da dette er første graviditet og jeg er i midten av 20-årene! Har et lite spørsmål, «shaver» dere dere nedentil?
Vil liksom ikke at det skal se ut som jeg har pyntet meg, men heller ikke ha full jungel der nede, tenker jo kanskje en mellomting
Hehe, takk for svar Det blir nok noen finjusteringer, tenker jeg! Nei, tenker at gynekologen ikke bryr seg særlig om det er hår eller ei. Alt man skal tenke påFor noen år siden så fikk jeg svare på det her. Husker ikke om d var en serie eller om jeg leste en plass. Men da sa de at man skal shave 2 dager før. For du vil ikke vise at du er nyshava men samtidig ikke jungel
men for å være helt ærlig så tror jeg ikke noen som titter oppi dær bryr seg hvordan det ser ut. Tenker du gjør d som føles naturlig og behagelig for deg! Selv har jeg møtt opp både nyshava, stubbete og litt hårete eneste jeg gjør for å føle meg komfortabel er å være nydusjet
Selv kjører jeg full bush Barberer ikke annet enn en bikinilinja til vanlig, og det gidder jeg ikke på vinteren engang.. tenker at au naturell er likeså greit som trimming.Hehe, takk for svar Det blir nok noen finjusteringer, tenker jeg! Nei, tenker at gynekologen ikke bryr seg særlig om det er hår eller ei. Alt man skal tenke på
Jeg har ikke vært hos gynekolog før, da dette er første graviditet og jeg er i midten av 20-årene! Har et lite spørsmål, «shaver» dere dere nedentil?
Vil liksom ikke at det skal se ut som jeg har pyntet meg, men heller ikke ha full jungel der nede, tenker jo kanskje en mellomting
Jeg pleide å freshe meg opp litt, men helst noen dager før sånn at jeg ikke virker stivpyntet for anledningen men nå gir jeg nok litt mer blankeJeg har ikke vært hos gynekolog før, da dette er første graviditet og jeg er i midten av 20-årene! Har et lite spørsmål, «shaver» dere dere nedentil?
Hurra! Gratulerer
Jeg skal også på TUL i dag, er veldig spent! Håper alt står bra til med spiren i magen, hadde ikke gjort noe om jeg også «plutselig» var noen dager lengre på vei
Som jeg skulle sagt det selv!!!!Jeg gleder meg så utrolig til barnehagen starter igjen på mandag! Og det gjør småen også. Han snakker hele tiden om at han gleder seg til å leke med vennene sine igjen.
For vår del, å sjonglere at begge jobber hjemmekontor og veksler på å passe ham - det blir rett og slett bare kaotisk og lite kontinuitet. Får nesten ikke gjort noenting.
Man skal jo ikke ta tilskudd om man ikke har behov for det. Kanskje det var det legen mente?Andre som har fått beskjed av lege/jordmor at man ikke skal bruke jern under svangerskap? Jordmor kommenterte det ikke da jeg var der, men lege var veldig tydelig på det
Man skal jo ikke ta tilskudd om man ikke har behov for det. Kanskje det var det legen mente?
Jeg har så høye naturlige jernverdier at jeg skal absolutt IKKE ta jern... Ble spurt igjen sist uke, der det var opplagt at jeg skulle få beskjed om å slutte på jerntablettene jeg ikke tarAndre som har fått beskjed av lege/jordmor at man ikke skal bruke jern under svangerskap? Jordmor kommenterte det ikke da jeg var der, men lege var veldig tydelig på det
Noen som vet om det ofte er salg på vognposer osv på barnas hus?
Ser det er opptil 40% salg på bilpose (som er et must i nord norge til novemberbaby)
Er litt tidlig kjenner jeg, å begynne å kjøpe utstyr nå, men om man sparer nesten halve prisen...
Noen som vet om det ofte er salg på vognposer osv på barnas hus?
Ser det er opptil 40% salg på bilpose (som er et must i nord norge til novemberbaby)
Er litt tidlig kjenner jeg, å begynne å kjøpe utstyr nå, men om man sparer nesten halve prisen...