Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg og! Men målet er å ikkje handle før etter oul!Kjenner jo at det klør litt i fingrene for å begynne å handle
Det var min tanke også!Eg og! Men målet er å ikkje handle før etter oul!
Spent på om det går! Men om oul blir seint (typ veke 20), frista det med ein privat i veke 16-17 for å finne kjønn, sånn at eg kan begynne handle haha! Men sommaren er kanskje ikkje tida for ull i butikkane..Det var min tanke også!
Er ull over alt hos feks barnas hus, babyshop, tror Cubus og har året rundt til baby, ikke så vanskelig å finne mange nettbutikker også som har (eks colorwool), men anbefaler å kjøpe brukt ull i de aller minste størrelsene, de varer så kort og man kan spare mange hundrelapper hadde i alle fall stor suksess med ull til førstemann fra FinnSpent på om det går! Men om oul blir seint (typ veke 20), frista det med ein privat i veke 16-17 for å finne kjønn, sånn at eg kan begynne handle haha! Men sommaren er kanskje ikkje tida for ull i butikkane..
Det er sant, men eg ynskjer å støtte min lokale favorittbutikk Men vi får sjå, kjem litt an på kjønn og kan kanskje arve frå svigerinna som er ein gutt på 11 månadar når mini er født Blir spennande!Er ull over alt hos feks barnas hus, babyshop, tror Cubus og har året rundt til baby, ikke så vanskelig å finne mange nettbutikker også som har (eks colorwool), men anbefaler å kjøpe brukt ull i de aller minste størrelsene, de varer så kort og man kan spare mange hundrelapper hadde i alle fall stor suksess med ull til førstemann fra Finn
Jaa, og å sjå tilbake på kor små dei faktisk varDet er et godt argument det også
Er så koselig med de minste størrelsene!
Husker jeg så på body i str 50 og tenkte at det var rart at noe så lite skulle passe et lite menneske... så kom babyen og bodyen var til og med stor helt utrolig.Jaa, og å sjå tilbake på kor små dei faktisk var
Samme her! Ho bruke 50 i ein månad!Husker jeg så på body i str 50 og tenkte at det var rart at noe så lite skulle passe et lite menneske... så kom babyen og bodyen var til og med stor helt utrolig.
Her kom den når jeg fikk phenergran og fikk sove om nettene Sist kom energien tilbake til uke 10 (selv om jeg var kvalm til uke 14), for da prøvde jeg meg på en joggetur og "pådro" meg bekkenløsning!Til dere som har fått tilbake energien: Når skjedde det? Jeg trenger å ha noe å se fram imot
Nesten litt førstegangs her også, siden storbror er 12 år. Har sprinkelseng, det er ca alt.Det er vel mye gode tilbud året rundt, men HVER gang jeg ser et «godt» tilbud bare må jeg kjøpe! Er førstegangs og har absolutt ingenting i fra før av. Klarer bare ikke å la være
Jøss. Har følt meg i mye bedre form de siste 2 dagene. Akkurat som det skjedde et skifte når jeg nådde uke 10. Blir jo litt skeptisk nesten og tør ikke helt tro på at det varer enda. Men håper!
Samme her! Ho bruke 50 i ein månad!