Skravletråd

Omtrent som her da, bare min lille kom litt tidlig. Brukte str 86 til ca 2,5år ;)


Er hun over 3år og bruker str 92/98 ;)

Ja, min kom i uke 34, men var litt liten for alderen allerede da. :) ser ut som at de ligger ganske likt da, bruker størrelse 80-86 nå og er litt over 2
 
Ja, min kom i uke 34, men var litt liten for alderen allerede da. :) ser ut som at de ligger ganske likt da, bruker størrelse 80-86 nå og er litt over 2
Kom i uke 34 her også.
Er forberedt på mulig oktoberbaby her, håper virkelig å komme til oktober og helst over midten av måneden!
 
ja, hun var ikke så stor. Litt over 2000 gram mår hun kom. Er fortsatt ikke noen kjempe. Litt over to år og rundt 10 kilo. Har aldri kjent på det at hun vokser ut av klær før hun får brukt dem. Bruker str.80-86 enda, og det har hun gjort leeenge :)

ca like stor som blir da han ble født 2,2 kg. Er snart 5 år no og 14 kg :p
 
Hadde en litt skuffende time hos legen i dag.. Fikk beskjed om at det var aaalt for tidlig å ha kontroll nå (uke 9+4), man skal ikke ta blodprøver før etter fullgåtte 12 uker. Jeg vet at dette ikke stemmer, men hun avfeide mine (noe spake) protester med at da er det jeg og min gynekolog som ikke er oppdaterte :wtf: Ble så lei meg av hele greia.. Ingen målinger, ingenting, bare: «Snakkes om fire uker».
Jeg skjønner SÅ godt at du ble lei deg for denne responsen. Jeg opplevde noe lignende fra resepsjonisten på mitt legekontor. Det er helt greit at man må ta prøvene i uke 12, men det er bare noe med måten man blir møtt på som føles så avvisende og nesten nedverdigende (haha, mulig jeg også overreagerer pga hormoner altså). Synes det går an å si det på en litt hyggeligere måte enn å nesten fremstille det som at det er vi som er dumme som trodde det var greit å bestille time før uke 12 :dead: Dessuten er jo første kontroll en liten milepæl i seg selv, så man blir jo litt skuffa når man må utsette noe man har gledet seg til :oops:
 
Jeg skjønner SÅ godt at du ble lei deg for denne responsen. Jeg opplevde noe lignende fra resepsjonisten på mitt legekontor. Det er helt greit at man må ta prøvene i uke 12, men det er bare noe med måten man blir møtt på som føles så avvisende og nesten nedverdigende (haha, mulig jeg også overreagerer pga hormoner altså). Synes det går an å si det på en litt hyggeligere måte enn å nesten fremstille det som at det er vi som er dumme som trodde det var greit å bestille time før uke 12 :dead: Dessuten er jo første kontroll en liten milepæl i seg selv, så man blir jo litt skuffa når man må utsette noe man har gledet seg til :oops:

Nettopp! Jeg følte meg som den idioten :p
 
Har visst ikke den svimmelheten heeelt under kontroll, segna om og ramla inn i en kommode da jeg sto opp. :eek:
Ingen skade, bare et skrubbsår og en litt bekymra mann.
 
Har dere begynt å få mage? Mye opp i vekt?
Vet ikke om det er graviditet eller bare koronatiden med mye stillesitting, men vekta sier +3.5 og syns magen begynner å komme.
 
Har dere begynt å få mage? Mye opp i vekt?
Vet ikke om det er graviditet eller bare koronatiden med mye stillesitting, men vekta sier +3.5 og syns magen begynner å komme.
Fortsatt stabil vekt, men magen har poppa de siste 3-4 dagene :p Må bare bli litt rundere nå så har jeg fin gravidbump! Men jeg hadde svært mage etter 4mnd sist, og var enorm etter 7mnd (fødte i uke 34). Er 11+5 i dag ;)
 
Jeg har også gått opp 3,5kg, men ser ingen tydelig babymage ennå - ser bare feit ut :hilarious:
 
Har dere begynt å få mage? Mye opp i vekt?
Vet ikke om det er graviditet eller bare koronatiden med mye stillesitting, men vekta sier +3.5 og syns magen begynner å komme.
Jeg syns også at magen har begynt å komme allerede. Jeg ser gravid ut, men samtidig så ser jeg litt feit ut :hilarious: Skal veie meg i morgen før timen hos jordmor, så vet ikke hvor mye jeg har gått opp...
 
Her prøver jeg å få inn gåturer flere ganger i uken nå. Kan ikke fortsette en slik vektøkning :hilarious:
 
Har dere begynt å få mage? Mye opp i vekt?
Vet ikke om det er graviditet eller bare koronatiden med mye stillesitting, men vekta sier +3.5 og syns magen begynner å komme.
Et par kilo. Mest fordi jeg har gått fra å trene 4-5 ganger i uka til..... ingen, antar jeg. Og mer småspising pga kvalmen.
Tipper det tar litt tid før den synes også, har litt polstring.
 
Har følt meg ganske OK de siste dagene, så i går kveld tok jeg mot til meg og dro på meg treningstightsen for å ta en liten hjemmetrenings-økt igjen. Måtte le da jeg så meg selv i speilet - den brede, høye strikken på tightsen, kombinert med min feite mage gjorde at jeg fikk noen morsomme mini-håndtak på siden av magen :hilarious: ååh, gudbedre.

Fikk ihvertfall tatt meg en økt, og kjenner det godt i kroppen i dag! Håper jeg klarer å fortsette, så får jeg litt bedre samvittighet om ikke annet!
 
Har dere begynt å få mage? Mye opp i vekt?
Vet ikke om det er graviditet eller bare koronatiden med mye stillesitting, men vekta sier +3.5 og syns magen begynner å komme.


Ingen vektoppgang, men føler meg mye tjukkere. Men jeg fikk liksom ikke skikkelig mage før rundt uke 25 eller noe sist. Så antar at jeg kommer til å bare føle meg tjukk en god stund til :)
 
Noen som kan lage terminliste for oss her inne? Jeg har nok med å være tilgangsansvarlig :p
 
Jeg kan følge opp det jeg skrev i går med at jeg har fått mage. Det kunne jordmor bekrefte. Sist gang jeg var der sa ho at det ikke var mulig å se at jeg var gravid. Nå kan man se det, sa ho :hilarious:
 
Back
Topp