Skravletråd

Har de fått beskjed om å slutta heilt på folsyre etter veke 12, eller fortset de å ta etter dette også, men mindre dose? Såvidt eg klarar å sjå er det litt ulike råd ute og går. Kva er normal praksis?
 
Har de fått beskjed om å slutta heilt på folsyre etter veke 12, eller fortset de å ta etter dette også, men mindre dose? Såvidt eg klarar å sjå er det litt ulike råd ute og går. Kva er normal praksis?

Jeg har forholdt meg til Helsenorges råd om første tre måneder. Slutta for noen dager siden ved tomt glass, er 13+4.
 
Fikk beskjed
Har de fått beskjed om å slutta heilt på folsyre etter veke 12, eller fortset de å ta etter dette også, men mindre dose? Såvidt eg klarar å sjå er det litt ulike råd ute og går. Kva er normal praksis?

Fikk beskjed sist når jeg var på ultralyd i uke 13 at jeg ikke trengte å ta det lenger. Jeg tror jeg tok til pakken var tom.
 
Helt-alene-hjemme-dag i dag for andre dag på rad. Og hva gjør jeg? Sitter i sofaen. Spiller hayday og ser på TV :bag::bag:
 
Har de fått beskjed om å slutta heilt på folsyre etter veke 12, eller fortset de å ta etter dette også, men mindre dose? Såvidt eg klarar å sjå er det litt ulike råd ute og går. Kva er normal praksis?
Jeg har fått beskjed om at det ikke er nødvendig etter uke 12. Så jeg slutter da, også på grunn av at boksen er tom da. gynekologen sa at det ikke hadde noe hensikt etterpå fordi da hadde det som skulle lukket seg, husker ikke hva det heter.
 
Har de fått beskjed om å slutta heilt på folsyre etter veke 12, eller fortset de å ta etter dette også, men mindre dose? Såvidt eg klarar å sjå er det litt ulike råd ute og går. Kva er normal praksis?

jeg tar til glasset er tomt, men kunne fint slutta nå :)
 
Jeg er sååå oppblåst! Flere som er det? Er 11+4 i dag :)

jeg var det, men lufta har gått ut av ballongen nå, plutselig ble det babybump :love017
 
jeg var det, men lufta har gått ut av ballongen nå, plutselig ble det babybump :love017
Litt usikker på om det er luft eller gravidmage her i gården no ;) Er 12+5 no og fyrstegangsgravid, så kanskje litt tidleg å sjå så mykje. Kor langt er du på veg?
 
Litt usikker på om det er luft eller gravidmage her i gården no ;) Er 12+5 no og fyrstegangsgravid, så kanskje litt tidleg å sjå så mykje. Kor langt er du på veg?
Er 12+5 i dag, men andregangsgravid og syns magen kom enda raskere denne gangen enn sist. Sist hadd jeg mage som vanskelig lot seg skjule i uke 16, denne gangen kom den allerede i slutten av uke 11 ;)
 
Er 12+5 i dag, men andregangsgravid og syns magen kom enda raskere denne gangen enn sist. Sist hadd jeg mage som vanskelig lot seg skjule i uke 16, denne gangen kom den allerede i slutten av uke 11 ;)

Andregangs her også, og nå sliter jeg med å skjule det....13+1 idag, men har måtte bruke store klær på jobb de to siste ukene for å ikke vise magen:eek:
 
Back
Topp