Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende! Er det den vogna du kunne tenke deg?Vært kjempetrøtt i hele dag her, og har tilbragt dagen i møter så har sett på skjermen i 8 timer...
surfer litt nå og fant meg en fin bugaboo buffalo til en ok pris, vurderer faktisk å kjøpe vogn
Så spennende! Er det den vogna du kunne tenke deg?
Så gøy! Da kan dere jo slå til, hvis dere ikke tenker at det kommer noe bedre alternativdet er en av de vognene som står på lista som aktuell vi har satt oss ei grense for hva vi vil bruke på vogn, og da kommer buffalo greit innenfor, vogna må også bli liten sammenlagt!
Om da... Tar meg selv i å bjeffe til mannen og ungen helt uten grunn til tider. Sur for hver minste lille tingFlere som merker det på humøret? Jeg er generelt nedstemt og ganske sur, ifølge mannen...
Høres lurt ut Vi har kjøpt ei dobbel sykkelvogn som passer til 5-års alder og kan brukes både som trille og sykkelvogn, frøkena vil helst gå selv så da trenger vi ikke søskenvogn annet enn de gangene vi går mye.Har ombestemt meg når detvgjelder både vogn og bedside crib - som jeg var så skråsikker på bare for noen uker siden
bedside crib blir det ikke, da vi har kjøpt ny seng som er kjempehøy! I tillegg må frøkna vår på eget rom før babyen kommer, så da tenker vi at det er like greit å sende pappaen også over på det andre rommet for trygg overgang jeg og baby får amme i fred på rommet vårt, og jenta vår er rolig siden pappa snorker ved siden av som hun er vant til så kommer pappaen tilbake til meg når alt er litt mer stabilt
Søskenvogn blir det ikke da vi har innsett at den sikkert ikke blir brukt så veldig mye. Kjøper rett og slett bare ett nytt understell til emmaljunga edge duo som vi fester bagdelen på - så vipps har vi to vogner ut av en duovogn
Mannen min mener at det sikkert dukker opp bedre alternativ, og det kan godt være, men med makstak på vognbudsjettet så er det ikke så mange vogner som både er pene, relativt nye og innenfor i prisklasseSå gøy! Da kan dere jo slå til, hvis dere ikke tenker at det kommer noe bedre alternativ
Høres lurt ut Vi har kjøpt ei dobbel sykkelvogn som passer til 5-års alder og kan brukes både som trille og sykkelvogn, frøkena vil helst gå selv så da trenger vi ikke søskenvogn annet enn de gangene vi går mye.
Åh, den blir sikkert veldig kjekk
Korleis ser ein når ein får tilgang til skjult gruppe for november 2020, og kvar finn ein den?
Den ligger øverst på forumsiden under «Våre leker»Korleis ser ein når ein får tilgang til skjult gruppe for november 2020, og kvar finn ein den?
Kremt. Såg det når eg la ut posten eg også. Køyrer den klassiske «spør fyrst og sjekk etterpå»-strategien wopsdu har tilgang... når du får en slik blå banner ved navnet ditt
Jeg sov 2 timer middagslur i dag, men er først nå ved midnatt jeg er trøtt igjen...Flere her som er vanvittig trøtte enda? Har tross alt to gutter fra før som det er full fart i hele dagen, så i helgene sover jeg ca 2-3 timer blund midt på dagen før jeg går og legger meg på kvelden rundt kl. 21. Ofte at jeg sovner når ungene ser barnetv klokka seks når det er vanlige ukedager.
Så kjekt! Hvilken vogn ble det?Jeg sov 2 timer middagslur i dag, men er først nå ved midnatt jeg er trøtt igjen...
Handla vogn i dag
Så kjekt! Hvilken vogn ble det?