Har hjemmekontor her, så jeg går i behagelige klærAndregangs her også, og nå sliter jeg med å skjule det....13+1 idag, men har måtte bruke store klær på jobb de to siste ukene for å ikke vise magen![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hjemmekontor her, så jeg går i behagelige klærAndregangs her også, og nå sliter jeg med å skjule det....13+1 idag, men har måtte bruke store klær på jobb de to siste ukene for å ikke vise magen![]()

Kjenner at eg gler meg litt til eg blir overbevist om at det er gravidmage eg har og ikkje kun luftEr 12+5 i dag, men andregangsgravid og syns magen kom enda raskere denne gangen enn sist. Sist hadd jeg mage som vanskelig lot seg skjule i uke 16, denne gangen kom den allerede i slutten av uke 11![]()
Men eg kjem vel til å bli lei av både "vondter" og mage etter kvart, så får prøva å nyta tilstanden eg er i no medan eg kan
utålmodig.com!God morgen/formiddag!
Er førstegangs og 12+4, tror vi... Slutta å være så oppblåst for et par uker siden, og en liten babymage tittet frem. Her har vi mistanke om at jeg enten er lengre enn vi tror, eller så er det flere enn 1
Så her brukes det kun gravid og mammaklær nå
Skal til jordmor 6 mai for å høre etter hjerte og kontroll 19 mai, men får ikke komme på ultralyd før midten av juni.. Så skal bli spennende å se![]()
Jeg var så svær sist at mange lurte på om det var to, men var bare mye fostervann viste det segjeg må nok ha på meg mammaklær om jeg skal ut i noe som krever andre klær enn joggedress eller bukser med strikk i livet
![]()

Kanskje det er tvillingerSer mange skriver at de begynner å merke magen litt
Håper d er flere enn bare meg som ikke passer en eneste bukse og ser ut som en bolle
Er riktig nok bare 153, så har kanskje ikke så mye plass å bære innvendig... Mn syns jeg fikk tidlig mage, tvillinger kanskje ¿…
Jeg fikk mage i uke 11 denne gangen og her er det ikke tvillinger. I hvert fall ikke som vi har fått beskjed om 
Jeg blir ihvertfall veldig overrasket om det er to, satt inn ett egg og har sett en baby på de TRE ultralydene jeg har vært på til nåKanskje det er tvillingerJeg fikk mage i uke 11 denne gangen og her er det ikke tvillinger. I hvert fall ikke som vi har fått beskjed om
![]()

Jeg tenker at så lenge kroppen føles fin og du føler at du klarer å gjøre det du gjør på jobb nå, bør det ikke være noe problem å fortsette slik. Hvis kroppen begynner å si ifra, bør du vurdere å trappe litt nedHei! Ser flere skriver at magen har begynt å komme. Min har så vidt begynt å synes nå i uke 13, merker kanskje det litt på olabuksene også at det har blitt strammere. Men har ikke hatt noe vektøkning. Har ikke vært noe dårlig tidlig i svangerskapet heller. Men har en veldig aktiv jobb. Burde jeg trappe ned litt på aktivitetsnivået på jobb? Eller gjør det ikke noe om jeg ikke har gått opp noe enda?
Jeg tenker at så lenge kroppen føles fin og du føler at du klarer å gjøre det du gjør på jobb nå, bør det ikke være noe problem å fortsette slik. Hvis kroppen begynner å si ifra, bør du vurdere å trappe litt ned![]()
Da hadde jeg kanskje trappet litt ned hvis du føler at du ikke har igjen noe energi etter jobb. Det er viktig å ha energi når du kommer hjem til mann og barn.Ja, begynner jo å merke at jeg har brukt opp all energi på jobben. Er ikke mye igjen til samboer og barn. Men føler meg veldig fin ellers
Oh yes! Jeg har aldri hatt så mange magetopper som jeg har nåHerreguuuud! T-skjortene mine er for korte!!!
Og jeg begynner å merke at jeg er hormonell.... detta savna jeg ikke! Er nesten litt sån sur at jeg må flire av meg selv
Flere enn meg?

Merker at det svinger enormt. Og at det skal veeeeldig lite til fra mannen før jeg blir lei meg eller sur.Flere som merker det på humøret? Jeg er generelt nedstemt og ganske sur, ifølge mannen...![]()
Ja! Humøret mitt er som en berg og dalbaneFlere som merker det på humøret? Jeg er generelt nedstemt og ganske sur, ifølge mannen...![]()

Merker at det svinger enormt. Og at det skal veeeeldig lite til fra mannen før jeg blir lei meg eller sur.
(Han er en tålmodig helt som lar alt prelle av)
Ja! Humøret mitt er som en berg og dalbane![]()