Skravletråd

Andregangs her også, og nå sliter jeg med å skjule det....13+1 idag, men har måtte bruke store klær på jobb de to siste ukene for å ikke vise magen:eek:
Har hjemmekontor her, så jeg går i behagelige klær ;) men var så oppblåst i mars at da måtte jeg gå i vide kjoler for å skjule magen :bag:

God morgen/formiddag!
Er førstegangs og 12+4, tror vi... Slutta å være så oppblåst for et par uker siden, og en liten babymage tittet frem. Her har vi mistanke om at jeg enten er lengre enn vi tror, eller så er det flere enn 1:wacky:
Så her brukes det kun gravid og mammaklær nå:hilarious:
Skal til jordmor 6 mai for å høre etter hjerte og kontroll 19 mai, men får ikke komme på ultralyd før midten av juni.. Så skal bli spennende å se:love017

Er 12+5 i dag, men andregangsgravid og syns magen kom enda raskere denne gangen enn sist. Sist hadd jeg mage som vanskelig lot seg skjule i uke 16, denne gangen kom den allerede i slutten av uke 11 ;)
Kjenner at eg gler meg litt til eg blir overbevist om at det er gravidmage eg har og ikkje kun luft ;) Syns denne tida går så seint! Var på ultralyd då eg var 11+3, og alt såg fint ut, så det er jo sjølvsagt veldig betryggende. Likevel hadde det vore kjekt å kjenna at det skjedde noko inni der! Slik som det er no er formen betre enn tidlegare, ein ser fint lite, ein kjenner fint lite. Og dagane går så seint! :confused004 Men eg kjem vel til å bli lei av både "vondter" og mage etter kvart, så får prøva å nyta tilstanden eg er i no medan eg kan :hello2 utålmodig.com!

14+2, førstegangs og begynner å merke magen litt! Er veldig oppblåst men samtidig forsvinner ikke magen inn igjen når jeg får ut lufta:smiley-bounce022 så troor det kan være starten på magen som kommer??

God morgen/formiddag!
Er førstegangs og 12+4, tror vi... Slutta å være så oppblåst for et par uker siden, og en liten babymage tittet frem. Her har vi mistanke om at jeg enten er lengre enn vi tror, eller så er det flere enn 1:wacky:
Så her brukes det kun gravid og mammaklær nå:hilarious:
Skal til jordmor 6 mai for å høre etter hjerte og kontroll 19 mai, men får ikke komme på ultralyd før midten av juni.. Så skal bli spennende å se:love017

Jeg var så svær sist at mange lurte på om det var to, men var bare mye fostervann viste det seg ;) jeg må nok ha på meg mammaklær om jeg skal ut i noe som krever andre klær enn joggedress eller bukser med strikk i livet ;)

Ser mange skriver at de begynner å merke magen litt
Håper d er flere enn bare meg som ikke passer en eneste bukse og ser ut som en bolle
Er riktig nok bare 153, så har kanskje ikke så mye plass å bære innvendig... Mn syns jeg fikk tidlig mage, tvillinger kanskje ¿…

Jeg var så svær sist at mange lurte på om det var to, men var bare mye fostervann viste det seg ;) jeg må nok ha på meg mammaklær om jeg skal ut i noe som krever andre klær enn joggedress eller bukser med strikk i livet ;)

Blir spennende, kanskje bare mye fostervann hos meg også:happy::D

Ser mange skriver at de begynner å merke magen litt
Håper d er flere enn bare meg som ikke passer en eneste bukse og ser ut som en bolle
Er riktig nok bare 153, så har kanskje ikke så mye plass å bære innvendig... Mn syns jeg fikk tidlig mage, tvillinger kanskje ¿…
Kanskje det er tvillinger :hilarious: Jeg fikk mage i uke 11 denne gangen og her er det ikke tvillinger. I hvert fall ikke som vi har fått beskjed om :hilarious:

Kanskje det er tvillinger :hilarious: Jeg fikk mage i uke 11 denne gangen og her er det ikke tvillinger. I hvert fall ikke som vi har fått beskjed om :hilarious:
Jeg blir ihvertfall veldig overrasket om det er to, satt inn ett egg og har sett en baby på de TRE ultralydene jeg har vært på til nå :hilarious:

Ååh, trodde formen var på vei til å bli bedre, jeg. Men i dag har jeg virkelig vært slækk. Var oppe kl. 06 pga skulle på kontoret for første gang siden 9.mars, merket tydelig at jeg hadde sovet mindre enn jeg pleide. Så jeg sovnet i sted og nå er jeg bare så ekkel i hele kroppen :dead:

Hei! Ser flere skriver at magen har begynt å komme. Min har så vidt begynt å synes nå i uke 13, merker kanskje det litt på olabuksene også at det har blitt strammere. Men har ikke hatt noe vektøkning. Har ikke vært noe dårlig tidlig i svangerskapet heller. Men har en veldig aktiv jobb. Burde jeg trappe ned litt på aktivitetsnivået på jobb? Eller gjør det ikke noe om jeg ikke har gått opp noe enda?

Hei! Ser flere skriver at magen har begynt å komme. Min har så vidt begynt å synes nå i uke 13, merker kanskje det litt på olabuksene også at det har blitt strammere. Men har ikke hatt noe vektøkning. Har ikke vært noe dårlig tidlig i svangerskapet heller. Men har en veldig aktiv jobb. Burde jeg trappe ned litt på aktivitetsnivået på jobb? Eller gjør det ikke noe om jeg ikke har gått opp noe enda?
Jeg tenker at så lenge kroppen føles fin og du føler at du klarer å gjøre det du gjør på jobb nå, bør det ikke være noe problem å fortsette slik. Hvis kroppen begynner å si ifra, bør du vurdere å trappe litt ned :)

Jeg tenker at så lenge kroppen føles fin og du føler at du klarer å gjøre det du gjør på jobb nå, bør det ikke være noe problem å fortsette slik. Hvis kroppen begynner å si ifra, bør du vurdere å trappe litt ned :)

Ja, begynner jo å merke at jeg har brukt opp all energi på jobben. Er ikke mye igjen til samboer og barn. Men føler meg veldig fin ellers

Ja, begynner jo å merke at jeg har brukt opp all energi på jobben. Er ikke mye igjen til samboer og barn. Men føler meg veldig fin ellers
Da hadde jeg kanskje trappet litt ned hvis du føler at du ikke har igjen noe energi etter jobb. Det er viktig å ha energi når du kommer hjem til mann og barn.

Herreguuuud! T-skjortene mine er for korte!!! :smiley-angry016
Og jeg begynner å merke at jeg er hormonell.... detta savna jeg ikke! Er nesten litt sån sur at jeg må flire av meg selv :laughing025
Flere enn meg?

Herreguuuud! T-skjortene mine er for korte!!! :smiley-angry016
Og jeg begynner å merke at jeg er hormonell.... detta savna jeg ikke! Er nesten litt sån sur at jeg må flire av meg selv :laughing025
Flere enn meg?
Oh yes! Jeg har aldri hatt så mange magetopper som jeg har nå :hilarious:

Flere som merker det på humøret? Jeg er generelt nedstemt og ganske sur, ifølge mannen... o_O

Flere som merker det på humøret? Jeg er generelt nedstemt og ganske sur, ifølge mannen... o_O
Merker at det svinger enormt. Og at det skal veeeeldig lite til fra mannen før jeg blir lei meg eller sur.
(Han er en tålmodig helt som lar alt prelle av)

Back
Topp