Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oppdater gjerne hvordan det var. Jeg fikk brev i dag og skal ha det til tirsdag.Begynner å kjenne litt på brakkesjuke, altså. Selv om jeg strengt tatt ikke orker så mye.
I morgen skal jeg ha telefonkonsultasjon med riksen ang duotest, nysgjerrig på det.
Knekkebrød, havregryn og melk av havregrynsgraut.Noen som har noe tips til mat til frokost/lunsj? Brødskiver frister ikke for tida...
Noen som har noe tips til mat til frokost/lunsj? Brødskiver frister ikke for tida...
Oppdater gjerne hvordan det var. Jeg fikk brev i dag og skal ha det til tirsdag.
Du får ul?Det var kjapt og informativt, et kvarters info om tilbudet og risikoer etc i tillegg til å kunne stille de spørsmålene vi hadde
Mye det samme som sto i informasjonsskrivet, men hun var veldig opptatt av at vi forsto alt, det er betryggende.
Pluss info om videregang med blodprøver og UL.
Smoothie eller ristet brød med hvitost går av og til ned her, men matlysten varierer helt enormt. Noen dager har jeg lyst på frokostblanding eller omelett, men angrer når jeg har spist halvparten og ikke har lyst på det lengerNoen som har noe tips til mat til frokost/lunsj? Brødskiver frister ikke for tida...
Du får ul?
Fikk liksom følelsen i det brevet at det ikke var sikkert? Virket som jeg må kjøre 5 timer, ta blodprøve, kjøre 5 timer og så vente på beskjed om ul.. bor litt la gr unna Oslo..
Så braTror brevet er stilet sånn fordi de vil at man skal få all informasjonen før man tar valget om hva man gjør videre, det er jo et frivillig tilbud. Virket i hvert fall sånn på samtalen vi hadde. Man kan vel ta blodprøven samtidig, men da blir ikke resultatet klart før etter et par uker, sto noe om det i brevet også.
Hun sa at gitt situasjonen i verden kan tilbudet endre seg framover, men det vil bli et tilbud og det vil ikke bli noe dårligere.
Jeg skal ta blodprøve i morgen, blir oppringt ang UL en av dagene. Regner med at det blir i uke 12.
Seff! Synes det er fint at det er andre som også er i samme båtSå bra
Takk for at du svarer og deler.
Flere som er lettrørt for tida? Jeg tåler nå ingenting og kan gråte av det minste ting. Må virkelig konsentrere meg for å ikke hylgrine av alt nå for tida
Godt jeg ikke er den enesteJepp
Ikke lettrørt, men sartere! Orker ikke voldsomme ting på TV, blir bare uvel. Veldig uvant!Flere som er lettrørt for tida? Jeg tåler nå ingenting og kan gråte av det minste ting. Må virkelig konsentrere meg for å ikke hylgrine av alt nå for tida
Flere som er lettrørt for tida? Jeg tåler nå ingenting og kan gråte av det minste ting. Må virkelig konsentrere meg for å ikke hylgrine av alt nå for tida
Jeg hadde garantert gjort det samme i den tilstanden jeg er i nåMåtte en liten tur på kjøpesenteret (apoteket) tidligere idag og måtte virkelig kjempe for å ikke grine ned gangene. Det er jo en del butikker som holder stengt nå og det var fryktelig trist å se alle portene som var nede foran inngangene må jo legge til at det er jo trist, men jeg hadde nok ikke kjempet mot tårene om jeg ikke var full i hormoner
Dere er søteJeg hadde garantert gjort det samme i den tilstanden jeg er i nå
Ja. Ikke sant. Uten tvil mye hormoner i kroppen nå!Ikke lettrørt, men sartere! Orker ikke voldsomme ting på TV, blir bare uvel. Veldig uvant!