Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner jeg gruer meg litt til ultralyden i morgen. Rart med det..
ser den! Men også så er du heldig som skal i morgen da
Masse lykke til i morgen!Kjenner jeg gruer meg litt til ultralyden i morgen. Rart med det..
ja, her i området er det masse private som har åpent
Eg fekk høyre akkurat det same! Ho skulle til og med snakke med noko helsemyndigheter for å sjekke opp i det..Det er bra! Jeg ringte privat UL før helga, og fikk beskjed om at "alle private ultralyder er stengt i landet" så de hadde tydeligvis fått feil informasjon.. irriterende når det ikke finst noe åpent av private ultralyder i områder
Absolutt!Innafor med litt chips på en mandag?...
Kjenner jeg gruer meg litt til ultralyden i morgen. Rart med det..
hvordan gikk det?
Det gikk strålende Lite bankende hjerte på et mini foster. Alt så bra ut sa gyn, men han tilbydde meg ny time om litt over 2 uker så ble plutselig litt nervøs på om det var noe han reagerte på allikevel når jeg kom hjem Men jeg skal prøve å la vær å bekymre meg så mye. Det var jo liv der og rett størrelse.
så koselig Skal du tilbake om 2 uker? Trenger ikke å være noe, kanskje du bare kan se litt mere
Det gikk strålende Lite bankende hjerte på et mini foster. Alt så bra ut sa gyn, men han tilbød meg ny time om litt over 2 uker så ble plutselig litt nervøs på om det var noe han reagerte på allikevel når jeg kom hjem Men jeg skal prøve å la vær å bekymre meg så mye. Det var jo liv der og rett størrelse.