Skravletråd

Kjenner jeg gruer meg litt til ultralyden i morgen. Rart med det.. :p
 
ja, her i området er det masse private som har åpent :)

Det er bra! Jeg ringte privat UL før helga, og fikk beskjed om at "alle private ultralyder er stengt i landet" så de hadde tydeligvis fått feil informasjon.. irriterende når det ikke finst noe åpent av private ultralyder i områder
 
Det er bra! Jeg ringte privat UL før helga, og fikk beskjed om at "alle private ultralyder er stengt i landet" så de hadde tydeligvis fått feil informasjon.. irriterende når det ikke finst noe åpent av private ultralyder i områder
Eg fekk høyre akkurat det same! Ho skulle til og med snakke med noko helsemyndigheter for å sjekke opp i det..
 
Merkelig at det er så mye forskjellige praksiser. De er vel ikke pålagt å stenge i.o.m at det er leger. Vet noen er stengt her i distriktet, men svært mange er åpne og tar forhåndsregler.
 
God mandag.
Kommer virkelig ikke i gang med jobb i dag, surrer bare rundt. Skal skjerpe meg snart.
 
Innafor med litt chips på en mandag?... :shy:
 
hvordan gikk det? :)

Det gikk strålende :) Lite bankende hjerte på et mini foster. Alt så bra ut sa gyn, men han tilbød meg ny time om litt over 2 uker så ble plutselig litt nervøs på om det var noe han reagerte på allikevel når jeg kom hjem :p Men jeg skal prøve å la vær å bekymre meg så mye. Det var jo liv der og rett størrelse.
 
Last edited:
Det gikk strålende :) Lite bankende hjerte på et mini foster. Alt så bra ut sa gyn, men han tilbydde meg ny time om litt over 2 uker så ble plutselig litt nervøs på om det var noe han reagerte på allikevel når jeg kom hjem :p Men jeg skal prøve å la vær å bekymre meg så mye. Det var jo liv der og rett størrelse.

så koselig :love2 Skal du tilbake om 2 uker? Trenger ikke å være noe, kanskje du bare kan se litt mere :happy:
 
Det gikk strålende :) Lite bankende hjerte på et mini foster. Alt så bra ut sa gyn, men han tilbød meg ny time om litt over 2 uker så ble plutselig litt nervøs på om det var noe han reagerte på allikevel når jeg kom hjem :p Men jeg skal prøve å la vær å bekymre meg så mye. Det var jo liv der og rett størrelse.


Kjenner meg igjen i overanalyseringen :D
Men tipper det heller er av omtanke og at han har kapasitet. (Går også til privat gyn med avtale og han har fått en haug med avbestillinger for tida, virker som den eneste legen med god tid)
 
Begynner å kjenne litt på brakkesjuke, altså. Selv om jeg strengt tatt ikke orker så mye.
I morgen skal jeg ha telefonkonsultasjon med riksen ang duotest, nysgjerrig på det.
 
Noen som har noe tips til mat til frokost/lunsj? Brødskiver frister ikke for tida...
 
Back
Topp