Stakkars! Så utrolig slitsomt å kaste opp så mye. Får håpe at det gir seg snart!Alt med mannen irritere meg og jeg kaster opp så si hele dagen lang... så lite med sex her hjemme ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stakkars! Så utrolig slitsomt å kaste opp så mye. Får håpe at det gir seg snart!Alt med mannen irritere meg og jeg kaster opp så si hele dagen lang... så lite med sex her hjemme ja
Ikke sant! Kjenner på den følelsenOrker jo knapt å være menneske og så attpåtil ha "hjemmebarnehage" og alt , nei det blir dessverre lite av det her atm
Forståelig! Hvor lenge må du gå på Lutinus, om jeg kan spørre?Lite sex her også, gitt. Men går på Lutinus, så føles som dobbel grunn til at det ikke frister.
Forståelig! Hvor lenge må du gå på Lutinus, om jeg kan spørre?
Stakkars! Så utrolig slitsomt å kaste opp så mye. Får håpe at det gir seg snart!
Så bra! Da får vi håpe at det fortsetter slik fremover ogveldig slitsomt! Bare 1 gang i dag da til å med vært ute på en liten gå tur
Så bra! Da får vi håpe at det fortsetter slik fremover og
Det er bare å nyte de dageneMå være lov å håpe noen dager er slik i hvertfall
Enn du? Har du hatt en fin dag?
Det er bare å nyte de dagene
Dagen i dag har vært en av mine bedre dager i det siste, selv om jeg er fryktelig sliten og har mye ubehag i magen. Gleder meg til å legge meg og sove, men det gjør jeg hver eneste kveld nå for tida
Misunner dere. Skal ikke legge meg før kl 8 i morgen tidligDET ER SÅ DEILIG Å LEGGE SEG
Jeg kommer til å være misunnelig på deg i morgen tidlig kl. 8 når du får legge degMisunner dere. Skal ikke legge meg før kl 8 i morgen tidlig
Ikke vær det. Må opp før 12Jeg kommer til å være misunnelig på deg i morgen tidlig kl. 8 når du får legge deg
Å legge seg er så digg, det gleder jeg meg til hver kveld ogsåDet er bare å nyte de dagene
Dagen i dag har vært en av mine bedre dager i det siste, selv om jeg er fryktelig sliten og har mye ubehag i magen. Gleder meg til å legge meg og sove, men det gjør jeg hver eneste kveld nå for tida
Utrolig deilig å sove, men har fortrengt fra siste svangerskap hvor dårlig jeg sover som gravid
Haha den drømmen da
Men jeg ble nysgjerrig på drømmetydning jeg, hvordan finner man ut hva drømmene betyr ?
Spennende ! Det må prøvesbare googler
God morgen!God morgen hva skal dere i dag? Jeg skal på kontroll hos legen