Skravletråd

God morgen, har feiler hjemmeskolen helt, ender opp med å kjefte å mase noe så sjukt..
 
Noen andre her som jobber innen helse? Merker jeg synes det er ganske ubehagelig å jobbe med ulike folk hver dag, mtp smitte.. (og det er stor smittefare der jeg jobber). Vet ikke om det er grunn nok til å få en midlertidig sykemelding nå. Har lest at de i Danmark er "føre var", og ser på alle gravide som i høyrisikogruppe for å bli smitta

jobber i helse.. men jobber bare 20% nå! Trur ikke man får sykmelding pga frykt for corona? Men snakk med arbeidsgiver om tilrettelegging?
 
God morgen, har feiler hjemmeskolen helt, ender opp med å kjefte å mase noe så sjukt..

God morgen :)

her syns jeg det faktisk går greit med «hjemmeskolen» de har bare repetisjon oppgaver de skal gjøre og litt fysisk aktivitet! Her klarer hun det meste selv, så slipper å mase:p
 
God morgen! Eller formiddag, da.

Ny uke. Formen er bedre, prøver å se det positive i det. Fått en slags rytme på hjemmekontoret også, det er fint.
 
Noen andre her som jobber innen helse? Merker jeg synes det er ganske ubehagelig å jobbe med ulike folk hver dag, mtp smitte.. (og det er stor smittefare der jeg jobber). Vet ikke om det er grunn nok til å få en midlertidig sykemelding nå. Har lest at de i Danmark er "føre var", og ser på alle gravide som i høyrisikogruppe for å bli smitta

Jeg jobber i helsesektoren, men er foreløpig hjemme i «påvente» av at de på jobb blir syke.. Kan ikke si at jeg gleder meg til å utsettes for smitte nå som jeg er gravid, men samtidig tenker jeg at det som skjer det skjer. Forhåpentligvis blir jeg ikke hardt rammet dersom jeg blir syk, og forhåpentligvis vil det ikke påvirke barnet i magen.
 
All ære til alle lærere.... etter en uke med hjemmeskole så skjønner jeg at jeg aldri kunne vært det:smiley-ashamed004 Hun største går på ungdomskolen da, og jeg er imponert over opplegget de har fått til!
I dag skal de til pappaen dems, jeg er sykemeldt en uke til, så dette blir en veldig rolig uke:smiley-angelic003 Har egentlig lyst til å begynne å sy bittesmå klær:Heartred
 
Merker at hjemmeskole og graviditet ikke er like lett, jeg er jo så trøtt hele tiden, pluss kvalme som kommer og går :( men blir bedre og bedre form da, svinger litt på kvalmen..
 
Jeg vet det var veldig urealistisk av meg å tenke at bhg åpnet igjen nå, men merker at jeg har behov for at bhg åpner igjen snart :rolleyes:
 
Jeg vet det var veldig urealistisk av meg å tenke at bhg åpnet igjen nå, men merker at jeg har behov for at bhg åpner igjen snart :rolleyes:

Ja, og min favorittid på året er påske og hytte, og i stedet for ferie blir det altså tre uker til med to voksne og en toåring på hjemmekontor. Jeg gjør det jo, men er ikke med glede.

alle som poster bilder av hvor stas det er å være hjemme gjør meg litt kvalm. Her er det fullstendig kaos og enten jobbing eller barnepass store deler av døgnet. Jeg er klar for åpne barnehager ASAP :shifty::rolleyes:
 
Kjenner jeg blir litt småsprø av å gå hjemme sammen med en fireåring hele dagene :dead: Men det hjalp litt å tenke at lista skal legges så lavt som mulig.. Jeg trenger ikke være supermamma, jeg trenger bare være mamma. Det er godt nok :)
Men jeg tenker mye på dere med flere barn - dere er dødsgode!
 
Ja, og min favorittid på året er påske og hytte, og i stedet for ferie blir det altså tre uker til med to voksne og en toåring på hjemmekontor. Jeg gjør det jo, men er ikke med glede.

alle som poster bilder av hvor stas det er å være hjemme gjør meg litt kvalm. Her er det fullstendig kaos og enten jobbing eller barnepass store deler av døgnet. Jeg er klar for åpne barnehager ASAP :shifty::rolleyes:
Ja, ikke sant. Man gjør det jo, men merker at det er ikke med stor glede her heller. Det er ikke til å unngå at det er kaos hjemme nå. Jeg har vært klar for å åpne bhg en stund nå :p
 
Jeg synes ikke det bare er kos å ha ungene hjemme. Det er mye som er uvant og dagene flyter litt inn i hverandre. Det verste er at jeg ofte er så trøtt :p
Også drømmer jeg så sjukt mye. I natt var jeg utro med en svensk fyr, også endte det opp med trekant :oops: med mannen min. Drømmetydningen foreslo at det kanskje er litt lite sex.. well duh! :p hehe.. frister ikke med kvalme, halsbrann og trøtt dame. fortalte gubben om drømmen, han bare lo. Våkna med dårlig samvittighet:laughing001
 
Jeg synes ikke det bare er kos å ha ungene hjemme. Det er mye som er uvant og dagene flyter litt inn i hverandre. Det verste er at jeg ofte er så trøtt :p
Også drømmer jeg så sjukt mye. I natt var jeg utro med en svensk fyr, også endte det opp med trekant :oops: med mannen min. Drømmetydningen foreslo at det kanskje er litt lite sex.. well duh! :p hehe.. frister ikke med kvalme, halsbrann og trøtt dame. fortalte gubben om drømmen, han bare lo. Våkna med dårlig samvittighet:laughing001
Dagene flyter veldig i hverandre. Vi sliter litt med forskjellen mellom ukedag og helg. Føler at det ikke er noe forskjell mellom dagene.
Fikk meg en god latter av drømmen din :laughing001
 
I forrige svangerskap drømte jeg at ungen kom ut med ekstra armer :laughing002 og drømte at jeg fødte under vann, altså på havets bunn. Jeg vet ikke hvorfor men når jeg er gravid, drømmer jeg masse rart :laughing002
 
Jeg synes ikke det bare er kos å ha ungene hjemme. Det er mye som er uvant og dagene flyter litt inn i hverandre. Det verste er at jeg ofte er så trøtt :p
Også drømmer jeg så sjukt mye. I natt var jeg utro med en svensk fyr, også endte det opp med trekant :oops: med mannen min. Drømmetydningen foreslo at det kanskje er litt lite sex.. well duh! :p hehe.. frister ikke med kvalme, halsbrann og trøtt dame. fortalte gubben om drømmen, han bare lo. Våkna med dårlig samvittighet:laughing001
Haha den drømmen da :laughing021
Men jeg ble nysgjerrig på drømmetydning jeg, hvordan finner man ut hva drømmene betyr ? :)
 
Back
Topp