3gutter-ennsålenge
Forumet er livet
God morgen, har feiler hjemmeskolen helt, ender opp med å kjefte å mase noe så sjukt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen andre her som jobber innen helse? Merker jeg synes det er ganske ubehagelig å jobbe med ulike folk hver dag, mtp smitte.. (og det er stor smittefare der jeg jobber). Vet ikke om det er grunn nok til å få en midlertidig sykemelding nå. Har lest at de i Danmark er "føre var", og ser på alle gravide som i høyrisikogruppe for å bli smitta
God morgen, har feiler hjemmeskolen helt, ender opp med å kjefte å mase noe så sjukt..
Noen andre her som jobber innen helse? Merker jeg synes det er ganske ubehagelig å jobbe med ulike folk hver dag, mtp smitte.. (og det er stor smittefare der jeg jobber). Vet ikke om det er grunn nok til å få en midlertidig sykemelding nå. Har lest at de i Danmark er "føre var", og ser på alle gravide som i høyrisikogruppe for å bli smitta
Jeg vet det var veldig urealistisk av meg å tenke at bhg åpnet igjen nå, men merker at jeg har behov for at bhg åpner igjen snart
Ja, ikke sant. Man gjør det jo, men merker at det er ikke med stor glede her heller. Det er ikke til å unngå at det er kaos hjemme nå. Jeg har vært klar for å åpne bhg en stund nåJa, og min favorittid på året er påske og hytte, og i stedet for ferie blir det altså tre uker til med to voksne og en toåring på hjemmekontor. Jeg gjør det jo, men er ikke med glede.
alle som poster bilder av hvor stas det er å være hjemme gjør meg litt kvalm. Her er det fullstendig kaos og enten jobbing eller barnepass store deler av døgnet. Jeg er klar for åpne barnehager ASAP
Dagene flyter veldig i hverandre. Vi sliter litt med forskjellen mellom ukedag og helg. Føler at det ikke er noe forskjell mellom dagene.Jeg synes ikke det bare er kos å ha ungene hjemme. Det er mye som er uvant og dagene flyter litt inn i hverandre. Det verste er at jeg ofte er så trøtt
Også drømmer jeg så sjukt mye. I natt var jeg utro med en svensk fyr, også endte det opp med trekant med mannen min. Drømmetydningen foreslo at det kanskje er litt lite sex.. well duh! hehe.. frister ikke med kvalme, halsbrann og trøtt dame. fortalte gubben om drømmen, han bare lo. Våkna med dårlig samvittighet
Noen flere som ikke har så mye ork til sex nå for tida?
Noen flere som ikke har så mye ork til sex nå for tida?
Orker jo knapt å være menneske og så attpåtil ha "hjemmebarnehage" og alt , nei det blir dessverre lite av det her atmNoen flere som ikke har så mye ork til sex nå for tida?
Haha den drømmen daJeg synes ikke det bare er kos å ha ungene hjemme. Det er mye som er uvant og dagene flyter litt inn i hverandre. Det verste er at jeg ofte er så trøtt
Også drømmer jeg så sjukt mye. I natt var jeg utro med en svensk fyr, også endte det opp med trekant med mannen min. Drømmetydningen foreslo at det kanskje er litt lite sex.. well duh! hehe.. frister ikke med kvalme, halsbrann og trøtt dame. fortalte gubben om drømmen, han bare lo. Våkna med dårlig samvittighet
Hehe. Tolket det sånn, javar kanskje ikke vanskelig å forstå at det er litt tørke her hehe.. men håper jeg blir bedre i 2. trimester