Skravletråd

En tråd i 'November 2020' startet av onemoretime, 7 Mar 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. 3gutter-ennsålenge Forumet er livet

God morgen, har feiler hjemmeskolen helt, ender opp med å kjefte å mase noe så sjukt..

2. onemoretime Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2020

jobber i helse.. men jobber bare 20% nå! Trur ikke man får sykmelding pga frykt for corona? Men snakk med arbeidsgiver om tilrettelegging?

3. onemoretime Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2020

God morgen :)

her syns jeg det faktisk går greit med «hjemmeskolen» de har bare repetisjon oppgaver de skal gjøre og litt fysisk aktivitet! Her klarer hun det meste selv, så slipper å mase:p

4. MaleneK Glad i forumet Novemberlykke 2020

God morgen! Eller formiddag, da.

Ny uke. Formen er bedre, prøver å se det positive i det. Fått en slags rytme på hjemmekontoret også, det er fint.

• Liker Liker x 1
  5. Dentol Flørter med forumet Novemberlykke 2020

Jeg jobber i helsesektoren, men er foreløpig hjemme i «påvente» av at de på jobb blir syke.. Kan ikke si at jeg gleder meg til å utsettes for smitte nå som jeg er gravid, men samtidig tenker jeg at det som skjer det skjer. Forhåpentligvis blir jeg ikke hardt rammet dersom jeg blir syk, og forhåpentligvis vil det ikke påvirke barnet i magen.

6. METG Blir kjent med forumet

All ære til alle lærere.... etter en uke med hjemmeskole så skjønner jeg at jeg aldri kunne vært det:smiley-ashamed004 Hun største går på ungdomskolen da, og jeg er imponert over opplegget de har fått til!
    I dag skal de til pappaen dems, jeg er sykemeldt en uke til, så dette blir en veldig rolig uke:smiley-angelic003 Har egentlig lyst til å begynne å sy bittesmå klær:Heartred

7. 3gutter-ennsålenge Forumet er livet

Merker at hjemmeskole og graviditet ikke er like lett, jeg er jo så trøtt hele tiden, pluss kvalme som kommer og går :( men blir bedre og bedre form da, svinger litt på kvalmen..

8. Bygdejenta Glad i forumet Novemberlykke 2020

Jeg vet det var veldig urealistisk av meg å tenke at bhg åpnet igjen nå, men merker at jeg har behov for at bhg åpner igjen snart :rolleyes:

9. Sozo Forelsket i forumet Marsboerne 20 18 Novemberlykke 2020

Ja, og min favorittid på året er påske og hytte, og i stedet for ferie blir det altså tre uker til med to voksne og en toåring på hjemmekontor. Jeg gjør det jo, men er ikke med glede.

alle som poster bilder av hvor stas det er å være hjemme gjør meg litt kvalm. Her er det fullstendig kaos og enten jobbing eller barnepass store deler av døgnet. Jeg er klar for åpne barnehager ASAP :shifty::rolleyes:

• Enig Enig x 1
  10. Dentol Flørter med forumet Novemberlykke 2020

Kjenner jeg blir litt småsprø av å gå hjemme sammen med en fireåring hele dagene :dead: Men det hjalp litt å tenke at lista skal legges så lavt som mulig.. Jeg trenger ikke være supermamma, jeg trenger bare være mamma. Det er godt nok :)
    Men jeg tenker mye på dere med flere barn - dere er dødsgode!

11. Bygdejenta Glad i forumet Novemberlykke 2020

Ja, ikke sant. Man gjør det jo, men merker at det er ikke med stor glede her heller. Det er ikke til å unngå at det er kaos hjemme nå. Jeg har vært klar for å åpne bhg en stund nå :p

12. 3gutter-ennsålenge Forumet er livet

Jeg synes ikke det bare er kos å ha ungene hjemme. Det er mye som er uvant og dagene flyter litt inn i hverandre. Det verste er at jeg ofte er så trøtt :p
    Også drømmer jeg så sjukt mye. I natt var jeg utro med en svensk fyr, også endte det opp med trekant :oops: med mannen min. Drømmetydningen foreslo at det kanskje er litt lite sex.. well duh! :p hehe.. frister ikke med kvalme, halsbrann og trøtt dame. fortalte gubben om drømmen, han bare lo. Våkna med dårlig samvittighet:laughing001

• Morsom Morsom x 2
  13. Bygdejenta Glad i forumet Novemberlykke 2020

Dagene flyter veldig i hverandre. Vi sliter litt med forskjellen mellom ukedag og helg. Føler at det ikke er noe forskjell mellom dagene.
    Fikk meg en god latter av drømmen din :laughing001

• Liker Liker x 1
  14. Bygdejenta Glad i forumet Novemberlykke 2020

Noen flere som ikke har så mye ork til sex nå for tida? :oops:

15. 3gutter-ennsålenge Forumet er livet

var kanskje ikke vanskelig å forstå at det er litt tørke her :p hehe.. men håper jeg blir bedre i 2. trimester

16. 3gutter-ennsålenge Forumet er livet

I forrige svangerskap drømte jeg at ungen kom ut med ekstra armer :laughing002 og drømte at jeg fødte under vann, altså på havets bunn. Jeg vet ikke hvorfor men når jeg er gravid, drømmer jeg masse rart :laughing002

• Morsom Morsom x 1
  17. onemoretime Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2020

Alt med mannen irritere meg og jeg kaster opp så si hele dagen lang... så lite med sex her hjemme ja :confused:

18. V.B Flørter med forumet

Orker jo knapt å være menneske og så attpåtil ha "hjemmebarnehage" og alt , nei det blir dessverre lite av det her atm :wacky:

19. V.B Flørter med forumet

Haha den drømmen da :laughing021
    Men jeg ble nysgjerrig på drømmetydning jeg, hvordan finner man ut hva drømmene betyr ? :)

20. Bygdejenta Glad i forumet Novemberlykke 2020

Hehe. Tolket det sånn, ja :p :hilarious:

Del denne siden