3gutter-ennsålenge
Forumet er livet
God morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen!
Her startet vi dagen med å ommøblere stuene våre. Loftstua fikk nye lenestoler forrige uke, men i disse dager tilbringer vi såpass mye tid i hovedetasjen at jeg trumfet gjennom å flytte en sofa opp og stolene ned. Mannen sånn passe fornøyd med å måtte bli med på det før arbeidstid
faens hjemmeskole!!! blir så frustrert innimellom
Det synes vi som er lærere å!faens hjemmeskole!!! blir så frustrert innimellom
Så kjedelig! Hvor langt unna er den nærmeste som har ledig?Å nei... ser ut som alle som tar privat ul i nærheten er stengt
Så kjedelig! Hvor langt unna er den nærmeste som har ledig?
Da er det bare å ha på 3 ukers nedtellingdet vet jeg ikke... er liksom 2 timer + til dit jeg hadde tenkt meg men ser de har noe i midten av april... så må vell vente til da.
Samme her! Alternativet er bergen, men då er 14 daga karantene når eg kjem heim, så det utgår!Å nei... ser ut som alle som tar privat ul i nærheten er stengt
Samme her! Alternativet er bergen, men då er 14 daga karantene når eg kjem heim, så det utgår!
jeg har heldigvis ikke hørt noe om stenging i tønsberg. håper ikke kvinnedoktor stenger.. da hadde jeg blitt jævlig skuffa
har du time der eller?
ja i april
Kvaaaaalm!!! Men jeg tar det! Hvis det er det jeg må tåle for at dette skal gå bra, så tar jeg det!
Får knaske appelsin og salte kjeks