3gutter-ennsålenge
Forumet er livet
God morgen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

God morgen!
Her startet vi dagen med å ommøblere stuene våre. Loftstua fikk nye lenestoler forrige uke, men i disse dager tilbringer vi såpass mye tid i hovedetasjen at jeg trumfet gjennom å flytte en sofa opp og stolene ned. Mannen sånn passe fornøyd med å måtte bli med på det før arbeidstid![]()
faens hjemmeskole!!! blir så frustrert innimellom
Det synes vi som er lærere å!faens hjemmeskole!!! blir så frustrert innimellom

Så kjedelig!Å nei... ser ut som alle som tar privat ul i nærheten er stengt![]()
Så kjedelig!Hvor langt unna er den nærmeste som har ledig?

Da er det bare å ha på 3 ukers nedtellingdet vet jeg ikke... er liksom 2 timer + til dit jeg hadde tenkt megmen ser de har noe i midten av april... så må vell vente til da.
![]()
Samme her! Alternativet er bergen, men då er 14 daga karantene når eg kjem heim, så det utgår!Å nei... ser ut som alle som tar privat ul i nærheten er stengt![]()
Samme her! Alternativet er bergen, men då er 14 daga karantene når eg kjem heim, så det utgår!

jeg har heldigvis ikke hørt noe om stenging i tønsberg. håper ikke kvinnedoktor stenger.. da hadde jeg blitt jævlig skuffa![]()

ja i april![]()
Kvaaaaalm!!! Men jeg tar det! Hvis det er det jeg må tåle for at dette skal gå bra, så tar jeg det!
Får knaske appelsin og salte kjeks![]()
men tar det gjerne ja