Skravletråd

Huff, ingen grei situasjon! Men kanskje lik så greit å fortelle det til de? Så de forstår deg litt? Skjønner du syns det er tidlig også men...
Ja tenker på det.. Får se om det går bedre med pålagt hjemmekontor fremover så slipper hvert fall å stå opp tidlig for å dra til skolen ❤️

Noen som vet hvor man finner oversikt over datoer når man er i de ulike ukene? Jeg mener jeg fant noe sånt med storesøster men husker ikke hvor..?

Hva tenker dere om å bestille time til første svangerskapskontroll nå? Jeg er jo i uke 8, og vanligvis er det jo en del ventetid til legen. Samtidig så har vel legene mer enn nok å gjøre for tiden... Usj... Jordmor i kommunen mener at første time skal gjennomføres hos lege, men kanskje de endrer rutinene nå..

Hva tenker dere om å bestille time til første svangerskapskontroll nå? Jeg er jo i uke 8, og vanligvis er det jo en del ventetid til legen. Samtidig så har vel legene mer enn nok å gjøre for tiden... Usj... Jordmor i kommunen mener at første time skal gjennomføres hos lege, men kanskje de endrer rutinene nå..
Jeg tenker at du skal bestille den som normalt. Hvis det må flyttes på eller utsettes, så vil du nok få beskjed om det, men de prøver nok å følge opp på normal måte.

Jeg har tenkt på det samme selv. Vi må jo bli fulgt opp som gravid, så regner med at kontrollene går sånn ca. som normalt egentlig. Her i kommune er det sånn at man går til jordmor først. Det var i hvert fall sånn for 2 år siden :hilarious:

Virker som legekontoret her tar kun i mot ø-hjelp framover! Har time denne uka egentlig, så må ring å hør om dette blir avlyst eller ikke :shifty:

Jeg sendte Mail via pasientsky til legen i dag, (om noen medisiner jeg fikk anbefalt sist gang). Hadde trodd det skulle ta ukesvis å få svar nå, men han hadde videresendt forespørselen til sykehuset. Fikk beskjed om å ta kontakt igjen om en ule dersom han ikke hadde hørt noe. Det var veldig hyggelig i disse coronatider synes jeg

Back
Topp