Skravletråd

Flere enn meg som fryser? Har ca 24 grader i huset å fryser! Er det ett symtom?

skal sier jeg fryser veldig lett fra før! Men ikke ved å sitte inne å har 24/25 grader liksom :p
 
Flere enn meg som fryser? Har ca 24 grader i huset å fryser! Er det ett symtom?

skal sier jeg fryser veldig lett fra før! Men ikke ved å sitte inne å har 24/25 grader liksom :p

jepp, symptom :)
Har vært kald de andre gangene, ikke så mye denne.

Jeg har blitt sykemeldt en uke. Hadde tenkt gradert, men litt deilig at en «voksen» sier at jeg skal roe helt med.
 
jepp, symptom :)
Har vært kald de andre gangene, ikke så mye denne.

Jeg har blitt sykemeldt en uke. Hadde tenkt gradert, men litt deilig at en «voksen» sier at jeg skal roe helt med.

så deilig at noen kan ta den avgjørelsen for en :)
 
Flere enn meg som fryser? Har ca 24 grader i huset å fryser! Er det ett symtom?

skal sier jeg fryser veldig lett fra før! Men ikke ved å sitte inne å har 24/25 grader liksom :p
Jeg og! Jeg har aldri sittet så mye med pledd over meg som jeg har gjort den siste tida :p
 
Hallelujastemning i heimen nå som mannen kom hjem fra jobb :woot: er hjemmeværende med en gutt på 17mnd er det vel og tjohei så slitsomt når man selv er trøtt og så som så i formen. Lenge til august og bhg :facepalm:
 
Jeg har aldri tenkt over at å fryse er et symptom... men det har vært noen dager jeg har fyrt hardt i peisen, jeg har sittet med fleece og hatt det helt fint, men de andre i huset har kokt.
 
Flere enn meg som fryser? Har ca 24 grader i huset å fryser! Er det ett symtom?

skal sier jeg fryser veldig lett fra før! Men ikke ved å sitte inne å har 24/25 grader liksom :p

jeg fryser hele tiden!! Tenkte at det kom av at jeg også er trøtt hele tiden, men kanskje det er noe som hører til ja ;)
 
hihi... tenker jeg gjerne er trøtt og kald så lenge jeg slipper kvalmen;)
Har akkurat sovet middagslur jeg, er rimelig sliten når man sovner med hylende 3åringen ved siden av seg (mannen er hjemme, så han har tatt seg av ungen som ikke fikk vilja)
 
:smiley-angelic003Ha en strålende dag!!

Jeg fikk nettopp vite at byggestart på huset blir forsinket pga corona, og så fikk jeg den innkallingen til TUL, så nå gleder jeg meg til neste torsdag!
 
Back
Topp