Skravletråd

Måtte ty til sportsbh. Spørs om jeg ikke kun kan bruke slike fremover, haha. Håpløst. Må ut å shoppe:D:D

hater sportsbh mere enn vanlig bh, så det hadde jeg ikke klart! Man sier jo aldri nei til shopping :p du får si fra om du finner noen gode, som er verdt å prøve :)
 
hater sportsbh mere enn vanlig bh, så det hadde jeg ikke klart! Man sier jo aldri nei til shopping :p du får si fra om du finner noen gode, som er verdt å prøve :)
Alt var gale med akkurat denne var ikke LIKE gale, i alle fall ikke akkurat nå, haha. Men ja, skal gi en lyd om jeg finner noe:D
 
Hva skal dere ha til middag i dag?
Det blir biff og løvbiff:) jeg synes ikke godt stekt biff er noe særlig, så da blir det løvbiff på meg

Jeg har fryktelig vondt i puppene, noen andre som sliter? Jeg lurer på om det finnes en bh som fungerer bedre for dette? Jeg har lyst å kaste opp innimellom pga det er så himla vondt å komme borti

jeg har sykt vondt i puppene!! Vondt å ligge på siden om natta jo:meh::grumpy:
 
Stemmer i at tiden går altfor sakte... Vil bare sove til fredag og TUL. :nailbiting:
 
Samme her, går ubeskrivelig tregt. Vanskelig å få roen på at det ikke går galt.
 
Samme her, går ubeskrivelig tregt. Vanskelig å få roen på at det ikke går galt.
Kjenner også veldig på dette. For eksempel har jeg vonde hofter og korsrygg og puppene er ikke ømme lengre. Begge deler gjør at jeg er redd for at det har gått galt eller blir å gjøre det snart :rolleyes:
4+4 idag så enda lenge til man er ute av faresonen! Får TUL om en ukes tid da pga exu sist, og håper bare det er på riktig plass denne gang :shy:
 
Kjenner også veldig på dette. For eksempel har jeg vonde hofter og korsrygg og puppene er ikke ømme lengre. Begge deler gjør at jeg er redd for at det har gått galt eller blir å gjøre det snart :rolleyes:
4+4 idag så enda lenge til man er ute av faresonen! Får TUL om en ukes tid da pga exu sist, og håper bare det er på riktig plass denne gang :shy:

Ja, det er vanskelig å vinne mot hjernen som hele tiden leter etter tegn på både det ene og det andre.
Krysser fingrene for at alt er som det skal være hos deg!
 
Synes dagene går uendelig sakte og er så redd for å miste igjen. Ser frem til at d blir aktivitet på desember gruppen for da føler jeg at vi er kommet et skritt lenger,for nå er det jo vi som er yngste/kylling gruppa så gleder mæ til andre e d;)
 
Synes dagene går uendelig sakte og er så redd for å miste igjen. Ser frem til at d blir aktivitet på desember gruppen for da føler jeg at vi er kommet et skritt lenger,for nå er det jo vi som er yngste/kylling gruppa så gleder mæ til andre e d;)

det gleder jeg også meg til! Følger med på terminlisten om når vi i November har termin, for da føler jeg det snart er desember sin tur :p
 
det gleder jeg også meg til! Følger med på terminlisten om når vi i November har termin, for da føler jeg det snart er desember sin tur :p
Ja æ sitter åsså å følger med. Dagan blir jo ekstra lang når æ har fått beskjed om så og si sengeleie frem til minimum 12uker:banghead: men æ sitt nu ute å nyter sola og en del vind bare for å gjøre noe annet enn å ligge på sofaen:shy:
 
Sukk! Er så rastløs!
Hele huset er støvsugd. Tøyet er bretta og maskin nr ørti står på. Føttene er stelt, badet er vasket og jeg er tom for Pepsi Max!!
Baaahhh.. :arghh:
dagens utblåsning :wtf:
 
Back
Topp