Skravletråd

Synes dagene går uendelig sakte og er så redd for å miste igjen. Ser frem til at d blir aktivitet på desember gruppen for da føler jeg at vi er kommet et skritt lenger,for nå er det jo vi som er yngste/kylling gruppa så gleder mæ til andre e d;)
Hehe, det samme har jeg tenkt! :laughing002
 
Ja æ sitter åsså å følger med. Dagan blir jo ekstra lang når æ har fått beskjed om så og si sengeleie frem til minimum 12uker:banghead: men æ sitt nu ute å nyter sola og en del vind bare for å gjøre noe annet enn å ligge på sofaen:shy:

kan jeg spør om hvorfor sengeleie?
 
kan jeg spør om hvorfor sengeleie?
Mista 4 ganger på rad osv. Så nå har æ fått beskjed ligg så mye som mulig, ikke løfting osv. Går på støtte medisin cyclogest. Så krysse fingrene for at det går denne gang. Æ har tre barn fra før men samboer har ingen
 
Mista 4 ganger på rad osv. Så nå har æ fått beskjed ligg så mye som mulig, ikke løfting osv. Går på støtte medisin cyclogest. Så krysse fingrene for at det går denne gang. Æ har tre barn fra før men samboer har ingen

håper spiren klorer seg fast :Heartred
 
Merker at det presser nederst i magen. Alle bukser strammer mye :rolleyes:

jeg går kun i joggebukser og tights, i dag har jeg vaska alle mammabuksene jeg beholdt fra sist... er spent på hvor mye som passer :cool:
 
Stemmer i at tiden går altfor sakte... Vil bare sove til fredag og TUL. :nailbiting:
Ca 2,5 uke igjen til TUL her, regner med å få bekrefta timen i morgen.
 
jeg går kun i joggebukser og tights, i dag har jeg vaska alle mammabuksene jeg beholdt fra sist... er spent på hvor mye som passer :cool:
Jeg tror jeg må raide skapet mitt for å se om jeg finner noen løsere joggebukser/tights :p Mammabuksene får ligge nedpakket litt til her.
 
Jeg tror jeg må raide skapet mitt for å se om jeg finner noen løsere joggebukser/tights :p Mammabuksene får ligge nedpakket litt til her.

jeg har noen lave mammabukser fra sist, tenkte å begynne med de men vaska alle buksene så de kan ligge klar.

(Jeg har allerede begynt å få mage :eek: og planen er egentlig å holde det hemmelig til etter 12 uker)
 
jeg har noen lave mammabukser fra sist, tenkte å begynne med de men vaska alle buksene så de kan ligge klar.

(Jeg har allerede begynt å få mage :eek: og planen er egentlig å holde det hemmelig til etter 12 uker)
Da kan det kanskje bli litt vanskelig å skjule det fremover :p
 
Da kan det kanskje bli litt vanskelig å skjule det fremover :p
Sist begynte jeg å få mage rundt uke 10... nå har jeg allerede større mage enn jeg hadde i uke 16 sist :p Har magebilder fra sist jeg kan sammenlikne med!
 
jeg har noen lave mammabukser fra sist, tenkte å begynne med de men vaska alle buksene så de kan ligge klar.

(Jeg har allerede begynt å få mage :eek: og planen er egentlig å holde det hemmelig til etter 12 uker)

hugsar du kor dei er kjøpt? Eg kjøpe bukser i eit par størrelser større enn eg bruke sist, men trur eg blir større denne gangen.
 
hugsar du kor dei er kjøpt? Eg kjøpe bukser i eit par størrelser større enn eg bruke sist, men trur eg blir større denne gangen.
Sikkert Zalando :) Ser både Zalando og Bonprix er nettbutikker som har både høye og lave mammabukser.
 
Ikke store planene i dag :happy:
Slappe av mest mulig før jobb i morgen.. går rundt med konstant kvalme, så orker ikke mye.
 
Rakk å kjøre meg ned i et mørkt hull allerede før frokost, bare symptomene endrer seg bittelitt (og er sliten i utgangspunktet) blir jeg superbekymra. Men kom meg på jobb til slutt, litt lysere til sinns. For en berg og dalbane dette er.
 
Rakk å kjøre meg ned i et mørkt hull allerede før frokost, bare symptomene endrer seg bittelitt (og er sliten i utgangspunktet) blir jeg superbekymra. Men kom meg på jobb til slutt, litt lysere til sinns. For en berg og dalbane dette er.

skjønner hvordan du har det! Redd hver gang jeg må på toalettet :( håper det går bra for alle oss !
 
Back
Topp