Skravletråd

Jeg har fått dato for TUL, nå må jeg bare finne papirene fra sist så jeg kan prøve å få samme jordmor som sist :Heartred Så snart jeg har det på plass skal jeg bestille time der også.
 
God morgen!

her sitter jeg med en kopp te og spist litt frokost! Hva gjør dere?
 
God morgen!

her sitter jeg med en kopp te og spist litt frokost! Hva gjør dere?
Er på jobb!
Hadde lagt opp til ei veldig travel uke, og så ble plutselig nesten alt av opplegg i dag og alt av opplegg i morgen avlyst, så nå sitter jeg her og surfer i stedet for.
 
Her blir det sofaen i dag og. Må få gjort litt i dag, men har null energi. Trenger energi til mini kommer hjem fra barnehagen, så passer på å ta det med ro mens jeg kan :rolleyes:
 
Er på jobb, men ganske ukonsentrert og sliten. Skal til fastlegen senere i dag, håper vi kan måle HCG-stigning framover. Og kanskje en gradert sykemelding.
 
Har turnusfri, slækker på sofaen og ser på TV. Dagens spørsmål er om jeg skal ta en liten lur eller brette klær mens jeg ser TV :wacky:
 
Er på jobb!
Hadde lagt opp til ei veldig travel uke, og så ble plutselig nesten alt av opplegg i dag og alt av opplegg i morgen avlyst, så nå sitter jeg her og surfer i stedet for.

Litt godt at du fikk en rolig start da? :)
 
Her blir det sofaen i dag og. Må få gjort litt i dag, men har null energi. Trenger energi til mini kommer hjem fra barnehagen, så passer på å ta det med ro mens jeg kan :rolleyes:

har sittet i sofaen i noen timer her også, men må gjøre litt før mini kommer hjem :p
 
Back
Topp