Skravletråd

God morgen. Jeg har ikke så veldig mye planlagt;) er hjemme alene og skal nyte det!

HVa med deg?
 
Jeg skal jobbe i kveld :( og i morgen kveld. Jobbet kveld i går også. Blir godt med fri på mandag for å si det sånn. Jeg er så innmari trøtt, sliten og kvalm. Oppblåst i magen også :p Før jobb skal jeg spise flere sjokoladeboller :hungry:
 
Jeg skal jobbe i kveld :( og i morgen kveld. Jobbet kveld i går også. Blir godt med fri på mandag for å si det sånn. Jeg er så innmari trøtt, sliten og kvalm. Oppblåst i magen også :p Før jobb skal jeg spise flere sjokoladeboller :hungry:

mange kveldsvakter på rad :yuck: ble litt fristet av sjokoladeboller her nå :p
 
Skulle mye, men hittil har jeg bare spist et par måltider og ligget i senga. Men formen tar seg opp, så på tide med en luftetur. Mannen er opptatt på kjøkkenet, lager indisk til i kveld :happy:
 
Hei.
tenkte å bake skoleboller :p ellers har jeg tatt det rolig, kvalme som kommer og går :p
 
Her har jeg vært kvalm i hele dag, men etter noen håndfuller potetgull så hjalp det :) orka enn bedre biffmiddag (selv om godt stekt biff er litt kjedelig) med mannen :Heartred Jeg begynte å jobbe kl 7 i dag morges og har jobba avog på i hele dag, men hjemmekontor med barn går rett og slett ikke opp, så jeg må ta igjen i helga!
 
Vi har vært på hytta i dag. Godt å komme seg ut for store og små. I morgen skal jeg se om jeg orker (gidder) å vaske bilen inni.. :bag:
 
Fikk avlyst timen til TUL på sykehuset fredag 13, og har ikke fått noe ny time enda. Regner med jeg får brev med ny time i posten, men når aner jeg ikke! Det er super frustrerende..! Lurer på hvor lenge jeg skal være tålmodig? Hva hadde dere gjort? Er 7+4 i dag og er så spent på om alt er som det skal eller ikke!
 
Fikk avlyst timen til TUL på sykehuset fredag 13, og har ikke fått noe ny time enda. Regner med jeg får brev med ny time i posten, men når aner jeg ikke! Det er super frustrerende..! Lurer på hvor lenge jeg skal være tålmodig? Hva hadde dere gjort? Er 7+4 i dag og er så spent på om alt er som det skal eller ikke!
Eg fekk berre brev om at det ikkje blir TUL på sjukehuset... «vi set deg opp til ordinær ultralyd mellom veke 18 og 20». Syns det er forseint OM det skulle vise seg å vere alvorlege misdannelser.. men eg bestille nok tidlig ultralyd privat..
 
Fikk avlyst timen til TUL på sykehuset fredag 13, og har ikke fått noe ny time enda. Regner med jeg får brev med ny time i posten, men når aner jeg ikke! Det er super frustrerende..! Lurer på hvor lenge jeg skal være tålmodig? Hva hadde dere gjort? Er 7+4 i dag og er så spent på om alt er som det skal eller ikke!
Jeg fikk beskjed om å finne privat gyn på egen hånd.
 
Noen flere som er litt bekymra for at dette viruset skal fortsette frem til OUL slik at partner ikke kan være med? :nailbiting:
 
Jeg håper virkelig han kan få være med da ja!! Jeg var på TUL på fredag, men ble satt tilbake til 5+4 der, så de så ikke noe annet enn plommesekken. Skulle få ny time om ca 4 uker. Skikkelig kjedelig at han måtte vente utenfor sykehuset:(
Hvordan er det hos disse private, kan partner være med der?
 
Jeg håper virkelig han kan få være med da ja!! Jeg var på TUL på fredag, men ble satt tilbake til 5+4 der, så de så ikke noe annet enn plommesekken. Skulle få ny time om ca 4 uker. Skikkelig kjedelig at han måtte vente utenfor sykehuset:(
Hvordan er det hos disse private, kan partner være med der?

Egentlig ikke lov å ha med partner på undersøkelse hos min private gyn, men han fikk lov siden det var ultralyd. Vil tro det varierer fra sted til sted.
Har innstilt oss på at det kan endre seg. Og at han ikke kommer til å få være med på evt UL eller undersøkelser på sykehuset.
 
Noen andre her som jobber innen helse? Merker jeg synes det er ganske ubehagelig å jobbe med ulike folk hver dag, mtp smitte.. (og det er stor smittefare der jeg jobber). Vet ikke om det er grunn nok til å få en midlertidig sykemelding nå. Har lest at de i Danmark er "føre var", og ser på alle gravide som i høyrisikogruppe for å bli smitta
 
Back
Topp