Tar ikke tran, nei men tar multivitaminer som også inneholder omega 3
Jeg også! Jeg brekker meg av tran til vanlig, så vil ikke tenke på hva det vil gjøre nå [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar ikke tran, nei men tar multivitaminer som også inneholder omega 3
Har ikke tatt tran siden jeg var liten får helt noia! Men er andre måter å få i seg det man trenger heldigvisJeg også! Jeg brekker meg av tran til vanlig, så vil ikke tenke på hva det vil gjøre nå [emoji23]
Jeg tar trankapsler hver dag sammen med mulitvitaminerKom til å tenke på tran, tar dere det?
Det er noe jeg ikke har tenkt på i det heletatt.
Hadde ikke sagt nei til litt chips nå! Har ikke NOE godt i husetHar veldig lyst på et glass rødvin nå.....!! lørdagkveld, alene hjemme, chips, mgp...
åh, den er kjip når man får lyst på noe. ingen som kan handle for deg heller?Hadde ikke sagt nei til litt chips nå! Har ikke NOE godt i huset
Nei, mannen har dratt ut for å fiske og vi bor ganske langt fra «alt», så ingen gidder komme hit bare fordi jeg har lyst på godisåh, den er kjip når man får lyst på noe. ingen som kan handle for deg heller?
Kjedelig da.. Hvis det er en trøst så har jeg spist meg kvalm nå [emoji23] [emoji23]Nei, mannen har dratt ut for å fiske og vi bor ganske langt fra «alt», så ingen gidder komme hit bare fordi jeg har lyst på godis
Hehe... det er faktisk en trøstKjedelig da.. Hvis det er en trøst så har jeg spist meg kvalm nå [emoji23] [emoji23]
Har postet her tidligere i kveld at jeg gråt av Tysklands låt [emoji445][emoji22] [emoji173]️ ellers fornøyd med vinneren[emoji4][emoji41]Ingen som har sett mgp da? trodde skravletråde skulle være prega av det men nei?
Har postet her tidligere i kveld at jeg gråt av Tysklands låt [emoji445][emoji22] [emoji173]️ ellers fornøyd med vinneren[emoji4][emoji41]
Jeg sov meg gjennom det, fikk ned meg de første låtene før jeg sovnaIngen som har sett mgp da? trodde skravletråde skulle være prega av det men nei?
Nei, orka ikke følge med. Så heller TV-serie med mannenIngen som har sett mgp da? trodde skravletråde skulle være prega av det men nei?
Jeg sov meg gjennom det, fikk ned meg de første låtene før jeg sovna