Skravletråd :)

Så sporty dere er! Jeg er så trøtt for tida at en liten trilletur er mer enn nok :P
Jeg MÅ være aktiv hvis ikke streiker ryggen..(alderen ) Fjellturer og svømming er beste medisin [emoji172][emoji4] håper jeg klarer det lengst mulig. Hadde bekkenløsning sist svangerskap og da var jeg lite bevegelig siste tre mnd.. [emoji85]

Har dere noen gode forslag til serier? Jeg er helt blank. All goes!

Jeg MÅ være aktiv hvis ikke streiker ryggen..(alderen ) Fjellturer og svømming er beste medisin [emoji172][emoji4] håper jeg klarer det lengst mulig. Hadde bekkenløsning sist svangerskap og da var jeg lite bevegelig siste tre mnd.. [emoji85]
Er bare å krysse fingrene for at bekkenløsningen holder seg ok så lenge som mulig da :)

Her håper jeg virkelig at formen er bedre til blåbærsesongen. Fikk ikke plukket i fjor da jeg var høygravid og heller ikke året før der da jeg hadde en liten baby. Hadde tenkt at i år, i år skjer det! Også ble jeg gravid :hilarious:

Hvor skal du se? Så nettopp en miniseie på Netflix om å bli nybakt mamma. The let down, eller noe sånt. Temmelig usminka for å si det sånn :)
Har både Netflix og HBO, og Viasat ut måneden :) Men den skal jeg sjekke!

Har både Netflix og HBO, og Viasat ut måneden :) Men den skal jeg sjekke!
Ok. Litt vanskelig å gi råd når jeg ikke vet hva du har sett og hva du liker... på hbo har jeg blant annet likt: the walking dead, westworld, big little lies. Netflix har jeg vært hekta på alt mulig: Bones, Orphan Black, jane the virgin, 12 monkeys (ligger vel flere episoder på hbo?), Alias Grace, The fall, Orange is the new black... osv

vet ikke helt hvor jeg skal putte dette så skriver det her... flere som har drevet å demontert clearblue digital tester? jeg gjorde jo det sist uke når den viste 2-3, åpnet og 1-2 testen og så merkbar endring. tok en ny i sta som og viste 2-3 men når jeg åpnet den var den ene streken (der det er to) veeeeeldig svak i forhold til på torsdag :/ nå har jeg jo helt panikk og tenker faen faen... (tmi men urinen nå var helt blank, dvs veldig utvannet da...kan det ha noe med saken å gjøre)

hadde forresten første time med jordmor i dag (før testen igjen), og hun sa jeg kunne be legen om sykemelding så vurderer det fra neste uke egentlig, etter en sa og en ma kan man jo ikke bli for forsiktig egentlig.

vet ikke helt hvor jeg skal putte dette så skriver det her... flere som har drevet å demontert clearblue digital tester? jeg gjorde jo det sist uke når den viste 2-3, åpnet og 1-2 testen og så merkbar endring. tok en ny i sta som og viste 2-3 men når jeg åpnet den var den ene streken (der det er to) veeeeeldig svak i forhold til på torsdag :/ nå har jeg jo helt panikk og tenker faen faen... (tmi men urinen nå var helt blank, dvs veldig utvannet da...kan det ha noe med saken å gjøre)

hadde forresten første time med jordmor i dag (før testen igjen), og hun sa jeg kunne be legen om sykemelding så vurderer det fra neste uke egentlig, etter en sa og en ma kan man jo ikke bli for forsiktig egentlig.
Det har jo noe å si om urinen er utvannet.

Har du vondt?
Blør du?

Høres ut som du trenger ekstra oppfølging, det er ikke lett å gå med slik angst for dårlig utfall [emoji174]

Det har jo noe å si om urinen er utvannet.

Har du vondt?
Blør du?

Høres ut som du trenger ekstra oppfølging, det er ikke lett å gå med slik angst for dårlig utfall [emoji174]
nei jeg har jo verken vondt eller blør, men ikke lett å fortelle hodet det. veldig glad for at jordmor er ett "hakk" foran angående TUL osv. jeg får jo bare vente å se, skal ta en ny test med morgen urin, og det er jo faktisk bare 12 dager siden jeg hadde festeblødning når jeg tenker meg om (festeblødningen kom 11 dager etter positiv eggløsning) og med en syklus på rundt 31 dager så er det jo ikke umulig at det ikke registreres enda...

Disse clearblue testene er ikke helt å stole på, hvis du googler finner du mange som har fått ikke resultater :Heartred
Snakk mer med lege og/eller jordmor, gjerne be om tidlig ul med tanke på historikk og slik at du får senket skuldrene :Heartred

Disse clearblue testene er ikke helt å stole på, hvis du googler finner du mange som har fått ikke resultater :Heartred
Snakk mer med lege og/eller jordmor, gjerne be om tidlig ul med tanke på historikk og slik at du får senket skuldrene :Heartred
skal på ul om ett par uker :) jeg og jordmor snakket om hcg prøver i dag, men pga alle fridagene nå så fant vi heller ut at jeg kunne bruker disse testene da, selv om den har litt negativ effekt for meg nå (var nemlig ved en slik en jeg merket en sa 12 timer før den kom igang...)

skal på ul om ett par uker :) jeg og jordmor snakket om hcg prøver i dag, men pga alle fridagene nå så fant vi heller ut at jeg kunne bruker disse testene da, selv om den har litt negativ effekt for meg nå (var nemlig ved en slik en jeg merket en sa 12 timer før den kom igang...)
Krysser fingrene for at alt er i orden denne gang, og denne gangen går det bra :Heartred

Hvor har dere kjøpt mammaklær tidligere? Jeg har funnet mesteparten på HM, og jeg må nok fornye litt fra forrige gang :)

Hvor har dere kjøpt mammaklær tidligere? Jeg har funnet mesteparten på HM, og jeg må nok fornye litt fra forrige gang :)
Jeg kjøpte også på HM sist, men det er snart 9 år siden jeg kjøpte de buksene og jeg ga de til Fretex etter 5åringen ble født for da skulle jeg ikke ha flere :p

Jeg kjøpte også på HM sist, men det er snart 9 år siden jeg kjøpte de buksene og jeg ga de til Fretex etter 5åringen ble født for da skulle jeg ikke ha flere :p
Jeg har tatt vare på de fleste klærne, og forleden dag fikk jeg til og med tilbake noen klær som jeg hadde lånt vekk uten at hun visste at jeg kommer til å trenge de!! :)

Jeg har tatt vare på de fleste klærne, og forleden dag fikk jeg til og med tilbake noen klær som jeg hadde lånt vekk uten at hun visste at jeg kommer til å trenge de!! :)
Praktisk :)
Men er alltid gøy med noe nytt i tillegg :)

Jeg kommer vel til å leve i klær fra hm. Nå før magen blir ordentlig stor, kan jeg bruke vanlige topper. Jeg er veldig lita, og har en del gensere i str M, så trenger ikke kjøpe det før uti oktober/november, vil jeg tro. Men bukser derimot....

Back
Topp