Skravletråd :)

En tråd i 'Januar 2019' startet av Villrosa, 28 Apr 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Villrosa Elsker forumet Septembergull'17 Januarlykke 2019

Hei!

Oppretter en skravletråd så vi kan skravle litt

:smiley-bounce016

2. Villrosa Elsker forumet Septembergull'17 Januarlykke 2019

:greet015Jeg er forresten gravid for 3. gang. Har to små gull og gleder meg SÅ til å få en til. De blir tette! 16mnd mellom 1 og 2, og 15mnd mellom 2 og 3 ❤️❤️❤️ Spent og nervøs og krysser fingrene for at alt går bra :) Har IKKE landa etter at jeg fikk den første positive testen for noen dager siden :smiley-bounce012:smiley-bounce012

Hvordan går det med dere?

• Liker Liker x 2
  3. SoniaBan Andre møte med forumet

Å så spennende med tre så tette Jeg har alltid hatt lyst på tre barn, virker som en perfekt liten søsken folk

Vi skal ha vårt andre barn, men sønnen vår gikk bort i desember (muskelsykdom) så nå krysser vi fingrene for at denne spira er frisk og lyst å bli ️ Men har en god følelse nå altså så da håper jeg at den stemmer!

Det er ikke lett å lande nei. Av å til så tror jeg liksom ikke at det er sant. Også er det så vanskelig å ikke si det til folk Men har greid å holde meg for det meste da

• Hjertelig Hjertelig x 1
  4. LilleLykke2019 Forelsket i forumet Januarlykke 2019

Hei damer :D testet positivt for 2 dager siden. 4+0 idag :Heartred her er b0de jeg og sambo i fullstendig lykkerus! Jeg kjenner jeg er veldig engstelig også. Opplevde en MA før noen år siden. Derfor skal jeg på tidlig ul i uke 7. Jeg bare håper så inderlig å se en bankende hjerte :Heartbigred

• Liker Liker x 1
  5. Villrosa Elsker forumet Septembergull'17 Januarlykke 2019

Så leit å høre at dere mistet sønnen deres ❤️ Håper magefølelsen stemmer og at spiren er frisk og livssterk! ❤️ Må være ekstra nervepirrende framover for deg!

6. Ceres April 2013s organisator Tilgangsansvarlig VIP Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Supert med skravletråd :)
    Her er det min nummer 3, men vår første sammen :)
    Har virkelig ikke gått opp for meg, og etter SA i september har jeg ikke heeeelt turt å slappe av men det går lettere og lettere :)

• Liker Liker x 1
  7. Smule Elsker forumet Januarlykke 2019

Så fint med skravletråd :)
    Jeg er gravid med mitt 4. barn, vårt andre felles.
    Storebror er 3 år, mine eldste er 9 og 11. Selv er vi i midten av 30-årene :)
    Må innrømme at jeg både gruer og gleder meg til dette.. litt skrekkblandet fryd altså.
    Tar meg selv i å av og til tenke, hva har vi gjort?! :joyful::angelic:

• Liker Liker x 2
  8. Ceres April 2013s organisator Tilgangsansvarlig VIP Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Hva gjør dere på i helgen da? :)

9. Frøkenspiresnart Forelsket i forumet Januarlykke 2019

Jeg er gravid for 5. gang, har ett barn fra før, sambo har ingen. Gjennomgikk to SA og en exu i 2017, så er veldig spennt på om denne spira sitter løpet ut, men håperhåper at det blir et helt svangerskap denne gangen Synes dagene går så treeeegt nå i starten, venter på å komme over den magiske grensen og på tul i uke 20 Spennt på om spira sitter der den skal, men har på følelsen av at den gjør det da symptomene og formen er helt annerledes enn da den satt i egglederen

Flere enn meg som skal på tul?

10. Smule Elsker forumet Januarlykke 2019

Krysser fingrene og håper at spiren deres sitter nå!
    Vi kommer til å ta ul rundt uke 12 for å se at alt er «normalt»... tenker da ift trisomi 13, 18 og 21.
    Men utover det blir det nok kun oul :)

• Liker Liker x 1
  11. Frøkenspiresnart Forelsket i forumet Januarlykke 2019

Håper på det, fikk 2-3 på digital i dag så det stiger fortsatt, å det er bra Håper på å få se 3+, det har vi ikke gjort de andre gangene så det blir også en merkedag for oss Tul i kalenderuke 20, er da ca 7 uker på vei å håper på å se en bamsemums med et blinkende hjerte Denne tul får vi pga exu sist ellers blir det nok ikke mer ul før oul i august, men da har jeg jo sett at det er liv der inne og at den sitter der den skal så det gjør ikke noe

• Hjertelig Hjertelig x 1
  12. LilleLykke2019 Forelsket i forumet Januarlykke 2019

Flere som var vondt i halebeinet? Fått så veldig ubehag der idag :p

13. Smule Elsker forumet Januarlykke 2019

Kjære all verden, gleder meg til jeg ikke er så oppblåst lenger! :bored:

• Liker Liker x 1
  14. Blåfugl Forelsket i forumet Januarlykke 2019

I dag ble jeg rørt da jeg hørte et skolekorps som var ganske bra til å spille. Kjente ingen av musikantene og liker egentlig ikke korpsmusikk:wideyed: Symptom? :D

• Liker Liker x 3
  15. Ceres April 2013s organisator Tilgangsansvarlig VIP Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

God morgen :)
    I dag er det rydding av kjelleren som står for tur :)

16. Attpåklattpåvei :) Glad i forumet Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Kjenner ikke noe ved halebeinet, men er øm og vondt høyre side i korsryggen må komme meg ut på tur i skauen i dag

17. LilleLykke2019 Forelsket i forumet Januarlykke 2019

Kjenner at jeg har veldig rastløse ben. Har litt forstoppelse, unnskyld detaljene, men når jeg får gått skikkelig på do så blir det bedre i halebeinet :p skal fortsette å være flink å gå på tur så kanskje jeg klarer og holde kroppen i tipp topp stand denne graviditeten :)

• Liker Liker x 1
  18. Soffi23 Glad i forumet

Jeg er førstegangsgravid, nettopp fått positive tester, kunne se streker allerede 9 dpo, i dag er jeg 11 dpo

denne er i fra i dag tidlig:

IMG_5653.JPG

• Hjertelig Hjertelig x 2
    • Liker Liker x 1
  19. Smule Elsker forumet Januarlykke 2019

Velkommen :Heartpink så fin og klar positiv test!

• Liker Liker x 1
  20. Soffi23 Glad i forumet

Tusen takk

Del denne siden