Skravletråd :)

Så glad jeg endelig krøp til korset og fikk ordnet meg sykemelding.
Så nå er jeg 50% sykemeldt i to uker, så venter 3 uker ferie. Satser på å være i fin form igjen til ferien er over slik at jeg faktisk kan begynne å fungere normalt igjen!
Skal jobbe 4 timer om dagen, og det føler jeg at jeg skal klare sånn passe greit. Er som regel etter lunsj formen pleier å dale betraktelig.

Det må være litt kjipt å fremdeles være dårlig [emoji17] men satser på at 50% sykemeldt gjør at du føler deg bedre og at ferien ikke blir ødelagt pga form [emoji5]
 
jeg har ny legetime senere i uken, håper å få forlenget sykemeldingen (100%) iallefall til midten av juli, håper nye legen er enig med meg på det. etter det håper jeg på en periode med 50%. selv om det er utrolig kjedelig å gå hjemme så merker jeg hvordan formen er etter å ha gjort enkle hjemmeoppgaver. ny jordmortime er det også denne uken, hadde ikke trodd vi skulle komme så langt :) også er det ny TUL denne uken, jeg håper den lille har vokst seg mye større de siste 2 ukene <3 jeg håper dette blir en bra uke!
 
Det må være litt kjipt å fremdeles være dårlig [emoji17] men satser på at 50% sykemeldt gjør at du føler deg bedre og at ferien ikke blir ødelagt pga form [emoji5]

Vi satser på det! :)

Har vært ganske innstilt på å være dårlig frem til ca uke 16 da jeg har vært det med de andre også. Er liksom ikke overrasket over at kvalmen toppet seg i uke 11. Men det gjør like jævlig like vondt! :p
 
jeg har ny legetime senere i uken, håper å få forlenget sykemeldingen (100%) iallefall til midten av juli, håper nye legen er enig med meg på det. etter det håper jeg på en periode med 50%. selv om det er utrolig kjedelig å gå hjemme så merker jeg hvordan formen er etter å ha gjort enkle hjemmeoppgaver. ny jordmortime er det også denne uken, hadde ikke trodd vi skulle komme så langt :) også er det ny TUL denne uken, jeg håper den lille har vokst seg mye større de siste 2 ukene <3 jeg håper dette blir en bra uke!
Håper du får en flott uke! [emoji1]
 
Måtte frem med doppleren jeg har liggende hjemme for å trygge meg selv om liv. Er så herligt å kunne høre sterke hjerteslag og spark. Gleder meg til toradag da vi skal få hilse på lille ❤️
 
Måtte frem med doppleren jeg har liggende hjemme for å trygge meg selv om liv. Er så herligt å kunne høre sterke hjerteslag og spark. Gleder meg til toradag da vi skal få hilse på lille [emoji173]️
Så gøy at du kan høre spark også! [emoji2] Kos deg på torsdag[emoji4]
 
Dro frem igjen denne jeg :)
skal i bryllup i uke 22-23, noen som har tips til steder å se etter kjole? Tenkte å sjekke ut floyd, ser ut som de er litt stretchy? Har ikke lyst til å kjøpe på nett for vil kjøpe så tett opp mot dagen som mulig...
 
Dro frem igjen denne jeg :)
skal i bryllup i uke 22-23, noen som har tips til steder å se etter kjole? Tenkte å sjekke ut floyd, ser ut som de er litt stretchy? Har ikke lyst til å kjøpe på nett for vil kjøpe så tett opp mot dagen som mulig...
Var forlover i bryllup på ca samme tid når jeg var gravid sist. Kjøpte kjole på Coast med litt høyt liv, og var veldig fornøyd :)
 
Dro frem igjen denne jeg :)
skal i bryllup i uke 22-23, noen som har tips til steder å se etter kjole? Tenkte å sjekke ut floyd, ser ut som de er litt stretchy? Har ikke lyst til å kjøpe på nett for vil kjøpe så tett opp mot dagen som mulig...

Jeg har litt samme problem. Skal i barnedåp i oktober og finner ingenting som jeg syns passer til anledningen og jeg ikke vil bli seende ut som flodhest i[emoji85] alle tips mottas med stor takk[emoji119]
 
Jeg har litt samme problem. Skal i barnedåp i oktober og finner ingenting som jeg syns passer til anledningen og jeg ikke vil bli seende ut som flodhest i[emoji85] alle tips mottas med stor takk[emoji119]

Jeg var nettopp i dåp [emoji106] Zalando [emoji106] supert med gratis retur hvis det ikke passer. Skal se om jeg finner navnet på kjolen jeg kjøpte, bare 349kr :)
 
Er det flere som er veldig tørste nå på dagtid? Kan være luften her på jobb, men jeg bare bøtter ned. Skal sies at jeg ikke løper på do hele tiden, så er bare at jeg tydeligvis trenger mer væske. Ellers i grei form. Er 19+6 i dag.
 
Floyd kjolene er jo supre til gravidmager.. i allefall de som har fall fea rett under brystet[emoji4]
 
Er det flere som er veldig tørste nå på dagtid? Kan være luften her på jobb, men jeg bare bøtter ned. Skal sies at jeg ikke løper på do hele tiden, så er bare at jeg tydeligvis trenger mer væske. Ellers i grei form. Er 19+6 i dag.

Jeg også er veldig tørst, men har bare regnet med at jeg trenger mer væske. Er ikke så hyppig på toalettet at jeg mistenker svangerskapsdiabetes.
 
Jeg også er veldig tørst, men har bare regnet med at jeg trenger mer væske. Er ikke så hyppig på toalettet at jeg mistenker svangerskapsdiabetes.
Er det flere som er veldig tørste nå på dagtid? Kan være luften her på jobb, men jeg bare bøtter ned. Skal sies at jeg ikke løper på do hele tiden, så er bare at jeg tydeligvis trenger mer væske. Ellers i grei form. Er 19+6 i dag.
Jeg er også veldig tørst for tida. Både drikker og tisser mer enn vanlig. Blodsukkeret mitt er fortsatt normalt (sjekker innimellom fordi jeg har hatt sd tidligere), så tror bare det skyldes graviditeten :p Har i allefall ikke noe sd nå for jeg spiste 200g melkesjokolade til kvelds med helt normalt blodsukker etterpå! (Gjør ikke det til vanlig altså)
 
Back
Topp