Lagde en tråd hvor vi kan dele ultralydbilder under våre bilder[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle gjerne hatt slike album skjult, men det går kanskje ikke?Lagde en tråd hvor vi kan dele ultralydbilder under våre bilder[emoji173]️
Skulle gjerne hatt slike album skjult, men det går kanskje ikke?
Aaaah, takkMan kan jo ha en egen tråd med bilder på skjult også[emoji5] de som vil legge ut her burde bare passe på å redigere bort navn/fødselsdato!
Enig at det var rart å kommentere. Noen er vel litt opphengt i «regelen» at man ikke skal si noe før 12 uker. Men egentlig er det jo fint å ha sagt det til familien også hvis det skulle gå galt, så blir det lettere å dele det. Kan være greit å slippe å gå aleine med det, og fint at familien vet. Men siden det mest sannsynlig går bra, er jo det hyggeligste at dere vil dele gleden Ikke bry deg om hva andre tenker!Klarte ikke dy oss, og har nå en etter en fortalt nyheten til hele familien
Men, fikk høre at søsteren min og kjæresten pratet til andre om at det var for tidlig å si det, og at det var rart av meg. Så det var litt trist og sårende. Jeg tenker at det kanskje har mer å gjøre med at hun kanskje har lyst på barn nå selv (men de skal vente et år om jeg har forstått det rett). Eller bare at hun syntes det var teit.. Uansett, jeg er så glad for graviditeten at jeg ikke klarte å holde det hemmelig. Så jeg skammes ikke av det. Eneste grunnen til å vente er jo at det kan være ekstra sårt om det skjer noe galt. Så det får være opp til meg.
Er det greit å bruke pulsbelte som gravid?
Plutselig oppdaget jeg nedtellingstrådene var under våre leker
Greit å følge det forumet på nettleseren da så man ser det fra appen
Samme hos meg har en gutt fra før, så det hadde vært koseligDette svangerskapet er så forskjellig fra det første, så jeg lurer på om det er en liten jente i magen min [emoji7]
Samme hos meg har en gutt fra før, så det hadde vært koselig [emoji173]️
Er vell flyttet av forumansvarlig eller moderator, ser ut som slike ting hørte til under våre leker for det er telletråderJa, jeg måtte søke etter de [emoji15] Hvorfor ligger de der?
Fytti katta... trente i dag. Løp meg en tur i varmen. Aldri har vel 7km vært SÅ langt. Slokna på sofaen etterpå, sov en time. Helt utlada. Puh... fått dårlig kondis av dette svangerskapet, gitt
jeg smugdrikker koffeinfri kaffe på jobb, haha! men må bortom og ta en vanlig kopp fra maskinen og, sånn at jeg er synlig der!