Dere da :O skjønner at det ikke er megahipt, men det er jo fascinerende å se på!
Neh, altfor mye dårlig musikk [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere da :O skjønner at det ikke er megahipt, men det er jo fascinerende å se på!
Enig i at det er fascinerende å se på! Er jo på en måte en tradisjon også. Har sett siden jeg var liten Har det på i bakgrunnen imens jeg sitter med pc på fanget jeg. ikke alle sanger som er like bra nei måtte skru ned lyden innimellom heheDere da :O skjønner at det ikke er megahipt, men det er jo fascinerende å se på!
Neh, altfor mye dårlig musikk [emoji23]
Veldig rart det der... så mange bra sanger som blir produsert, men de som melder seg på til mgp er liksom i samme sjanger selv om de er sabla ulike. Er så mye dårlig!
Er vel bare euphoria som har vært i en egen klasse når det gjelder mgp-musikk.
Hadde det på i bakgrunnen i går mens jeg nettshoppet, men så snart jeg var ferdig med det fant jeg ny kanal. Vet ikke hvem som vant engang
Helt trygt å gå tur. Det er hvorvidt du orker du må se an. Husk at det alltid er lov til å snu!Hei dere!
En kollega vil ha meg med på fjelltur på tirsdag. Det er trygt sant? Bare redd det kan bli veldig tungt for meg, er jo ikke i verdens beste form akkuratt... Liker å gå på tur, men har ikke gått denne turen før heller så er liksom litt nervøs
Jeg var på topptur ganske tidlig i svangerskapet sist, og det er ikke noe i veien for å være aktiv og gjøre slikt. Men du kjenner sine egne begrensninger, så lytt til kroppen og ta det med ro dersom du trenger det. Det blir nok en fin turHei dere!
En kollega vil ha meg med på fjelltur på tirsdag. Det er trygt sant? Bare redd det kan bli veldig tungt for meg, er jo ikke i verdens beste form akkuratt... Liker å gå på tur, men har ikke gått denne turen før heller så er liksom litt nervøs
Kom til å tenke på tran, tar dere det?
Det er noe jeg ikke har tenkt på i det heletatt.
Omega 3 [emoji106] Og spiser noen fiskemiddager i ukaTar omega-3 kapsler [emoji4] Orker ikke tenke på å ta vanlig tran [emoji85]
Jeg går toppturer en til to ganger i uken. Gikk i dag også. En god time opp til toppen i rask gange. Kjente jeg svimla litt en stund, men stopper bare å drikker vann og roer pulsen litt så går det over. Er herlig etterpå [emoji4][emoji172][emoji108]Hei dere!
Veldig rart det der... så mange bra sanger som blir produsert, men de som melder seg på til mgp er liksom i samme sjanger selv om de er sabla ulike. Er så mye dårlig!
Hadde det på i bakgrunnen i går mens jeg nettshoppet, men så snart jeg var ferdig med det fant jeg ny kanal. Vet ikke hvem som vant engang
Jeg går toppturer en til to ganger i uken. Gikk i dag også. En god time opp til toppen i rask gange. Kjente jeg svimla litt en stund, men stopper bare å drikker vann og roer pulsen litt så går det over. Er herlig etterpå [emoji4][emoji172][emoji108]
Jeg var på topptur ganske tidlig i svangerskapet sist, og det er ikke noe i veien for å være aktiv og gjøre slikt. Men du kjenner sine egne begrensninger, så lytt til kroppen og ta det med ro dersom du trenger det. Det blir nok en fin tur
Helt trygt å gå tur. Det er hvorvidt du orker du må se an. Husk at det alltid er lov til å snu!
Tydeligvis ikke en sjanger for megDet ER jo en egen sjanger da
Kidsa fortalte meg hvem som hadde vunnet, og jeg bare whaaaat, syntes det var helt utrolig at hun var med i mgp i det hele tattDu MÅ sjekke ut vinneren!!!! Sangen i seg selv er kul, men hun dama og det showet
Klart du klarer det, bare ta det i ditt eget tempo til og begynne med [emoji6]Såpass ja! Høres bra ut, da skal jeg forhåpentligvis klare det! Tusen takk for svar