Haha... jeg fikk akkurat pakke fra hm med gravidklær. De hadde så mye fint, så hvorfor ikke bare slå tilGjett hvem som raida tilbudsstativet på gravid-avdelingen på HM idag er jo tross alt 4+0 idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha... jeg fikk akkurat pakke fra hm med gravidklær. De hadde så mye fint, så hvorfor ikke bare slå tilGjett hvem som raida tilbudsstativet på gravid-avdelingen på HM idag er jo tross alt 4+0 idag
Haha... jeg fikk akkurat pakke fra hm med gravidklær. De hadde så mye fint, så hvorfor ikke bare slå til
Godt det ikke bare er megHaha... jeg fikk akkurat pakke fra hm med gravidklær. De hadde så mye fint, så hvorfor ikke bare slå til
Er tydligvis så synlig trøtt at kollegaen min kommer med kaffe til meg og sier "du trenger denne". Har egentlig holdt meg unna kaffe siden jeg fikk vite at jeg er gravid, men en halv kopp skader vel ikke?
Ha ha, det er ikke så greit. Du kan fint nyte den kaffen [emoji477]️[emoji173]️
Ble en kopp på meg også i dag, var på et møte hvor jeg bruker å drikke kaffe så hadde vært rart hvis jeg sa NeitakkEr tydligvis så synlig trøtt at kollegaen min kommer med kaffe til meg og sier "du trenger denne". Har egentlig holdt meg unna kaffe siden jeg fikk vite at jeg er gravid, men en halv kopp skader vel ikke?
jeg smugdrikker koffeinfri kaffe på jobb, haha! men må bortom og ta en vanlig kopp fra maskinen og, sånn at jeg er synlig der!
Hva gjør dere i dag?
Er kanskje nydelig vær over hele landet for en gangs skyld
Holder på å bake kringle til senere. Gleder meg til den er klar
Klarer du å konsentrere seg? Vet ikke om jeg hadde klart å lese til eksamen nåInne å leser til eksamen
Men skal komme meg ut i sola å ta en pause. Er vel så viktig det har jeg hørt
Her er det og strålende sol, men jeg har ikke kommet meg ut enda. Men nå må jeg vell få på litt solkrem på skuldrene og komme meg ut, har mye som må gjøres ut i hagenHva gjør dere i dag?
Er kanskje nydelig vær over hele landet for en gangs skyld
Holder på å bake kringle til senere. Gleder meg til den er klar
Jeg sluttet i fjor høst, har ikke kjent på det nå når kvalmen har vært til stedesitter ute når sola er fremme, fantaserer om røyk, og leser bok.... haha- flere som egentlig er røykere her?
da håper jeg kvalmen snart kommer, for jeg holder på å bli gal....Jeg sluttet i fjor høst, har ikke kjent på det nå når kvalmen har vært til stede
Hvis ikke får du prøve å gjøre noe når suget kommer, unngå de værste situasjoneneda håper jeg kvalmen snart kommer, for jeg holder på å bli gal....