Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herregud jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg blir dårligere og dårligere. Har spydd 3 ganger siden klokka 5 i dag tidlig, nå er det ikke mer å spy opp men jeg fortsetter å brekke meg. Hvordan orker man det her da?![]()
Flere som er oppblåste? Tips til hva jeg kan gjøre[emoji5] Hørt om noe de selger på apoteket, duplolac tror jeg det heter, er dette greit når man er gravid?
Oh yes! Utover dagen har jeg ikke sjans til å holde magen inne [emoji23] føler meg minst 5 måneder på vei[emoji23]
MAn burde hatt et yrke i helsevesenet, de har deilige jobbklær som skjuler sånter bare å tråle klesskapet og være takknemlig for oversize-mote.
Oversize-skjorter har heldigvis vært stilen min lengeMAn burde hatt et yrke i helsevesenet, de har deilige jobbklær som skjuler sånter bare å tråle klesskapet og være takknemlig for oversize-mote.
Oversize-skjorter har heldigvis vært stilen min lenge![]()
Problemet mitt er at uniformen min er ganske tettsittende (tights og t-skjorte + jakke), så spørs hvor lenge jeg klarer å holde inne magen [emoji23][emoji23][emoji23]
Glad det ikke er Hooters da (eller?)
Hahaha, ja [emoji23] er PT, så går liksom med tights hver dag [emoji1377]
Ah stemmer det er du jo... Apropos, jeg er skeptisk til å ta pt timer av pt som bare har kurs i gravid og barsel- kropp, men ikke har barn selv, har jeg grunn til det`?
Tusen takkHuff, det høres veldig slitsomt ut! Har ingen gode råd, men sender en klem din vei!
Jeg har ikke barn selv, men har trent mange andre gravide [emoji5] man får som regel en pratetime først, så gjelder det å se om man får god kjemi, så kan du heller se om du føler deg trygg eller om noe skurrer [emoji28]
Jeg har mange gode råd, men det viktigste er at man lytter til sin egen kropp. Noe funker for noen, mens det ikke funker for noen andre [emoji5] trening er jo bra uansett, bare man må kjenne etter hvilken trening som gir mest til seg selv [emoji177]
Så jeg ville hvertfall gitt det en sjanse [emoji5]
Når får/fikk familie og venner vite om lille i magen i hos dere?![]()
Håper på å vente så lenge som mulig - yppelig hvis det hadde gått til etter OUL, men det tviler jeg på så minst uke 12-14Når får/fikk familie og venner vite om lille i magen i hos dere?![]()
Gjett hvem som raida tilbudsstativet på gravid-avdelingen på HM idager jo tross alt 4+0 idag
![]()
Gjett hvem som raida tilbudsstativet på gravid-avdelingen på HM idager jo tross alt 4+0 idag
![]()
To t-skjorter, en genser, en shorts og en joggebukseHva kjøpte du da? [emoji5] jeg tør ikke tenke så langt enda jeg [emoji28]