Når skal dere ta første ul? Tiden går så sent, og jeg klarer nesten ikke vente til å se lille spiren
Har time i morgen og denne dagen går sååååå seint [emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når skal dere ta første ul? Tiden går så sent, og jeg klarer nesten ikke vente til å se lille spiren
Høres kjempedeilig ut! Men kan forstå at du gruer deg litt til selve reisenSkikkelig negativ... [emoji23] Gleder meg veldig til en uke ferie på en av mine favorittplasser i verden bare så det er sagt også [emoji41][emoji23][emoji295]
Har time i morgen og denne dagen går sååååå seint [emoji85]
Heldig! Lykke til!
Vi skal pakke i dag [emoji161]. Reiser til Italia i morgen [emoji106][emoji738] skal være til fredag. Mine foreldre har hus i Sør Italia [emoji295] Gruer meg litt til flyturene, mellomlandinger og flere timer på flyplasser når man er uggen, trøtt og uten matlyst.. Frykter jeg kan bli ganske snappy mot kjæreste og barn [emoji85] er lett irritabel for tiden! [emoji26]
Takk! Off ja, blir noen ganger litt overrasket over meg selv at jeg kan være så irrasjonell [emoji28][emoji85]Snapper mye mot mann og barn selv, jaggu ikke enkelt til tider [emoji14]
God tur til Italia
Huff.. Masse god bedring [emoji172]Jeg har vært på nattevakt og skal på igjen i kveld. Så dagen har stort sett blitt tilbringt i senga, med en og annen løpetur til do for å kaste opp. Oh The joy
Det måtte vel komme: 3-åringen oppdager at jeg har vonde pupper og syns det er SUPERGØY å klemme og knø [emoji23][emoji23]
Stygt å le men Off nei, hadde jo ALDRI trodd at de skulle bli SÅ vonde! Hvor lenge varer det vanligvis?
Tusen takk! Kan ikke skjønne hvordan jeg kom meg gjennom 4 mnd med dette her sist gangHuff.. Masse god bedring [emoji172]
Jeg lo så jeg grein, så ingen fare [emoji23] Husker ikke at det kom så tidlig sist, men de er på lang nær så vonde enda. Nå kan jeg jo kle av meg bh’en og ikke dø [emoji38] Men tror det sto på et par uker og så ga det seg.
Flere som er oppblåste? Tips til hva jeg kan gjøre[emoji5] Hørt om noe de selger på apoteket, duplolac tror jeg det heter, er dette greit når man er gravid?
Blir sikkert endel her som ender opp med å føde i desember også Velkommen!Jeg håper det er greit at jeg er litt her inne [emoji5] har termin sent i desember så kan jo godt være at jeg ender i januar!!
Jepp! 5 mndrs mage her minst!Flere som er oppblåste? Tips til hva jeg kan gjøre[emoji5] Hørt om noe de selger på apoteket, duplolac tror jeg det heter, er dette greit når man er gravid?