Skravletråd :)

Ja, det hadde vært gull! Klarer meg fint uten, men er veldig kjekt å ha!
Her hadde det virkelig vært gull :) per i dag har vi det på 1av2 biler, så på ille vinterføre flytter jeg bilstoler over i den med 4hjulstrekk så jeg kommer meg fram :p
 
Her hadde det virkelig vært gull :) per i dag har vi det på 1av2 biler, så på ille vinterføre flytter jeg bilstoler over i den med 4hjulstrekk så jeg kommer meg fram :p
Har vel litt å si hvordan man bor ;) slik jeg bodde før måtte jeg også ha, ellers visste man aldri om man kom seg hjem igjen eller ikke :p
Men nå bor jeg ganske flatt, og ferdes ikke på så mange bratte steder. Skulle det forekomme, så unngår jeg å reise dit på vinteren :joyful: hater bakker og håpløse terreng på vinteren!
 
Vi har også planer om S-Max, holder stadig utkikk, men stresser ikke med å kjøpe riktig enda. Har allerede en 7-seter i dag, men den er liten, så vi trenger en større, med hengerfeste, og gjerne automat :joyful: Ser ut som om S-max’en har mye bedre plass når det gjelder de 2 bakerste setene. Og det er et veldig stort pluss!
Selgeren på bilforretningen lurte på om vi ikke heller ville ha en Smax fordi den er lettere å få tak i. Men tenker jeg vil ha mest mulig plass, og galaxy er enda større :D
 
Har galaxy også 7seter? For det er det vi vil trenge, og god plass :D
 
Hva driver folk med i dag? Jeg synes tiden snegler seg avsted denne helgen - TUL på mandag og er så innmari spent![emoji120]
 
Hva driver folk med i dag? Jeg synes tiden snegler seg avsted denne helgen - TUL på mandag og er så innmari spent![emoji120]

I dag er det dugnad i den gaten vi bor i, så blir vel ett par timer med jobbing ute [emoji5] så hadde jeg håpt at formen var såpass grei at jeg og samboer fikk oss en tur på trening [emoji5]

Kan tenke meg du er spent ja [emoji2] jeg må bare holde ut i 12 dager til, så er det TUL på meg også [emoji173]️ krysser fingrene for deg (og alle andre) [emoji173]️
 
I dag er det dugnad i den gaten vi bor i, så blir vel ett par timer med jobbing ute [emoji5] så hadde jeg håpt at formen var såpass grei at jeg og samboer fikk oss en tur på trening [emoji5]

Kan tenke meg du er spent ja [emoji2] jeg må bare holde ut i 12 dager til, så er det TUL på meg også [emoji173]️ krysser fingrene for deg (og alle andre) [emoji173]️

Dugnad er alltid moro [emoji28]

Håper formen stiger så dere får trent, her skal vi på tur med andre mammaer og barn[emoji4] Strålende sol så satser på vi får en fin dag[emoji295]️

Måtte tiden gå fort de neste 12 dagene [emoji120]
 
Hva driver folk med i dag? Jeg synes tiden snegler seg avsted denne helgen - TUL på mandag og er så innmari spent![emoji120]
Det blir vell en tur i skogen med ungen før det blir et forsøk på å gjøre noe ute i hagen :) kommer helt an på formen, men håper dagen går fort :)
 
Må sjekke ut litt tror jeg i tilfelle vi ender med å bytte :)
Greit å sammenligne litt på forhånd ja :) Jeg tenker sånn at jeg vil ha størst mulig bil. Skal ha plass til 3 unger i barnesete, vogner, hund i bur og div utstyr når vi skal på småturer. Også er det jo fint å ha plass til eventuelle besøkende (svigerfamilien bor på en annen kant av landet) når det er aktuelt :)
 
Greit å sammenligne litt på forhånd ja :) Jeg tenker sånn at jeg vil ha størst mulig bil. Skal ha plass til 3 unger i barnesete, vogner, hund i bur og div utstyr når vi skal på småturer. Også er det jo fint å ha plass til eventuelle besøkende (svigerfamilien bor på en annen kant av landet) når det er aktuelt :)
Akkurat som her, bortsett fra det med hund ;) og at det er deler av min familie som bor i en annen del av landet :)
 
Trøtt og lite lysten på å stå opp! Men hører eldste har våknet og leker inne på rommet sitt, så må nok snart røre på meg... sovner litt seint for tida :hungover: Tenker det blir en rolig søndag innendørs i dag :)
 
Håper sola titter fram snart her :)
 
Vi skal pakke i dag [emoji161]. Reiser til Italia i morgen [emoji106][emoji738] skal være til fredag. Mine foreldre har hus i Sør Italia [emoji295] Gruer meg litt til flyturene, mellomlandinger og flere timer på flyplasser når man er uggen, trøtt og uten matlyst.. Frykter jeg kan bli ganske snappy mot kjæreste og barn [emoji85] er lett irritabel for tiden! [emoji26]
 
Vi skal pakke i dag [emoji161]. Reiser til Italia i morgen [emoji106][emoji738] skal være til fredag. Mine foreldre har hus i Sør Italia [emoji295] Gruer meg litt til flyturene, mellomlandinger og flere timer på flyplasser når man er uggen, trøtt og uten matlyst.. Frykter jeg kan bli ganske snappy mot kjæreste og barn [emoji85] er lett irritabel for tiden! [emoji26]
Skikkelig negativ... [emoji23] Gleder meg veldig til en uke ferie på en av mine favorittplasser i verden bare så det er sagt også [emoji41][emoji23][emoji295]
 
Back
Topp