Skravletråd?

Etter 1 mnd med blødninger(vitex tull!??) så kan jeg for første gang legge meg uten noe og endelig kose litt igjen! Men.... når jeg kommer opp etter dusjen for å legge meg, ligger mannen og snorksover i sengen :banghead: noe så irriterende...:mad::smiley-angry017
[emoji23] er det ikke typisk??
 
Etter 1 mnd med blødninger(vitex tull!??) så kan jeg for første gang legge meg uten noe og endelig kose litt igjen! Men.... når jeg kommer opp etter dusjen for å legge meg, ligger mannen og snorksover i sengen :banghead: noe så irriterende...:mad::smiley-angry017

Haha uff dere får ta litt morgenkos da :p
 
For noen EL smerter! Aldri kjent noe til EL før etter at jeg hadde en MA. Kjennes ut som det er 30 strikkepinner som stikker meg på høyre side!

Jeg å har MYE mer smerter under EL etter MA i mars, er på min 2 pp med EL nå. Men krysser for at det er positivt :D er vel en grunn til at dem sier det er lettere å bli gravid etter MA/SA [emoji1]
 
Jeg å har MYE mer smerter under EL etter MA i mars, er på min 2 pp med EL nå. Men krysser for at det er positivt :D er vel en grunn til at dem sier det er lettere å bli gravid etter MA/SA [emoji1]

Sorry for dumt spm. Men hva er MA? Jeg har aldri hatt smerter sånn som nå under el før, og er også på pp2. Trodde virkelig jeg ble gravid i mars, men mensen kom (dog bare 2 dagers mensen, og jeg pleier å ha 7 dager). Hadde liksom alt av bekkenløsning, tissetrengt, trett åsånn. Så var overbevist, men kom negativ test så prøver igjen nå :)
 
Sorry for dumt spm. Men hva er MA? Jeg har aldri hatt smerter sånn som nå under el før, og er også på pp2. Trodde virkelig jeg ble gravid i mars, men mensen kom (dog bare 2 dagers mensen, og jeg pleier å ha 7 dager). Hadde liksom alt av bekkenløsning, tissetrengt, trett åsånn. Så var overbevist, men kom negativ test så prøver igjen nå :)
MA er en missed abortion, der fosteret dør, men kroppen skjønner ikke at det er dødt, og fortsetter å tro den er gravid.
 
Kjempe bra! Vært å spilt fotball med datteren min på 2,5 år i deilig sol, skal snart på bondegård å se på dyrene og har bare to snaue uker til jeg kan teste om det klaffet denne mnd :D

Hva med deg?

Samme greiene[emoji12] på CD 76 og drit lei av å vente på mensen nå. Men på fredag til uka skal jeg til privat gyn å sjekke ståa der nede og forhåpentligvis setter hun meg på provera for å fremprovosere mensen [emoji4] nå vil jeg ha normale sykluser slik at jeg kan planlegge tredje man skikkelig [emoji4] har jo aldri hatt problemer med mine to andre svangerskap, så kroppen min trenger bare litt hjelp etter prevensjonsslutt denne gang. Men er mektig lei av å vente da[emoji38]
 
Sterkere EL test i dag! [emoji1] Lykke! Så jeg skal ta en ny i kveld, EL smerter har avtatt så tror i dag er kvelden.. La inn aksjer overigår, på morgenen i dag [emoji87] Krysser alt jeg har! [emoji1]
 
Samme greiene[emoji12] på CD 76 og drit lei av å vente på mensen nå. Men på fredag til uka skal jeg til privat gyn å sjekke ståa der nede og forhåpentligvis setter hun meg på provera for å fremprovosere mensen [emoji4] nå vil jeg ha normale sykluser slik at jeg kan planlegge tredje man skikkelig [emoji4] har jo aldri hatt problemer med mine to andre svangerskap, så kroppen min trenger bare litt hjelp etter prevensjonsslutt denne gang. Men er mektig lei av å vente da[emoji38]

Skjønner jeg godt! Skal ikke klage på normalsyklus venting da, selvom ventetiden er kjedelig her og:shy: Får håpe du kommer deg raskt tilbake til normale sykluser og at det kan klaffe med en gang :D
 
Koser meg i sola på verandaen! :flower
Vasker tøy, og henger til tørk ute. Nå venter jeg egentlig bare på å kunne starte prøvingen etter MA.
Hvordan går det med deg i dag? :happy:

Går faktisk bra selv med mye tull tidligere[emoji4][emoji106] jeg ser jeg ikke kommer til å prøve noe særlig før etter gyn timen som er nå fredag. Må ta det derfra nå[emoji106] håper bare ikke på noen uventede nyheter for det tror jeg at jeg ikke kommer til å takle bra dessverre. Så håper alt er bra og at kroppen kun somler etter å komme seg etter prevensjonslutten[emoji106]
 
Hvordan går det med alle i dag da?[emoji4]

Ikke supert. Er veldig engstelig da jeg har sluttet å blø allerede, har så vidt litt spotting. Kun hatt blødning i en uke, MA, og tror egentlig det er for lite. Sitter å lurer på om jeg skal ringe sykehuset.

Med deg da? :)
 
Går faktisk bra selv med mye tull tidligere[emoji4][emoji106] jeg ser jeg ikke kommer til å prøve noe særlig før etter gyn timen som er nå fredag. Må ta det derfra nå[emoji106] håper bare ikke på noen uventede nyheter for det tror jeg at jeg ikke kommer til å takle bra dessverre. Så håper alt er bra og at kroppen kun somler etter å komme seg etter prevensjonslutten[emoji106]
Krysser fingrene for at kroppen din bare er litt treg med å komme igang! Skjønner godt at du vil vente til etter gyn timen :) Snart sitter spira!
 
Hvordan går det med alle i dag da?[emoji4]

Går supert. Er 6-7 DPO. Faktisk forferdelig trett, både igår og idag har jeg halv sovet på benken allerede, og dette er ikke likt meg. Sover aldri på sofaen, verken når jeg har fri eller etter jobb. Er helt sikker tilfeldig men lov å håpe. Alt bra me deg ?
 
Hvordan går det med alle i dag da?[emoji4]
Sliten idag. Vært ute med ungene i 5 timer å rydda litt. Man samler jammen på mye søppel å rask! Nå står middagen i ovnen, og skal snart sette på grønnsaker å koke.
2 dpo idag, og hittil går tiden fort, heldigvis [emoji4]
 
Back
Topp