Skravletråd?

Hvordan går det med alle i dag da?[emoji4]
Greit nok.. er veldig deppa egentlig merker jeg.. føler det er så lenge til jeg får mensen når jeg ikke aner når jeg kan vente meg den... og da enda lengre til vi kan starte prøvingen... jeg takler ikke det å ikke ha kontroll så bra....

Hvordan er det med deg?!
 
Greit nok.. er veldig deppa egentlig merker jeg.. føler det er så lenge til jeg får mensen når jeg ikke aner når jeg kan vente meg den... og da enda lengre til vi kan starte prøvingen... jeg takler ikke det å ikke ha kontroll så bra....

Hvordan er det med deg?!

Ser den[emoji849] håper mensen kommer fort for deg[emoji106] her er samme ståa. Ingen mens eller noe aktivitet. Venter bare på gynekolog timen på fredag, ser frem til den ja
 
Ser den[emoji849] håper mensen kommer fort for deg[emoji106] her er samme ståa. Ingen mens eller noe aktivitet. Venter bare på gynekolog timen på fredag, ser frem til den ja
Ja det skjønner jeg godt !
Man føler man får gjort noe da om det så bare er å snakke med noen som Kan greiene sine! Håper du får hjelp som kan sette igang greier hos deg!

Jeg skal ikke før 9 mai.. jeg håper så inderlig jeg har fått noe blødning innen den tid men regner ikke med det egentlig....
 
Vil dere si at denne EL testen er positiv ? Og vil dere si at denne graviditetstesten er såpass positiv at den ville slått ut på EL test? At det er derfor EL testen blir positiv?
De er tørket, tatt tidligere idag
 

Vedlegg

  • 772F9455-A4F1-45EC-A6D0-6A7E376A5ACB.jpeg
    772F9455-A4F1-45EC-A6D0-6A7E376A5ACB.jpeg
    49,8 KB · Visninger: 55
  • E14283D0-26FB-406F-9F4B-EB67D3614F6D.jpeg
    E14283D0-26FB-406F-9F4B-EB67D3614F6D.jpeg
    48,8 KB · Visninger: 55
Vil dere si at denne EL testen er positiv ? Og vil dere si at denne graviditetstesten er såpass positiv at den ville slått ut på EL test? At det er derfor EL testen blir positiv?
De er tørket, tatt tidligere idag
Min gtest var slik og slo ikke ut på EL tester. Men har hatt lengere lh topp etter MA. Før hadde jeg kun topp i noen timer, nå kan den vare i et par dager.
 
Om ikke dette er hCG som slår ut så har jeg hatt veeeeeldig lang lh topp :( har det noe å si?
Nei, det tror jeg ikke har noe å si. Kan være at kroppen sliter litt med å slippe egget. Har den blitt negativ igjen?
 
Nei, det tror jeg ikke har noe å si. Kan være at kroppen sliter litt med å slippe egget. Har den blitt negativ igjen?
Nei det er det jeg ikke er sikker på... streken har ikke blitt sterkere enn kontrollstreken på en stund. Og det tar en liten stund før den har jobbet seg opp til like sterk styrke... så jeg er usikker.
 
Noen med barn fra før som vil anbefale sykkel? Jeg skal kjøpe til datteren min påp 2,5 nå, og står mellom trehjuls, tohjuls med støttehjul eller balansesykkel. Hva har fungert for deres? Tenkte først en liten tohjuls med støttehjul, for tenker trehjuls kan være tyngre å trå på. Også tenker jeg også på balansesykkel, så hun får skikkelig mestringsfølelse. Men vet ikke jeg altså! :joyful:
 
Noen med barn fra før som vil anbefale sykkel? Jeg skal kjøpe til datteren min påp 2,5 nå, og står mellom trehjuls, tohjuls med støttehjul eller balansesykkel. Hva har fungert for deres? Tenkte først en liten tohjuls med støttehjul, for tenker trehjuls kan være tyngre å trå på. Også tenker jeg også på balansesykkel, så hun får skikkelig mestringsfølelse. Men vet ikke jeg altså! :joyful:
Anbefaler virkelig balansesykkel når de er så små! :) da kan du nok fort hoppe rett fra den og til sykkel uten støttehjul senere!
 
Anbefaler virkelig balansesykkel når de er så små! :) da kan du nok fort hoppe rett fra den og til sykkel uten støttehjul senere!

Ja sant, bare tenker hun må lære seg "trå-funksjonen" hehe :) Men det kommer kanskje i bhg fra syklene der. Hadde det ikke vært så dyrt med sykler skulle hun fått trehjulsykkel også. Men går nok for balansesykkel da
 
Ja sant, bare tenker hun må lære seg "trå-funksjonen" hehe :) Men det kommer kanskje i bhg fra syklene der. Hadde det ikke vært så dyrt med sykler skulle hun fått trehjulsykkel også. Men går nok for balansesykkel da
Neida, den lærer de seg. Men dersom de lærer seg å sykle med støttehjul, så får de ikke øvd seg på balansen, da de naturlig vil lene seg mot den ene siden. Det tar ofte lenger tid å få de over til sykkel uten støttehjul, når de har brukt sykkel med, enn de som har brukt balansesykkel :) «trå-funksjonen» lærer de seg veldig raskt!
 
Neida, den lærer de seg. Men dersom de lærer seg å sykle med støttehjul, så får de ikke øvd seg på balansen, da de naturlig vil lene seg mot den ene siden. Det tar ofte lenger tid å få de over til sykkel uten støttehjul, når de har brukt sykkel med, enn de som har brukt balansesykkel :) «trå-funksjonen» lærer de seg veldig raskt!

Vi kjøpte en balansesykkel nå! Selvom det var mer stas med sparkesykkelen i butikken:p Får se om den blir kul etter litt øving :D Kan jo kanskje kjøpe en sparkesykkel også etterhvert. For det var tydeligvis super kult fra første steg. Contra balansesykkelen som ikke var like populær. Men øvelse gjør mester!
 
Noen med barn fra før som vil anbefale sykkel? Jeg skal kjøpe til datteren min påp 2,5 nå, og står mellom trehjuls, tohjuls med støttehjul eller balansesykkel. Hva har fungert for deres? Tenkte først en liten tohjuls med støttehjul, for tenker trehjuls kan være tyngre å trå på. Også tenker jeg også på balansesykkel, så hun får skikkelig mestringsfølelse. Men vet ikke jeg altså! :joyful:
Balansesykkel helt klart! Tråkkingen går av seg selv, balansen er værre.
 
Noen med barn fra før som vil anbefale sykkel? Jeg skal kjøpe til datteren min påp 2,5 nå, og står mellom trehjuls, tohjuls med støttehjul eller balansesykkel. Hva har fungert for deres? Tenkte først en liten tohjuls med støttehjul, for tenker trehjuls kan være tyngre å trå på. Også tenker jeg også på balansesykkel, så hun får skikkelig mestringsfølelse. Men vet ikke jeg altså! :joyful:
Skal kjøpe balansesykkel til mini på 2 år, samt alt av beskyttelse som finnes (ham er en klossmajor).
Til den største så startet vi med 3 hjulssykkel, nå har hun 16" med støttehjul.
 
Back
Topp