Skravletråd?

Vi kjøpte en balansesykkel nå! Selvom det var mer stas med sparkesykkelen i butikken:p Får se om den blir kul etter litt øving :D Kan jo kanskje kjøpe en sparkesykkel også etterhvert. For det var tydeligvis super kult fra første steg. Contra balansesykkelen som ikke var like populær. Men øvelse gjør mester!
Så bra! Det blir stas skal du se :)
Mini har balansesykkel og sparkesykkel, og bytter på litt hva han vil, men jeg liker sykkelen best, blir litt mer nervøs av den sparkesykkelen :joyful:
 
Føles ut som evigheter siden jeg har vært innom her nå! Føler ikke det er så mye poeng når jeg plutselig ikke er prøver lenger, men må jo sjekke hvordan det står til med dere andre :happy:
 
Føles ut som evigheter siden jeg har vært innom her nå! Føler ikke det er så mye poeng når jeg plutselig ikke er prøver lenger, men må jo sjekke hvordan det står til med dere andre :happy:
Hvordan går det med deg?? :Heartpink
 
Hvordan går det med deg?? :Heartpink

Det går som man kan forvente vil jeg tro. Prøver å distrahere meg fra ting med lesing til eksamener osv, men det er jommen ikke lett :/ Er også på overtid syklusmessig, veldig frustrende! Trodde den var på plass nå.
 
Så bra! Det blir stas skal du se :)
Mini har balansesykkel og sparkesykkel, og bytter på litt hva han vil, men jeg liker sykkelen best, blir litt mer nervøs av den sparkesykkelen :joyful:

Sparkesykkelen hadde hun stålkontroll på, men balansesykkelen var det værre med:smiley-ashamed004 Blir nok litt knall og fall. Hun er en supertøff jente, så håper hun holder ut til mestringen begynner :)
 
Når bør man slutte med feks spekemat? Er bare 4-5 DPO, men prøver jo så tenker kanskje man burde gi seg nå? Og med kaffe og alt? Drikker ikke kaffe men sånn generelt holde seg unna alt som er anbefalt å holde seg unna i graviditeten..?
 
Steike dagene går for sent[emoji849] gler me sånn til gyn timen på fredag[emoji23][emoji85]
 
Når bør man slutte med feks spekemat? Er bare 4-5 DPO, men prøver jo så tenker kanskje man burde gi seg nå? Og med kaffe og alt? Drikker ikke kaffe men sånn generelt holde seg unna alt som er anbefalt å holde seg unna i graviditeten..?
Slutter ikke med sånt før positiv test...
 
Endelig kom mensen! Jubler for det, men jubler ikke for at den hadde med seg kvalme og ekstremt ubehag denne gangen. Den kom på dagen 5 uker operasjon
Ååå heldig !! Jeg er så ekstremt misunnelig.. jeg trodde ALDRI jeg skulle misunne noen mensen så mye... herregud..
 
Når bør man slutte med feks spekemat? Er bare 4-5 DPO, men prøver jo så tenker kanskje man burde gi seg nå? Og med kaffe og alt? Drikker ikke kaffe men sånn generelt holde seg unna alt som er anbefalt å holde seg unna i graviditeten..?
Så tidlig har det nok ikke noe å si. Jeg holdt meg kun unna alkohol i dagene etter el :)
 
Det går som man kan forvente vil jeg tro. Prøver å distrahere meg fra ting med lesing til eksamener osv, men det er jommen ikke lett :/ Er også på overtid syklusmessig, veldig frustrende! Trodde den var på plass nå.
Syklusen kan bli forstyrret når man gjennomgår vanskeligheter i et forhold. Så kanskje ikke heøt utenkelig at det blir litt kluss.
Har dere snakket noe sammen i det siste?
 
Ååå heldig !! Jeg er så ekstremt misunnelig.. jeg trodde ALDRI jeg skulle misunne noen mensen så mye... herregud..

Hahahah ja, første og kanskje siste gang jeg jubler for mensen! Satt på do og ropte til typen «Jaaaaa, der kom mensen endelig!!» Neste måned håper jeg den IKKE kommer
 
Back
Topp