Skravletråd?

Må bare si, for et hyggelig forum med så utrolig mange herlige jenter! Aldri vært så mye på forum før for noe, litt her under første graviditeten, men lest litt smått om andre ting på andre forumer når jeg søker på noe på google. Og da er det så mange nett-troll som bare er ute etter å belære og ta folk på ting. Her syntes jeg alle er så støttende, fine og behjelpelige med hverandre. Skikkelig hyggelig å være "prøver" sammen med dere! [emoji813]red
Helt enig med deg [emoji4] herlig å være medlem her inne [emoji173]
 
Hvordan er aldersforskjellen mellom deg og mannen? Har du tenk noe på hva du skulle ha gjort om han/hun døde før deg?Her er det 16 år, og begynte å tenke at han kommer jo til å dø en god stund før meg (mest sannsynlig). Og da blir jeg jo alene med mest sannsynlig 3 barn, 1 stort hus og 2 hunder. Jada, ekstremt rare tanker, men man må jo være realistisk..
Her er vi like gamle, så den tanken har ikke slått meg enda☺️
 
Hvordan er aldersforskjellen mellom deg og mannen? Har du tenk noe på hva du skulle ha gjort om han/hun døde før deg?Her er det 16 år, og begynte å tenke at han kommer jo til å dø en god stund før meg (mest sannsynlig). Og da blir jeg jo alene med mest sannsynlig 3 barn, 1 stort hus og 2 hunder. Jada, ekstremt rare tanker, men man må jo være realistisk..

Er bare 1,5 år mellom oss, så ikke tenkt så mye på det. Skal få oss livsforsikring, så vi er tryggere om noe skulle skje. Da er jeg isåfall alene med to barn og hund, og stort hus. Så i ganske samme båt som deg. Men, vi er unge og spreke. Tror og håper ikke vi trenger å tenke på det med det første!
 
Jobber selv i hjemmesykepleien , og her er regelen at hvis man er eller planlegger å bli gravid , skal man ikke gå til brukere på cellegift , de fire første dagene etter at cellegiften er inntatt , og helst ikke i det hele tatt .. veldig strenge på det [emoji1305]

Er hjemmetjeneste jeg også jobber. Har heldigvis fri en uke nå så får sett om prøven er positiv. Har tenkt mye på det av vi prøver, men vært usikker om jeg ønsker å si dette til sjefen. Håper det klaffet nå, så slipper jeg tankene rundt det for da er det jo klart.
 
Hvordan er aldersforskjellen mellom deg og mannen? Har du tenk noe på hva du skulle ha gjort om han/hun døde før deg?Her er det 16 år, og begynte å tenke at han kommer jo til å dø en god stund før meg (mest sannsynlig). Og da blir jeg jo alene med mest sannsynlig 3 barn, 1 stort hus og 2 hunder. Jada, ekstremt rare tanker, men man må jo være realistisk..
Jeg er 25 og mannen min er 27. Om han dør før meg veit jeg ikke hva jeg skal gjøre. Tror ikke jeg klarer meg uten han! Jeg blir da alene med et ganske stort hus og to nye biler (og forhåpentligvis får vi barn sammen). Jeg har bestemt at vi skal dø sammen når vi blir gamle (akkurat som i The Notebook) :hilarious:
 
Akutt søtsugen, var bra ungene hadde kjøpt litt lørdagsgodt [emoji23] men fikk bare halsbrann
 
Huff, jeg er så innmari utålmodig!! Det er under en uke siden medisinsk abort pga MA, og jeg syns allerede tiden er inne for å bli gravid igjen. Også skal det kanskje gå 4 uker til får mens, og enda 2 uker til eggløsning og enda kanskje 2 uker til før jeg kan teste om jeg er gravid igjen?!?! Milde måååååååne!! :banghead::dead:
 
Hvordan er aldersforskjellen mellom deg og mannen? Har du tenk noe på hva du skulle ha gjort om han/hun døde før deg?Her er det 16 år, og begynte å tenke at han kommer jo til å dø en god stund før meg (mest sannsynlig). Og da blir jeg jo alene med mest sannsynlig 3 barn, 1 stort hus og 2 hunder. Jada, ekstremt rare tanker, men man må jo være realistisk..
Han er 9 år eldre en meg... så ikke så stor... men tenker ofte på at han kan dø fra meg.. uff :(
 
Man vet aldri hva morgendagen bringer, men man kan ikke gå rundt og bekymre seg.. noen blir eldre, noen får aldri oppleve å bli gammel, man må rett og slett leve livet og nyte det mens man enda kan!
 
Bruker mob og data, ikke noe feil her heller. Kanskje nettet ditt? :)
 
Etter 1 mnd med blødninger(vitex tull!??) så kan jeg for første gang legge meg uten noe og endelig kose litt igjen! Men.... når jeg kommer opp etter dusjen for å legge meg, ligger mannen og snorksover i sengen :banghead: noe så irriterende...:mad::smiley-angry017
 
Back
Topp