Skravletråd?

Etter 1 mnd med blødninger(vitex tull!??) så kan jeg for første gang legge meg uten noe og endelig kose litt igjen! Men.... når jeg kommer opp etter dusjen for å legge meg, ligger mannen og snorksover i sengen :banghead: noe så irriterende...:mad::smiley-angry017
[emoji23] er det ikke typisk??

Etter 1 mnd med blødninger(vitex tull!??) så kan jeg for første gang legge meg uten noe og endelig kose litt igjen! Men.... når jeg kommer opp etter dusjen for å legge meg, ligger mannen og snorksover i sengen :banghead: noe så irriterende...:mad::smiley-angry017

Haha uff dere får ta litt morgenkos da :p

For noen EL smerter! Aldri kjent noe til EL før etter at jeg hadde en MA. Kjennes ut som det er 30 strikkepinner som stikker meg på høyre side!

Jeg å har MYE mer smerter under EL etter MA i mars, er på min 2 pp med EL nå. Men krysser for at det er positivt :D er vel en grunn til at dem sier det er lettere å bli gravid etter MA/SA [emoji1]

Jeg å har MYE mer smerter under EL etter MA i mars, er på min 2 pp med EL nå. Men krysser for at det er positivt :D er vel en grunn til at dem sier det er lettere å bli gravid etter MA/SA [emoji1]

Sorry for dumt spm. Men hva er MA? Jeg har aldri hatt smerter sånn som nå under el før, og er også på pp2. Trodde virkelig jeg ble gravid i mars, men mensen kom (dog bare 2 dagers mensen, og jeg pleier å ha 7 dager). Hadde liksom alt av bekkenløsning, tissetrengt, trett åsånn. Så var overbevist, men kom negativ test så prøver igjen nå :)

Sorry for dumt spm. Men hva er MA? Jeg har aldri hatt smerter sånn som nå under el før, og er også på pp2. Trodde virkelig jeg ble gravid i mars, men mensen kom (dog bare 2 dagers mensen, og jeg pleier å ha 7 dager). Hadde liksom alt av bekkenløsning, tissetrengt, trett åsånn. Så var overbevist, men kom negativ test så prøver igjen nå :)
MA er en missed abortion, der fosteret dør, men kroppen skjønner ikke at det er dødt, og fortsetter å tro den er gravid.

Kjempe bra! Vært å spilt fotball med datteren min på 2,5 år i deilig sol, skal snart på bondegård å se på dyrene og har bare to snaue uker til jeg kan teste om det klaffet denne mnd :D

Hva med deg?

Samme greiene[emoji12] på CD 76 og drit lei av å vente på mensen nå. Men på fredag til uka skal jeg til privat gyn å sjekke ståa der nede og forhåpentligvis setter hun meg på provera for å fremprovosere mensen [emoji4] nå vil jeg ha normale sykluser slik at jeg kan planlegge tredje man skikkelig [emoji4] har jo aldri hatt problemer med mine to andre svangerskap, så kroppen min trenger bare litt hjelp etter prevensjonsslutt denne gang. Men er mektig lei av å vente da[emoji38]

Sterkere EL test i dag! [emoji1] Lykke! Så jeg skal ta en ny i kveld, EL smerter har avtatt så tror i dag er kvelden.. La inn aksjer overigår, på morgenen i dag [emoji87] Krysser alt jeg har! [emoji1]

Samme greiene[emoji12] på CD 76 og drit lei av å vente på mensen nå. Men på fredag til uka skal jeg til privat gyn å sjekke ståa der nede og forhåpentligvis setter hun meg på provera for å fremprovosere mensen [emoji4] nå vil jeg ha normale sykluser slik at jeg kan planlegge tredje man skikkelig [emoji4] har jo aldri hatt problemer med mine to andre svangerskap, så kroppen min trenger bare litt hjelp etter prevensjonsslutt denne gang. Men er mektig lei av å vente da[emoji38]

Skjønner jeg godt! Skal ikke klage på normalsyklus venting da, selvom ventetiden er kjedelig her og:shy: Får håpe du kommer deg raskt tilbake til normale sykluser og at det kan klaffe med en gang :D

Koser meg i sola på verandaen! :flower
Vasker tøy, og henger til tørk ute. Nå venter jeg egentlig bare på å kunne starte prøvingen etter MA.
Hvordan går det med deg i dag? :happy:

Går faktisk bra selv med mye tull tidligere[emoji4][emoji106] jeg ser jeg ikke kommer til å prøve noe særlig før etter gyn timen som er nå fredag. Må ta det derfra nå[emoji106] håper bare ikke på noen uventede nyheter for det tror jeg at jeg ikke kommer til å takle bra dessverre. Så håper alt er bra og at kroppen kun somler etter å komme seg etter prevensjonslutten[emoji106]

Hvordan går det med alle i dag da?[emoji4]

Ikke supert. Er veldig engstelig da jeg har sluttet å blø allerede, har så vidt litt spotting. Kun hatt blødning i en uke, MA, og tror egentlig det er for lite. Sitter å lurer på om jeg skal ringe sykehuset.

Med deg da? :)

Går faktisk bra selv med mye tull tidligere[emoji4][emoji106] jeg ser jeg ikke kommer til å prøve noe særlig før etter gyn timen som er nå fredag. Må ta det derfra nå[emoji106] håper bare ikke på noen uventede nyheter for det tror jeg at jeg ikke kommer til å takle bra dessverre. Så håper alt er bra og at kroppen kun somler etter å komme seg etter prevensjonslutten[emoji106]
Krysser fingrene for at kroppen din bare er litt treg med å komme igang! Skjønner godt at du vil vente til etter gyn timen :) Snart sitter spira!

Hvordan går det med alle i dag da?[emoji4]
Sliten idag. Vært ute med ungene i 5 timer å rydda litt. Man samler jammen på mye søppel å rask! Nå står middagen i ovnen, og skal snart sette på grønnsaker å koke.
2 dpo idag, og hittil går tiden fort, heldigvis [emoji4]

Back
Topp