Innvendig stripping? [emoji848]Kjennes ut som ungen har tatt tak i åpningen fra innsiden og røsker til![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Innvendig stripping? [emoji848]Kjennes ut som ungen har tatt tak i åpningen fra innsiden og røsker til![]()
Skulle jeg gjerne gjort! Men denne ungen blir nok der mange dager tilFin dato å ha bursdag på. Sleng deg på, så kan vi kappes.![]()

Akkurat sånn det føltes utInnvendig stripping? [emoji848]

Selv den fødselen hvor jeg ikke fikk pressrier, så ville jeg bare bli ferdig. Det fikk gjøre så vondt det ville, bare han kom ut og jeg ble ferdig. Presset på viljestyrke.Får man lyst til å presse når man føder eller kan det bli sånn «au nei dette var for vondt altså»?
Tror min holdt på med det samme i går. Heerreeguud hvor vondt jeg hadde i alt av livmor og mage og symfyse og ribbein. Etter klokken seks ble det totalt stille. [emoji23] Så hun ble nok lei. Fikk hostet fram en dult etter noe smågodt og saft, men ellers dørgende stille. Men du ser på hele magen den er lavere enn dagen før. Så noe MÅ ha skjedd. [emoji12]
Ja, mistenker hun er enda mer lei enn mora. [emoji23]Skikkelig ekkel følelse når de er så langt nede altså.[emoji23] Hun var nok sliten etter gravingen, godt du fikk litt dult iallefall.![]()
Skjønner ikke hva som er morsomt....
Prøvde en slik ca rundt uke 10. Den viste riktig.
Prøvde en slik ca rundt uke 10. Den viste riktig.![]()
Nei, det er jo ren moro, men like morsomt som alle mytene.Fra uke 9-10 er blodprøve hos mor mulig å bruke til å avdekke kjønn på babyen. Noen tester baserer seg på urin. Det er ikke bedre enn å snurre giftering, magefasong osv i treffsikkerhet. Vet ikke hva denne testen bruker.
Skjønner ikke hva som er morsomt....
Han lader for å holde deg våken i natt
Jaa, er så kjedelig for alle oss som enda venterEr merkbart her inne at iallfall halvparten av oss nå har fått det mer travelt. Kan nesten ikke tro hvor mye tid det tar to voksne mennesker å ta vare på en liten bylt på under 4 kilo!

Skjønner det!!! Jeg har blitt god på å bla på forumet med nesa, men skrivinga er verre!Jaa, er så kjedelig for alle oss som enda venter![]()