Skravletråd

Ja og så lenge den ikke plager meg så gidder jeg ikke nekte. Sist hadde jeg jo nål allerede pga drypp, antibiotika og gudene vet hva. [emoji23]

Ja det ble mye stikk og når kateteret ble tatt ut for så å settes inn igjen når de innså at jeg var totalt udugelig i to døgn så ble jeg litt lei meg må jeg innrømme. Men bedre enn å besvime hele tiden [emoji85] Samboer syns det var underholdende å bemerke når jeg tissa. [emoji23] små gleder i livet på sykehuset der.

Jeg hadde nok en ganske ekstrem opplevelse og håper jeg slipper det nå. Som sagt så har det nesten kurert sprøyteskrekken og har gjort at jeg endelig klarte å melde meg som blodgiver. Så etter karantene er det rett tilbake i stole og være nålepute for et godt formål
Da kom det i alle fall noe godt ut av det! Hurra for alle blodgivere. [emoji4][emoji122][emoji122]

Vi gjorde det samme med førsteklassingen i dag [emoji85]
Kom dere og hentet i to runder dere også? Eldste var med faren på jobb i dag, og hadde tydligvis blitt sendt fra ham for å hente lillebror på vei til meg. Godt vi har kodelås på døra, så de slapp inn:)

Trøtt.. Baby som bare sover på meg (om hun i det hele tatt sover). Gråt, tissing gjennom (skjønner ikke, skjedd 3 ganger plutselig - kanskje hun beveger seg ut av bleien, for størrelsen er fin - den holder til vanlig) og amming hele tiden.

Jeg har en sånn «sove 1 time, amme i 2 timer»-baby i dag ...:wacky:

Kom dere og hentet i to runder dere også? Eldste var med faren på jobb i dag, og hadde tydligvis blitt sendt fra ham for å hente lillebror på vei til meg. Godt vi har kodelås på døra, så de slapp inn:)

I går sa mellomste at han ville være igjen på SFO i dag. Vi har ikke fått ordnet med SFO at han kan gå hjem når han vil ennå, så vi dro innom for å hente han. Men da var han allerede dratt hjem sammen med storebror ved skoleslutt. Vi har også kodelås på døren, men appen sa det var størstebror som hadde låst opp døren, så vi fikk ingen hint der heller. Nå er mail sendt til SFO, så vi håper det var et engangstilfelle [emoji85]

Min lille bare sover i dag. Må pumpe jurene for ikke å sprenge. Går treigt mot 3kg på denne måten!

Jeg har en sove amme bæsje baby i dag. Vært litt våken i kveld, men nå sover han igjen.

Får man lyst til å presse når man føder eller kan det bli sånn «au nei dette var for vondt altså»?

Ga opp etter 1 time amming og ga litt hipp igjen

Tror seriøst denne ungen graver et hull mot utgangen i natt. Umulig å sove vertfall. [emoji14]
Tror min holdt på med det samme i går. Heerreeguud hvor vondt jeg hadde i alt av livmor og mage og symfyse og ribbein. Etter klokken seks ble det totalt stille. [emoji23] Så hun ble nok lei. Fikk hostet fram en dult etter noe smågodt og saft, men ellers dørgende stille. Men du ser på hele magen den er lavere enn dagen før. Så noe MÅ ha skjedd. [emoji12]

Back
Topp