Skravletråd

Pumpa jeg brukte var fastmontert på «pumperommet» som var naborommet til intensiven, så måtte dit for å pumpe. Det var ekstra irriterende da jeg ble kastet ut av barsel og til pårørende-brakka, og dermed skulle kle på meg til og med ytterklær for å få pumpet natta igjennom. Innså etterpå at det fantes løse pumper også, men det hadde ingen tenkt på å tilby.
Bare løspumper på meg... [emoji6][emoji1303]. Kjedelig å tvinge deg ut hver tredje time da. Du skulle fått hvile. Minste de kunne tilbudt var en pumpe og en portør...

Hater veneflon. Lite sjokkerende så takler ikke hånda mi det. [emoji849] Sist gang hadde de ikke satt på drypp en gang, bare puttet den heslige greia inn "i tilfelle". Hånda kan da ikke brukes, slo kakao i senga, fikk ikke tørka meg på do og vrei meg i smerte hver gang dyna kom borti. (Lover kjempedårlig for fødselssmerter, innser jeg AKKURAT nå. Jeg som egentlig har høy smerteterskel sånn ellers.)

Har fått tips om at den kan settes nedenfor tommel eller noe sånt, kanskje det hjelper? Og i venstre skal den samme f@en hos meg. Sist funka ikke hånda skikkelig før etter fire dager, og ømheten forsvant etter sju. Litt greit å kunne ta seg av ungen uten smerter i hånda, i tillegg til alt annet. [emoji12]

Hater veneflon. Må man ha det? [emoji849]
Jeg holdt på å få komplett fnatt av DE TRE veneflonene jeg hadde nå. :hungover: Ble kvitt siste natt til i går.
Håper du slipper. :) Jeg var nok unntaksmessig uheldig!

Bare løspumper på meg... [emoji6][emoji1303]. Kjedelig å tvinge deg ut hver tredje time da. Du skulle fått hvile. Minste de kunne tilbudt var en pumpe og en portør...
Jeg burde kanskje hatt vett til å spørre også. Kan jo være førstemann glemte, og resten antok jeg hadde fått tilbudet. Når man ble tatt på fersken i å gråte for at ting var vanskelig å mestre, og fikk forklart hvorfor man gråt, så ble jo alltid et par av problemene fikset....

Mannen min er på banekjøring med motorsykkel i dag. Og for første gang ever, har han kjørt av banen. God timing på å teste grenser; 3 dager før termin. Bare sykkelen som ble skadd heldigvis.

Jeg holdt på å få komplett fnatt av DE TRE veneflonene jeg hadde nå. :hungover: Ble kvitt siste natt til i går.
Hva skjedde egentlig? Regner med du har fått jern.

Mannen min er på banekjøring med motorsykkel i dag. Og for første gang ever, har han kjørt av banen. God timing på å teste grenser; 3 dager før termin. Bare sykkelen som ble skadd heldigvis.

Herregud! Godt det gikk bra med mannen din!

Herregud! Godt det gikk bra med mannen din!
Jepp. Det gjør jo som regel det. De har jo beskyttelsesutstyr fra ende til annen. Skal tro om de andre «gutta» blir imponert om den høygravide kona dukker opp med henger for å hente:-)

Du har nok hatt mer en nok annet å stri med som jeg ikke kan sette meg inn i, men nå beskrev du mitt værste mareritt! [emoji23] Aldri hatt mer enn én om gangen, og har ikke falt meg inn at det går an.
(Og for øvrig ganske lykkelig i min egen lille boble der veneflon er det værste med en fødsel, liksom.)

Bra du er kvitt 1, bare 2 igjen! Håper det står etter forholdene bra til med deg. [emoji173]

Jepp. Det gjør jo som regel det. De har jo beskyttelsesutstyr fra ende til annen. Skal tro om de andre «gutta» blir imponert om den høygravide kona dukker opp med henger for å hente:-)
Herregud. Er midtlivskrise lite når det foregår grendetesting så nærme termin? [emoji23]

Glad for at det gikk bra med ham. Ser for meg blikka han får om du henter ham. [emoji23] Nesten så det er verdt det, uansett om det er nødvendig eller ikke.

Du har nok hatt mer en nok annet å stri med som jeg ikke kan sette meg inn i, men nå beskrev du mitt værste mareritt! [emoji23] Aldri hatt mer enn én om gangen, og har ikke falt meg inn at det går an.
(Og for øvrig ganske lykkelig i min egen lille boble der veneflon er det værste med en fødsel, liksom.)

Bra du er kvitt 1, bare 2 igjen! Håper det står etter forholdene bra til med deg. [emoji173]
Veneflon er det verste;)

Vis vedlegget 271037
Enkel mocca med ekstra sjokolade fra «På Tvers»
Og den var himmelsk [emoji7]

Ååå, nå fikk jeg lyst på!! Drikker tine med kaffe og kakao her. [emoji6] Merket meg hvilke to butikker i Molde som har det.

Og ja, både bordet, glassene og lysestaken ser ut som det kunne vært på Fole Godt. Nå gleder jeg meg til å sjekke ut både Bølgen og På Tvers. [emoji4]

Herregud. Er midtlivskrise lite når det foregår grendetesting så nærme termin? [emoji23]

Glad for at det gikk bra med ham. Ser for meg blikka han får om du henter ham. [emoji23] Nesten så det er verdt det, uansett om det er nødvendig eller ikke.
Det var dessverre ikke nødvendig med henting:hilarious: Tror ikke det er midtlivskrise egentlig. Han har drevet med dette for lenge:) Uflaks

Hva skjedde egentlig? Regner med du har fått jern.

Fikk blod, jern og antibiotika. Og riestimulerende og saltvann. Og kanskje mer. Hadde bare to samtidig da, men begge ble treige så fikk en tredje. Alle ute nå heldigvis!

Jeg ble stukket så mange ganger sist at jeg så ut som en nålepute når jeg dro. Fikk drypp før fødsel, blodoverføring etter fødselx2, det ble tatt blodprosent to ganger om dagen, og til slutt en jernbehandling som ikke kunne taes i samme mål to ganger. Hurra [emoji23][emoji23][emoji23]

Så funka ganske greit på nåleskrekken min da. Like de fremdeles ikke men blitt litt herdet nå

Back
Topp