Skravletråd

Hjeeelp, innså nettopp at vi må feire jul sammen i år, nå som vi får barn. Og vi får mange å besøke nedover vestlandet.

I dag har jeg store ambisjoner om en liten tur med en av hundene. Det hadde gjort godt, trenger en tur ut.

Tror vi har nådd et utviklingstrinn eller så. Mer sutrete enn vanlig samt at hun sover mindre og er mer våkenvåken :)

Ikke sikker, men vil ikke starte for voldsomt, så barnevogna får bli hjemme tror jeg.

Min lille går bare foran vognen.. Gitt opp så bruker bæreselen om jeg er alene. Da kan jeg bare slippe han i skogen :)

I dag har jeg store ambisjoner om en liten tur med en av hundene. Det hadde gjort godt, trenger en tur ut.

Er nok lurt å starte med enten barnevogn eller hund, selv om jeg ikke vet hvordan formen din er etter fødsel/blodtap. Jeg har tatt to turer, og kjenner at jeg ikke er helt på topp ennå, så kan være greit å begynne litt rolig :)

Dere som har hatt noen dager hjemme med baby: følger dere like spent med på folks fødetråder nå, som før dere fødte selv?

Er nok lurt å starte med enten barnevogn eller hund, selv om jeg ikke vet hvordan formen din er etter fødsel/blodtap. Jeg har tatt to turer, og kjenner at jeg ikke er helt på topp ennå, så kan være greit å begynne litt rolig :)
Ja, gikk bare 35 minutter nå med én hund og er heeelt peisa. :hilarious: Ubehag i magen, vondt i rompa, kondisen er latterlig, barselsvette og leggene mine er faktisk blitt tynnere enn noen gang før pga manglende bruk. Skal passe på å gjøre "opptreningen" forsiktig.

slim og blod kommer litt og litt i dag, (ingen kynnere eller rier) spent på om det skjer noe snart eller om ungen er like treig som pappan og må slepest ut på max overtid ;) ul i går tilsa baby på over 4kg og godt modent nedentil :) halsbrannen tar live av meg i perioder så nå er jeg lei! uvær i nordnorge i dag, det var dagens statusoppdatering :)

Føles som om hjertet hopper ut først,kvalmen overtar hele kroppen og nervene ..jeg skjelver...gleder meg ikke til å bli igangsatt for tredje gang. For noen høres det helt sikkert lettvint og toppers ut. Men jeg hadde virkelig håpet at denne tredje gangen skulle kroppen klare å starte selv! Jeg ba ikke om startkabler da testen viste gravid for 9mnd siden.
Ballong ferden my ass i dont want you!!

3timer igjen til oppmøte...

Mistenker alle aviser og nettsteder har et introkurs som heter clickbaits. Og får du ikke toppscore, så får du ikke jobbe.

#EndClickbaits!
Jeg biter på i det uendelige. Jeg er som en krabbe på Sørlandet som blir fisket med blåskjell hver dag, havner i bøtta og slippes ut igjen etter å ha blitt litt for varm i topplokket. Jeg vet jeg blir lurt, men må bare.

Back
Topp