Hjeeelp, innså nettopp at vi må feire jul sammen i år, nå som vi får barn. Og vi får mange å besøke nedover vestlandet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klarer du hund og barnevogn samtidig?I dag har jeg store ambisjoner om en liten tur med en av hundene. Det hadde gjort godt, trenger en tur ut.
Ikke sikker, men vil ikke starte for voldsomt, så barnevogna får bli hjemme tror jeg.Klarer du hund og barnevogn samtidig?
Ikke sikker, men vil ikke starte for voldsomt, så barnevogna får bli hjemme tror jeg.
I dag har jeg store ambisjoner om en liten tur med en av hundene. Det hadde gjort godt, trenger en tur ut.
Litt sent for oss, men det kommer en app som skal hjelpe mot svangerskapskvalme. https://www.nrk.no/sorlandet/app-skal-hjelpe-mot-morgenkvalme-1.14165476
Dere som har hatt noen dager hjemme med baby: følger dere like spent med på folks fødetråder nå, som før dere fødte selv?
Du har ikke noe å sammenlikne med, krølle....Jepp...
Dere som har hatt noen dager hjemme med baby: følger dere like spent med på folks fødetråder nå, som før dere fødte selv?
Ja, gikk bare 35 minutter nå med én hund og er heeelt peisa. Ubehag i magen, vondt i rompa, kondisen er latterlig, barselsvette og leggene mine er faktisk blitt tynnere enn noen gang før pga manglende bruk. Skal passe på å gjøre "opptreningen" forsiktig.Er nok lurt å starte med enten barnevogn eller hund, selv om jeg ikke vet hvordan formen din er etter fødsel/blodtap. Jeg har tatt to turer, og kjenner at jeg ikke er helt på topp ennå, så kan være greit å begynne litt rolig
Absolutely! Har mindre tid selvsagt, men er blitt en kløpper til å scrolle med nesa!Dere som har hatt noen dager hjemme med baby: følger dere like spent med på folks fødetråder nå, som før dere fødte selv?
Å...Den hjelper jo bare med å kartlegge, så man kan få hjelp på sykehuset tidlig når der blir ille. Trodde et øyeblikk det var håp for neste runde[emoji7][emoji23]
Mistenker alle aviser og nettsteder har et introkurs som heter clickbaits. Og får du ikke toppscore, så får du ikke jobbe.Å...
Jeg biter på i det uendelige. Jeg er som en krabbe på Sørlandet som blir fisket med blåskjell hver dag, havner i bøtta og slippes ut igjen etter å ha blitt litt for varm i topplokket. Jeg vet jeg blir lurt, men må bare.Mistenker alle aviser og nettsteder har et introkurs som heter clickbaits. Og får du ikke toppscore, så får du ikke jobbe.
#EndClickbaits!