Skravletråd

Føles som om hjertet hopper ut først,kvalmen overtar hele kroppen og nervene ..jeg skjelver...gleder meg ikke til å bli igangsatt for tredje gang. For noen høres det helt sikkert lettvint og toppers ut. Men jeg hadde virkelig håpet at denne tredje gangen skulle kroppen klare å starte selv! Jeg ba ikke om startkabler da testen viste gravid for 9mnd siden.
Ballong ferden my ass i dont want you!!

3timer igjen til oppmøte...
Litt tidlig igangstarting? Du er jo ikke så langt over.

Har akkurat spist to skiver med nugatti, men er veldig klar for å sette til livs tacorestene fra i går som står og frister i kjøleskapet. Men jeg er redd for fordømmelsen...

Har akkurat spist to skiver med nugatti, men er veldig klar for å sette til livs tacorestene fra i går som står og frister i kjøleskapet. Men jeg er redd for fordømmelsen...
Hvem fordømmer deg? Jeg spiste 2 små brødskiver til frokost i 8-tiden. Er suuuuuulten nå, men er så tiltak å lage mat

Mistenker alle aviser og nettsteder har et introkurs som heter clickbaits. Og får du ikke toppscore, så får du ikke jobbe.

#EndClickbaits!

Ja, trodde et øyeblikk der at det hadde skjedd et gjennombrudd i forskningen, og ble så glad. Så var det bare digitalisering av sukk-skjemaene de bruker på sykehuset allerede. Fint til å objektivisere om man blir dårligere eller bedre i uker hvor alt er kvalmt, men hjelper mot kvalme gjør den ikke!! [emoji12]

Føles som om hjertet hopper ut først,kvalmen overtar hele kroppen og nervene ..jeg skjelver...gleder meg ikke til å bli igangsatt for tredje gang. For noen høres det helt sikkert lettvint og toppers ut. Men jeg hadde virkelig håpet at denne tredje gangen skulle kroppen klare å starte selv! Jeg ba ikke om startkabler da testen viste gravid for 9mnd siden.

Ønsker deg masse lykke til. Håper det går bedre enn du frykter. [emoji4][emoji173]

Hahahaha!! Du kan ikke skrive det sååånn!!! Nå ser det jo ut som ballongen skal opp i rumpa!! [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Men ja. Sorry. Vet jo ikke hvordan det er, men dynd du må gjennom det enda en gang når du ikke vil. [emoji17] Håper det går bedre enn du frykter.

Ønsker deg masse lykke til! [emoji173][emoji173][emoji173]
Hahahahaha. Tenkte jeg ikke på. Tviler på det er bedre...jo takk nei det ender jo bra da, men husker jo sist selvom det burde vært fortrengt!
:rolleyes:
Takk for det ❤️

Håper det går bedre enn du frykter :) Tenk på målet i enden, snart har du babyen din i armene :Heartred

Dere som har hatt noen dager hjemme med baby: følger dere like spent med på folks fødetråder nå, som før dere fødte selv?

Fulgt med hele veien :)

Jeg biter på i det uendelige. Jeg er som en krabbe på Sørlandet som blir fisket med blåskjell hver dag, havner i bøtta og slippes ut igjen etter å ha blitt litt for varm i topplokket. Jeg vet jeg blir lurt, men må bare.

Ja, jeg har begynt å åpne kommentarfeltet først når jeg ser artikler på facebook. Ser fort om artikkelen faktisk svarer til overskriften. Å bla i avisenes nettsteder har jo blitt risikosport. Jeg hater at det som liksom skal være seriøse reportere ikke klarer å finne en overskrift som samsvarer med artikkelen. Dette lærte vi da i norsken på barneskolen!
Ja, trodde et øyeblikk der at det hadde skjedd et gjennombrudd i forskningen, og ble så glad. Så var det bare digitalisering av sukk-skjemaene de bruker på sykehuset allerede. Fint til å objektivisere om man blir dårligere eller bedre i uker hvor alt er kvalmt, men hjelper mot kvalme gjør den ikke!! [emoji12]
Det hadde jo vært fint det, men må si jeg stusset litt på at en app liksom skulle hjelpe mot kvalme. [emoji23] But then again.. Jeg har en app som hjelper meg å sove, sp hvem vet. Mange vil nok kunne bli mindre kvalm bare av et varsel om å huske å spise litt.

Hahahahaha. Tenkte jeg ikke på. Tviler på det er bedre...jo takk nei det ender jo bra da, men husker jo sist selvom det burde vært fortrengt!
:rolleyes:
Takk for det [emoji173]️

Ja, jeg fant ut det var litt frekt å kommentere det slik når du gruer deg slik, så redigerte innlegget. Så håper du ikke tok deg nær av det. Så for å ta opp en klisjé; Du er i alle fall snart ferdig, rent objektivt sett!

Fulgt med hele veien :)
Du hadde bare krølle... foran deg da, og alle var vel superspente den gangen Rolf var på vei:-) Hvor mange timer lungemodning rekker å skvises inn liksom. Men ellers så har du jo absolutt vært aktiv hele tiden:-)

Håper det går så bra som overhode mulig ❤️ Skjønner godt at du gruer deg når dette er noe du virkelig håpte på å slippe.

Dere som har hatt noen dager hjemme med baby: følger dere like spent med på folks fødetråder nå, som før dere fødte selv?

Prøver. Men merker at jeg «glemmer» av forumet når jeg er hjemme med begge gutta og mannen. [emoji17]

Prøver. Men merker at jeg «glemmer» av forumet når jeg er hjemme med begge gutta og mannen. [emoji17]

I morgen skal vi på sykehuset med lillebror. Skal ta ul av hoftene for å utelukke hoftedysplasi (noe vi egentlig garantert trur han ikke har).

Blir spennende å se om jeg må dra alene eller om mannen blir med.

Back
Topp