Litt kjedelig at babyer vokser så fort, en ettåring er jo så stor. Kunne tenkt å bytta meg til mer babytid og mindre feks hormonell tenåringstid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kommer for min del an på hvor mye den babyen sover. Heller litt krangling enn å vekkes hver time på natta.Litt kjedelig at babyer vokser så fort, en ettåring er jo så stor. Kunne tenkt å bytta meg til mer babytid og mindre feks hormonell tenåringstid.
Jeg har siste time med vanlig svangerskapskontroll i morgen (40+5) Etter det er det bare sykehus tror jeg. Sen avtale hos jordmor for deg?Ble akkurat oppringt av jordmor med påminnelse om timen jeg har hos henne den 28., seks dager etter termin Tror kanskje bare jeg skal begynne å se på full overtid som eneste reelle mulighet. Da vet jeg hvertfall hva jeg har å forholde meg til.
Jeg har siste time med vanlig svangerskapskontroll i morgen (40+5) Etter det er det bare sykehus tror jeg. Sen avtale hos jordmor for deg?
Når man plutselig hovner opp i beina og har hodepine? Bør man ringe føden?
Ja!!Når man plutselig hovner opp i beina og har hodepine? Bør man ringe føden?
Har ikke laget egen tråd, men skravler litt fordi jeg er nå i gang med ballong innsett nr 2. Skulle ikke vært mulig..liker ikke sykehus!
Har ikke laget egen tråd, men skravler litt fordi jeg er nå i gang med ballong innsett nr 2. Skulle ikke vært mulig..liker ikke sykehus!
Lykke til [emoji4][emoji173]Har ikke laget egen tråd, men skravler litt fordi jeg er nå i gang med ballong innsett nr 2. Skulle ikke vært mulig..liker ikke sykehus!
Lykke til. Skriver inn en kort status i opprops-tråden.Har ikke laget egen tråd, men skravler litt fordi jeg er nå i gang med ballong innsett nr 2. Skulle ikke vært mulig..liker ikke sykehus!
De bimma vel litt første gangen, usikker selv .men skulle ikke vært mulig. Så den andre her sitter iallefall som superlim..jeeez...masse trapper her heldigvis.Hoff! Hvorfor måtte du ha to ganger?
Lykke til videre i prossessen!
Har ringt nå og de ville jeg skulle komme inn med en urinprøve.Ja!!
Og kombinert med de av/på-sammentrekningene er det jo helt tydelig noe holder på å skje i kroppen din. Håper du har ringt og kommet inn siden du postet dette, og at alt er bra.