Skravletråd

Image1534958914.364952.jpg

Jeg eier ikke viljestyrke. Er så søtsugen og sulten for tiden.
Hjelper ikke på vektnedgangen akkurat [emoji17]

Stakkar lille har så magevondt i kveld

Wræ! Det knakk skikkelig i bekkenet da jeg snudde meg i senga. Håper det ikke var babyen!

Noen som har middagsforslag for 2 voksne og 1 barn som er matlei?

Flere med app problemer i dag?

Ja... men så er det også litt kjedelig for oss/meg i allefall som enda ikke har fått, så har holdt meg litt unna forumet...
Ja, må si det er fordel å ha termin litt tidligere i måneden akuratt pga det. Er jo så mange søte små her! Mens vi må liksom bare sitte her med vondtene våre en stund til. [emoji14]

Ja, må si det er fordel å ha termin litt tidligere i måneden akuratt pga det. Er jo så mange søte små her! Mens vi må liksom bare sitte her med vondtene våre en stund til. [emoji14]
Ja tydeligvis :/ kan ikke skjønne at det ikke skjer noe snart? Hvor mye slimpropp skal man produsere og sende ut liksom??? Eller gå med kynnere og maserier helt uten effekt? I det her tempoet blir det full overtid og vel så det for min del...

Håper det er en god heiagjeng igjen til slutt, det fortjener dere. :)

Ja tydeligvis :/ kan ikke skjønne at det ikke skjer noe snart? Hvor mye slimpropp skal man produsere og sende ut liksom??? Eller gå med kynnere og maserier helt uten effekt? I det her tempoet blir det full overtid og vel så det for min del...

Kjedelig med tegn som ikke gir resultater. :o Jeg har ingen tegn på noe heller, så slipper iallefall falske forhåpninger. [emoji14] Håper det skjer noe mer hos deg snart! :)

Merker selv jeg er mye mindre aktiv her inne, men har pleia familielivet å den nye hverdagen. Søndag reiser mannen på havet igjen, så da blir det nok litt mer aktivitet på meg ;)

Back
Topp