Det er få som er notert med noe på gang, så vi trenger noen frivillige til 23.08
Jeg tar den, må bare slippe inn noen håndverkere på morran først.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er få som er notert med noe på gang, så vi trenger noen frivillige til 23.08
Vis vedlegget 271850
Jeg eier ikke viljestyrke. Er så søtsugen og sulten for tiden.
Hjelper ikke på vektnedgangen akkurat [emoji17]
Stakkar lille har så magevondt i kveld
Stakkars liten gutt. God bedring!
Ehaaay! De der så sykt gode ut. Hvor har du funnet dem??
Flere med app problemer i dag?
Ja, ikke kommet inn på mange timer
Ja... men så er det også litt kjedelig for oss/meg i allefall som enda ikke har fått, så har holdt meg litt unna forumet...Merkes at mange har fått sine små nå, det blir litt stillere her inne. [emoji14] *Venter litt utålmodig.*
Ja, må si det er fordel å ha termin litt tidligere i måneden akuratt pga det. Er jo så mange søte små her! Mens vi må liksom bare sitte her med vondtene våre en stund til. [emoji14]Ja... men så er det også litt kjedelig for oss/meg i allefall som enda ikke har fått, så har holdt meg litt unna forumet...
Ja tydeligvis :/ kan ikke skjønne at det ikke skjer noe snart? Hvor mye slimpropp skal man produsere og sende ut liksom??? Eller gå med kynnere og maserier helt uten effekt? I det her tempoet blir det full overtid og vel så det for min del...Ja, må si det er fordel å ha termin litt tidligere i måneden akuratt pga det. Er jo så mange søte små her! Mens vi må liksom bare sitte her med vondtene våre en stund til. [emoji14]
Ja tydeligvis :/ kan ikke skjønne at det ikke skjer noe snart? Hvor mye slimpropp skal man produsere og sende ut liksom??? Eller gå med kynnere og maserier helt uten effekt? I det her tempoet blir det full overtid og vel så det for min del...
Det blir vi glad for. Så heier vi tilbake på dere også, er ikke bare bare med nyfødte alltid heller.Håper det er en god heiagjeng igjen til slutt, det fortjener dere.