thanks!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen min klarer liksom ikke helt å tro meg nå jeg ber ham beregne mat utifra tankegangen «tenk hvor mye du selv vil ha og så lager du tre ganger den mengden for jeg vil ha dobbelt så mye som deg.»Herregud, i åttetiden ble jeg akutt sulten. Spiste 4 brødskiver med nugatti og så en bolle popcorn. Og kjenner jeg fortsatt kunne ha spist mer.
Lykke til.Jeg skal settes igang i morra. Da bør det bli baby!
Creepy.
Er alene hjemme med baby og utenfor kjørte det nettopp en bil forbi (bikkja varslet).
Men så hører jeg 2-3 skritt i etasjen over (storebrors rom) og det begynner å klirre i glass i hjørneskapet her på stua. Og vi ligger begge i sofaen [emoji15]
Skummelt å bo i gamle hus [emoji848][emoji85]
Who you gonna call? Ghostbusters!Creepy.
Er alene hjemme med baby og utenfor kjørte det nettopp en bil forbi (bikkja varslet).
Men så hører jeg 2-3 skritt i etasjen over (storebrors rom) og det begynner å klirre i glass i hjørneskapet her på stua. Og vi ligger begge i sofaen [emoji15]
Sånt er så ekkelt...Creepy.
[emoji33][emoji33][emoji33][emoji317] Rett før du må ringe «åndenes makt» nå.
Sånt er så ekkelt...
Who you gonna call? Ghostbusters!
Har også hatt en slik opplevelse en gang... Da var det en spurv som var på besøk. Kanskje du også har besøk?
Virkeligheten er så mye kjedeligere enn fantasien.Viste seg at det var en melkebil som kjørte på traktorveien ca 10 m unna huset som hadde skylda. Hadde vært mer moro om det var besteforeldrene til mannen som gikk igjen.
Virkeligheten er så mye kjedeligere enn fantasien.
Om du er i god nok form til å gå en time i skogen, haster det da med fødsel?Da har jeg og sambo nettopp vært å gått nesten en time i skogen i bare bakker med et håp om å starte fødselen! Nå skal vi hjem å spise kanelboller [emoji85]
Om du er i god nok form til å gå en time i skogen, haster det da med fødsel?