Skravletråd

Merkes at mange har fått sine små nå, det blir litt stillere her inne. [emoji14] *Venter litt utålmodig.*

Jeg hadde håpet å havne lengre ned på lista pga premiene men ligger på topp 20 uansett, så hadde ikke trengt å prøve å skravle mindre [emoji28]

Jeg hadde håpet å havne lengre ned på lista pga premiene men ligger på topp 20 uansett, så hadde ikke trengt å prøve å skravle mindre [emoji28]

Jeg har vært gaaaanske inaktiv siste tiden, så har kommet meg ned til 79 ;)
Ikke pga premiene egentlig, men er jo greit å være innafor ;)

Bruker dere ammeinnlegg i ull alene eller med engangsinnlegg innenfor? Og hvor ofte bør man vaske dem? Føler liksom for å skifte for hver gang jeg lekker..

Bruker dere ammeinnlegg i ull alene eller med engangsinnlegg innenfor? Og hvor ofte bør man vaske dem? Føler liksom for å skifte for hver gang jeg lekker..

Bruker bare engangs. Synes det lukter surt fort av de ullinnleggene, og de blir liksom aldri reine med vask på 30-40 grader. Tar heller en ekstra genser, cardigan eller noe over hvis det er kaldt. Og vindtett jakke ute.

Jeg har brukt dem utenpå engangs. I dag innapå. Best effekt å mest varme om det er innerst, men funker greit ytterst også :)
Innleggene kan kokes om du lekker mye. Men da er det viktig å ikke røre, for da blir de tova :p

Mamma er kaputt
Bikkja er kaputt på stuegulvet
Og lillebror sover i nestet.

På tide å legge seg da.

I dag åpnet jeg VG til frokosten for å se om det har skjedd noe i verden. Kom ikke lenger enn øverst på siden.

Jeg blir ganske lei meg over at dødsfallet til én kreftsyk amerikaner har større nyhetsverdi enn at 445 mennesker har mistet livet i India.

6ea5b7bf30d5b2d0ec2c6849a52db470.jpg

"Flommen i Kerala er den verste på 100 år. Minst 50.000 bolighus skal være tatt av vannmassene, og rundt 1 million mennesker har søkt tilflukt i over 3.000 provisoriske leire.
De som vender hjem advares mot at det fins giftige slanger i flomvannet og i hus som har vært oversvømt, og myndighetene sender nå rundt team av eksperter for å hjelpe til med å fjerne dem."

Jaja, det sto i det minste øverst, men det ble nok nyheter for i dag.

Jeg tar meg selv i å lure på hvorfor babyen ikke har et mer saftisaktig utseende enn han har.
fnise.gif
Det var jo tross alt det jeg levde på fra januar til august!

Herregud, i åttetiden ble jeg akutt sulten. Spiste 4 brødskiver med nugatti og så en bolle popcorn. Og kjenner jeg fortsatt kunne ha spist mer.

Pokker så godt den babyen sover når man har spreng å bli kvitt. :p Tar jeg fram pumpa våkner han vel rett etter jeg er ferdig...

Back
Topp