Tok et varmt bad fordi jeg har hatt en murrende korsrygg i hele dag, men det likte ikke kroppen. Ble kvalm, svimmel og kaldsvetta, og endte opp i senga igjen. Innholdsrik dag: sengeligging
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ringt nå og de ville jeg skulle komme inn med en urinprøve.
Nevnte i første omgang ikke av og på sammentrekninger, men gjør det når jeg kommer dit. Sambo er på apoteket for å skaffe urinprøveglass
Lykke til.De bimma vel litt første gangen, usikker selv .men skulle ikke vært mulig. Så den andre her sitter iallefall som superlim..jeeez...masse trapper her heldigvis.
Håper denne har bedre effekt. [emoji173]Har ikke laget egen tråd, men skravler litt fordi jeg er nå i gang med ballong innsett nr 2. Skulle ikke vært mulig..liker ikke sykehus!
Litt kjedelig at babyer vokser så fort, en ettåring er jo så stor. Kunne tenkt å bytta meg til mer babytid og mindre feks hormonell tenåringstid.
Da kom jeg hjem igjen denne gangen også.Bra! Lykke til [emoji1303][emoji1303]
Da kom jeg hjem igjen denne gangen også.
Forhøyet blodtrykk men alt annet ser bra ut. Hevelsen er mye mindre nå. Jeg hadde litt lite fostervann men lillebror koser seg fremdeles der inne.
Neste tur til sykehuset skal være pga fødsel.. Jeg looover
Ååh, babyen vil ikke ligge for seg selv på natt
Antagelig fra før de er i stand til å si det.Fra ca hvilken alder får de noe ut av f.eks et besøk i dyrehagen?
Jeg tok ut putene av sofaen, støvsugde den, la putene tilbake, satte meg ned, og nå ser det ut til at viljestyrken til å gjøre noe fornuftig er brukt opp, så ble sittende fast. Klesvasken maser om at det er tid for å henge opp....
Kattene duger ikke til å henge opp klesvask. De er villig til å rive ned om de får lov.Be den mase på noen andre
JEG VIL HA BABY NÅ! En to trrrrrrrrrrre! Eeeeen to trrrrre!
Det er få som er notert med noe på gang, så vi trenger noen frivillige til 23.08JEG VIL HA BABY NÅ! En to trrrrrrrrrrre! Eeeeen to trrrrre!