Skravletråd

Tok et varmt bad fordi jeg har hatt en murrende korsrygg i hele dag, men det likte ikke kroppen. Ble kvalm, svimmel og kaldsvetta, og endte opp i senga igjen. Innholdsrik dag: sengeligging

Har ringt nå og de ville jeg skulle komme inn med en urinprøve.

Nevnte i første omgang ikke av og på sammentrekninger, men gjør det når jeg kommer dit. Sambo er på apoteket for å skaffe urinprøveglass

Bra! Lykke til [emoji1303][emoji1303]

Litt kjedelig at babyer vokser så fort, en ettåring er jo så stor. Kunne tenkt å bytta meg til mer babytid og mindre feks hormonell tenåringstid.

Merker virkelig forskjellen når man har bytta bleie på en nyfødt gutt og plutselig skal bytte bleie på en 20 mnd gammel gutt. Da merka jeg at storebror Hadde blitt stor [emoji15]

Bra! Lykke til [emoji1303][emoji1303]
Da kom jeg hjem igjen denne gangen også.

Forhøyet blodtrykk men alt annet ser bra ut. Hevelsen er mye mindre nå. Jeg hadde litt lite fostervann men lillebror koser seg fremdeles der inne.

Neste tur til sykehuset skal være pga fødsel.. Jeg looover

Da kom jeg hjem igjen denne gangen også.

Forhøyet blodtrykk men alt annet ser bra ut. Hevelsen er mye mindre nå. Jeg hadde litt lite fostervann men lillebror koser seg fremdeles der inne.

Neste tur til sykehuset skal være pga fødsel.. Jeg looover

Bra knerten koser seg. [emoji4]

Aldri feil med en sjekk for å forsikre seg om det.

Ååh, babyen vil ikke ligge for seg selv på natt

Fra ca hvilken alder får de noe ut av f.eks et besøk i dyrehagen?

Jeg tok ut putene av sofaen, støvsugde den, la putene tilbake, satte meg ned, og nå ser det ut til at viljestyrken til å gjøre noe fornuftig er brukt opp, så ble sittende fast. Klesvasken maser om at det er tid for å henge opp....

Jeg tok ut putene av sofaen, støvsugde den, la putene tilbake, satte meg ned, og nå ser det ut til at viljestyrken til å gjøre noe fornuftig er brukt opp, så ble sittende fast. Klesvasken maser om at det er tid for å henge opp....

Be den mase på noen andre :)

Back
Topp