Skravletråd

Får man lyst til å presse når man føder eller kan det bli sånn «au nei dette var for vondt altså»?
Selv den fødselen hvor jeg ikke fikk pressrier, så ville jeg bare bli ferdig. Det fikk gjøre så vondt det ville, bare han kom ut og jeg ble ferdig. Presset på viljestyrke.

Hehe. Mannen har deadline tirsdag, og har bedt meg knipe igjen til i alle fall onsdag. Nå prøver han å jobbe og har masse PC-trøbbel, er møkk lei og vil bare gi opp, så nå kom spørsmålet om jeg ikke bare kunne føde i dag, så han slapp unna. :) Fin dato....

Tror min holdt på med det samme i går. Heerreeguud hvor vondt jeg hadde i alt av livmor og mage og symfyse og ribbein. Etter klokken seks ble det totalt stille. [emoji23] Så hun ble nok lei. Fikk hostet fram en dult etter noe smågodt og saft, men ellers dørgende stille. Men du ser på hele magen den er lavere enn dagen før. Så noe MÅ ha skjedd. [emoji12]

Skikkelig ekkel følelse når de er så langt nede altså.[emoji23] Hun var nok sliten etter gravingen, godt du fikk litt dult iallefall. :)

Det er deilig å være så høygravid at man kan gå på restaurant i joggebukse uten å få dømmende blikk.

Satt og surfa på ipaden som jeg hvilte på magen. Plutselig kom det et karatespark fra innsiden som sendte ipaden ut av hendene mine og ned på gulvet. Ro deg ned, gærne baby!

Prøvde en slik ca rundt uke 10. Den viste riktig. :)

Fra uke 9-10 er blodprøve hos mor mulig å bruke til å avdekke kjønn på babyen. Noen tester baserer seg på urin. Det er ikke bedre enn å snurre giftering, magefasong osv i treffsikkerhet. Vet ikke hva denne testen bruker.

Han lader for å holde deg våken i natt

Haha ja var nesten slik. Han sov til i 4 tiden og storebror starta dagen i 5 tiden [emoji85]

Og nå etter å hatt et miniselskap hjemme med nærmeste familie på min side (5 barn og 6 voksne) er jeg så sliten at jeg nesten sovna sittende i sofaen [emoji85]

Tydeligvis bestemt meg for å ta sorgene på forskudd her! Det er så koselig med baby... Skulle ønske jeg kunne beholde ham som trygg baby for alltid.

Back
Topp