Skravletråd

Altså.. jeg har en sånn widget på telefonen som viser størrelsen på bitteliten. Nå sier den at lille er like stor som en gulrot.
En gulrot? Det blir jo litt som å spørre "hvor langt er et tau?" :rolleyes:

Altså.. jeg har en sånn widget på telefonen som viser størrelsen på bitteliten. Nå sier den at lille er like stor som en gulrot.

[emoji23]

Screenshot_20180324-183657_Ovia Pregnancy.jpg Jeg skjønner meg likevel bedre på gulrot enn på "axolotl". :joyful:

Jeg så et sted at babyen nå er like lang som en damefot i str 39. :joyful: Det er ca min fot det! Skjønner jo plutselig hvorfor magen har blitt stor.
Hehe, vi har føtter i magen. :D
På min bv app står det nå ketchup flaske. Det kan ikke være Idun sin, den er jo ikke 26 cm. :p
Tror jeg gir opp de sammenligningene. :laughing002

Jeg skjønner ingenting. På torsdag fikk plutselig yngste sønnen min 39.5 i feber. Har hatt temperatur på ca 38-38.3 de siste dagene, men INGEN andre symptomer . Hva kan det være??

Ingen utslett, og ikke veldig høy feber. Tror han har hatt alt av de barnesykdommene når han var liten. Dette er bare rart
Det trenger jo ikke være andre symptomer heller da. Av og til har man bare feber pga virus eller bakterier uten at det skjer noe mer. Det betyr bare at kroppen konsentrerer seg om å bekjempe det.

Jeg sa fra til ei jente (12+) i bassenget at hun måtte slutte å sprute på meg. Det sitter langt inne for meg å si fra altså! Jeg tenker fortsatt på det nå en time etterpå; jeg håper hun ikke syntes jeg var for streng og sur og at hun ble lei seg... Håper jeg blir flinkere til dette, for det er neppe siste gang i dette livet det blir nødvendig. :bag:

Jeg sa fra til ei jente (12+) i bassenget at hun måtte slutte å sprute på meg. Det sitter langt inne for meg å si fra altså! Jeg tenker fortsatt på det nå en time etterpå; jeg håper hun ikke syntes jeg var for streng og sur og at hun ble lei seg... Håper jeg blir flinkere til dette, for det er neppe siste gang i dette livet det blir nødvendig. :bag:

Så store jenter fortjener å bli snakket til når de ikke klarer å oppføre seg! [emoji1303] Det har ofte best effekt når tilsnakket kommer fra fremmede...

Noen her som vet om det er lov å reklamere for Instagram her inne? Vet Facebook ikke er lov, men ble litt nysgjerrig i forhold til Instagram.

Wæææh... Prater med samboeren til broren min, og hun er 34 uker på vei, og nå fikk jeg litt panikk! Det er liksom trygt og godt og behagelig å være 21 uker, men 34, da begynner ting å nærme seg! :nailbiting:

Wæææh... Prater med samboeren til broren min, og hun er 34 uker på vei, og nå fikk jeg litt panikk! Det er liksom trygt og godt og behagelig å være 21 uker, men 34, da begynner ting å nærme seg! :nailbiting:

Når den tid kommer, er du så lei av å være hvalross at du ønsker at ting skal skje [emoji12]

Back
Topp