Skravletråd

Jeg gleder meg sååå til å kose med dyrene igjen i morgen. :)

Det er så tomt her! Fryktelig uvant!
I kjelleren står kun fryseboksen igjen (og der var det masse verktøy, sykler til alle, motorsykler, treningsapparater, dekk etc), bua ute er tom, rotekottet oppe er tomt, alt av babygreier er borte fra vårt soverom, skuffer og skap tømmes.
Det eneste som ikke er tatt noe fra enda er ungene sine rom! :eek: Minsten sitt rom blir også ganske tomt, der må vi fjerne masse leker før fotografen kommer.

Det ene paret er jo ganske søtt, men de andre er jo helt tragiske. Utrolig flaut å se på :bag::hilarious: gøy-flaut :p

Må jo bare le av hun som etter en dag ikke ville prøve mer.. hvorfor har du meldt deg på liksom [emoji28][emoji28]

Oook... Jeg har ikke merka noe til hormoner ifht humøret denne gangen. Istedenfor å være hissig, lei, trist osv som gjerne er normalt , så er jeg altså tullete forelska og har ett brennende ønske om at kjæresten skal fri til meg. Wtf????? Jeg har da aldri ønska å gifte meg?! :arghh::bored: kan noen slå meg i hodet med noe hardt?
:gen045

Det som er kjedelig med å være kronisk syk er de møkka tablettene som man skal ta hver dag. Laga nettopp ferdig dosetter for 4 uker nå. Og mangler tre kapsler (tar 7 tabletter i tillegg til de kapslene hver dag) i hver luke for jeg var tom. Blir tur på apoteket etter legen på tirsdag tydeligvis.

Og jeg har lyst på sjokolade, men ikke lyst å reise meg fra sofaen for å hente på kjøkkenet.

Oook... Jeg har ikke merka noe til hormoner ifht humøret denne gangen. Istedenfor å være hissig, lei, trist osv som gjerne er normalt , så er jeg altså tullete forelska og har ett brennende ønske om at kjæresten skal fri til meg. Wtf????? Jeg har da aldri ønska å gifte meg?! :arghh::bored: kan noen slå meg i hodet med noe hardt?
:gen045

Bryllup er jo koselig da :) men om du vil kan jeg få lillegutt til å komme med trehammeren sin som hører til bankebrettet [emoji23]

Det som er kjedelig med å være kronisk syk er de møkka tablettene som man skal ta hver dag. Laga nettopp ferdig dosetter for 4 uker nå. Og mangler tre kapsler (tar 7 tabletter i tillegg til de kapslene hver dag) i hver luke for jeg var tom. Blir tur på apoteket etter legen på tirsdag tydeligvis.

Og jeg har lyst på sjokolade, men ikke lyst å reise meg fra sofaen for å hente på kjøkkenet.

Høres ikke greit ut... føler meg også som en gamling med full dosett om dagen. Aldri brukt så mange medisiner som etter jeg ble gravid [emoji85]

Jeg går på medisinene konstant. Både før under og etter graviditeten og amming. På den gode siden holder jeg meg frisk da :)

Jeg går på medisinene konstant. Både før under og etter graviditeten og amming. På den gode siden holder jeg meg frisk da :)

Godt at det hjelper for noe da! Jeg rakk å få min andre autoimmune sykdom rett før jeg ble gravid. (Det var nok årsaken til at jeg mistet en lille i fjor sommer). Så nå er jeg også livslangt avhengig av medisiner som må tas 2-3 ganger om dagen, hvis jeg ikke vil daue... Synes det var helt forferdelig i starten, men det begynner å bli en vane...

Back
Topp