Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herregud så søøøøt!!! ❤ er det lapphund ellernoe i den dur?Vi har hatt den minste hunden i ett år nå, og jeg får helt grusomt søte bilder opp på tidslinja mi.
Vis vedlegget 250967
Ja.Herregud så søøøøt!!! ❤ er det lapphund ellernoe i den dur?
Næææ, for en nusselig pelsdott! Både da og nå!
Noen her som har sett på siste sesong av gift ved første blikk?? OMG, for noen folk
Det ene paret er jo ganske søtt, men de andre er jo helt tragiske. Utrolig flaut å se på gøy-flautHaha ja dauer [emoji85]
Det ene paret er jo ganske søtt, men de andre er jo helt tragiske. Utrolig flaut å se på gøy-flaut
Stakkars mann! Han virka faktisk OK. Verre me han der andre, han klengete... Han er den flaueste av alleMå jo bare le av hun som etter en dag ikke ville prøve mer.. hvorfor har du meldt deg på liksom [emoji28][emoji28]
Oook... Jeg har ikke merka noe til hormoner ifht humøret denne gangen. Istedenfor å være hissig, lei, trist osv som gjerne er normalt , så er jeg altså tullete forelska og har ett brennende ønske om at kjæresten skal fri til meg. Wtf????? Jeg har da aldri ønska å gifte meg?! kan noen slå meg i hodet med noe hardt?
Det som er kjedelig med å være kronisk syk er de møkka tablettene som man skal ta hver dag. Laga nettopp ferdig dosetter for 4 uker nå. Og mangler tre kapsler (tar 7 tabletter i tillegg til de kapslene hver dag) i hver luke for jeg var tom. Blir tur på apoteket etter legen på tirsdag tydeligvis.
Og jeg har lyst på sjokolade, men ikke lyst å reise meg fra sofaen for å hente på kjøkkenet.
Jeg går på medisinene konstant. Både før under og etter graviditeten og amming. På den gode siden holder jeg meg frisk da