Skravletråd

Tenkte her på morgenkvisten at veslefrøken har vært så stille siden jeg sto opp.
Ikke før hadde jeg lagt meg på sofaen for å poke henne litt før hun satte i gang med tidenes turnoppvisning! :p Det kjentes litt ut som om hun drev og stupte kråke og danset breakdance på én gang. :laughing002

DEN følelsa kjenner jeg igjen! Ikke før jeg rekker å tenke ferdig tanken om at nå var det rolig der nede- er det full fest igjen IMG

DEN følelsa kjenner jeg igjen! Ikke før jeg rekker å tenke ferdig tanken om at nå var det rolig der nede- er det full fest igjen IMG
Man skulle nesten tro at de er tankelesere! :laughing002

Man skulle nesten tro at de er tankelesere! :laughing002

Haha. Ja, uten tvil! Men derimot vil bf komme og kjenne på magen er det ikke tegn til liv... men jeg har dratt nytte av det igjen midt på natta når det er blitt fest. Bare lagt hånda hans på magen og der er det blitt stille!

Jeg vil også kjenne liv på utsiden. [emoji22] men morkaka demper for mye. Ligger jeg helt stille og klemmer lett på magen så kjenner jeg såvidt noe romstering.

Den her tissetrangen (helt stk allerede) fører til et enormt dopapirforbruk... skulle bare ha lagt inn kateter[emoji23]

En tur innom jobb idag, ser på litt papirarbeid. Skal prøve meg på å skrive iop (hjelpes meg) for første gang de neste dagene, må bare få starthjelp fra sosiallæreren her på skolen :) fint å se kolleger igjen, men også å høre fra rektor at jeg ikke skal presse meg, og ser jeg at arbeidsoppgavene han har lagt fram til nav blir for mye, så endrer vi den :)

I dag skal jeg inn til byen å få fiksa bryna på brow rehab, egenpleie [emoji170]

Så må jeg få ordnet meg frisørtime en gang etter Lønningen kommer [emoji85]

Kikka på datoen og viser seg at gutten min er 16 mnd i dag. Og om 4 mnd er han kanskje storebror allerede. Tiden flyr for fort [emoji85]

Kikka på datoen og viser seg at gutten min er 16 mnd i dag. Og om 4 mnd er han kanskje storebror allerede. Tiden flyr for fort [emoji85]

16 mnd er en herlig alder med eksplosiv utvikling!! [emoji7] Og enda er han så liten at når det kommer «meltdown» kan han bare løftes under armen og tas med

16 mnd er en herlig alder med eksplosiv utvikling!! [emoji7] Og enda er han så liten at når det kommer «meltdown» kan han bare løftes under armen og tas med

Med 14 kg er det ikke barebare å løfte opp heller

Der sier du noe... min var bare 9 kg på det tidspunktet (han var syk da).

Jeg lager store gutter [emoji23]

Min er lange og tynne. Eldste var vel 12 kg ved 2-års alder. Lillegutt har alltid vært litt puslete...

Forventer vel å få en Michelin baby når tiden kommer. Helt til han knekker krabbe/åle/gå koden. Da forsvinner Valkene.

Forventer vel å få en Michelin baby når tiden kommer. Helt til han knekker krabbe/åle/gå koden. Da forsvinner Valkene.

Mine har også hatt en sånn periode de første månedene når de henter inn prematurtynnheten med renter, men så stopper det helt opp når de begynner å bevege seg. Da er liksom mat helt uinteressant...

Back
Topp