Skravletråd

Spørs om det er mye aktivitet på forumet nå, siden den sliter med å publisere meldingene mine her inne.

Sov først - ring svigers når du våknet og si at du sovnet [emoji6].

De skulle i begravelse så kunne ikke gjøre det. Men han sovna som en Stein når jeg La han til dubb når han kom hjem.

Men jeg sove nei det har vi ikke sett. Fant frem cola og strikking så jeg våkner litt :)

Jammen er man heldig som kjenner så flotte folk! Ikke bare hjelper de oss med flytting, men nå er det jammen en av de som skal bruke hele frihelgen sin til å hjelpe mannen med å snekre det som gjenstår utendørs!

Jammen er man heldig som kjenner så flotte folk! Ikke bare hjelper de oss med flytting, men nå er det jammen en av de som skal bruke hele frihelgen sin til å hjelpe mannen med å snekre det som gjenstår utendørs!

Dere er heldige [emoji4] det er så godt med slike venner og bekjente :)

Sånne venner skal man ta godt vare på!! [emoji1303]

Nå er vi bare 65 innlegg unna å slå januar på antall innlegg. 64 etter dette. Sjukt.

Da må vi klare det i kveld :) bare å spamme [emoji6]

Og værste er at mageboeren er enig. Når jeg skrev det siste innlegget begynte han å sparke [emoji85]

Og jeg så nettopp et spark som gikk tvers over magen. Sikker på at det var en fot som skled over den [emoji7]

I dag blir det rangling på barna, orker ikke å begynne på kveldsstellet [emoji23][emoji85]

Back
Topp