Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må vel bort til svigers og hente Stomperud nå. Selv om jeg heller vil finne senga å sove.
Sov først - ring svigers når du våknet og si at du sovnet [emoji6].
Jammen er man heldig som kjenner så flotte folk! Ikke bare hjelper de oss med flytting, men nå er det jammen en av de som skal bruke hele frihelgen sin til å hjelpe mannen med å snekre det som gjenstår utendørs!
Jammen er man heldig som kjenner så flotte folk! Ikke bare hjelper de oss med flytting, men nå er det jammen en av de som skal bruke hele frihelgen sin til å hjelpe mannen med å snekre det som gjenstår utendørs!
Det er nesten litt pinlig.Nå er vi bare 65 innlegg unna å slå januar på antall innlegg. 64 etter dette. Sjukt.
Det er nesten litt pinlig.
Kommende skravlekopp!Og værste er at mageboeren er enig. Når jeg skrev det siste innlegget begynte han å sparke [emoji85]
Kommende skravlekopp!
Og jeg så nettopp et spark som gikk tvers over magen. Sikker på at det var en fot som skled over den [emoji7]
Bare 20 innlegg unna nå! Eller, 19Nå er vi bare 65 innlegg unna å slå januar på antall innlegg. 64 etter dette. Sjukt.
Bare 20 innlegg unna nå! Eller, 19
Og der er vi likt.Det må vi klare i kveld
Og der er vi likt.